Vorig jaar een fantastisch feestje gehad, maar laat hem dit jaar schieten.
Q-Base lijkt me een goede vervanger.
Q-Base lijkt me een goede vervanger.
Dit was inderdaad een gigantisch mooie afsluiter vorig jaarwrote:Ik verwacht dat deze heren de boel gaan afsluiten, vergelijkbaar met Malice, Radiance en Freakshow vorig jaar dus!✪Hardstyle
Hardstyle Mafia
Rooler LIVE
Sasha FQua afsluiters doet GZ het wel meer dan prima. Jammer dat dit dan ook meteen het enige interessante aan deze lineup is.
wrote:Ik verwacht dat deze heren de boel gaan afsluiten, vergelijkbaar met Malice, Radiance en Freakshow vorig jaar dus!✪Hardstyle
Hardstyle Mafia
Rooler LIVE
Sasha FQua afsluiters doet GZ het wel meer dan prima. Jammer dat dit dan ook meteen het enige interessante aan deze lineup is.
Opzich prima line up.wrote: ✪Main
Negative Audio Live
Ophidian
Promo
✪Hardstyle
Hardstyle Mafia
Rooler LIVE
Sasha F
✪Frenchcore Hosted by Ruhr 'G' Beat Events
Aggressive
Sjammienators
SystemOverload
Dj Dark-project
The Demon Dwarf
Ysiss
✪Early Hardcore
DJ BUZZ FUZZ
Catscan
✪Millennium Hardcore
DJ Bass-D
dj darkcontroller
DJ Vince
Dyprax
JDA
Tommyknocker
Mc Syco
✪Industrial
Hardbouncer (Waarom in de inudstrial?)
Lunatic
Miss Hysteria
Ophidian
Penta
Sandy Warez
Sei2ure
✪Terror
Akira
DRS
Noisekick
Dj s'Aphira
SRB
Jammer, alleen al omdat het outdoor en 's nachts is vind ik al reden genoeg om te gaan (zelfde geldt voor Q-Base). Moet eerlijk toegeven dat het figuurlijk in mijn achtertuin plaats vindtwrote:Maat van me probeert mij nu al 2 jaar lang over te halen om mee te gaan. Maar aangezien ik niet geïnteresseerd ben in hardcore en dergelijken en er ieder jaar een matige hardstyle line-up staat, sla ik wederom over
Slapen jullie nog, Rooler staat LIVE en gaat (dus) solo draaienwrote:wrote:Ik verwacht dat deze heren de boel gaan afsluiten, vergelijkbaar met Malice, Radiance en Freakshow vorig jaar dus!✪Hardstyle
Hardstyle Mafia
Rooler LIVE
Vorig jaar stond Freakshow ook Live, en die hebben ook samen met Radiance en Malice gedraaid. Geen gekke theorie dus verder, maar blijkt dus niet te kloppen.wrote:Slapen jullie nog, Rooler staat LIVE en gaat (dus) solo draaienwrote:Ik verwacht dat deze heren de boel gaan afsluiten, vergelijkbaar met Malice, Radiance en Freakshow vorig jaar dus!✪Hardstyle
Hardstyle Mafia
Rooler LIVE
Ik had nog niet gekeken, maar wtf inderdaadwrote:Welke totaalidioot zet die timetable van de Industrial zo in elkaar? :') Het was al niet echt een optie dankzij de lineup en de verwachting dat het geluid weer ouderwets kut zou zijn, maar man man man.