Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aanwezig, maar zal vooral bij de industrial te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 11:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SUPERVEEL zin in!!! :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was m'n eerste keer Ground Zero en is me zeker niet tegengevallen! Niet echt van de hardcore en daardoor dus vooral bij de Theracords gestaan. Tijdens Marloose en Raiden even een rondje over het terrein gemaakt en zo'n nachtfestival in de bossen heeft toch echt wel wat. Stages zagen er ook goed uit en volgens mij was op de meeste plaatsen het geluid ook dik in orde.

Tijdens Psyched vs Reloaded weer bij de hardstyle beland en dit was een erg fijne set met veel classics en op het laatste ook wat nieuw werk. (Alles Kut Enter van Psyched, gaat richting het stijltje van Zany & The Beholder :drool: )
Hierna BMBSQD Live mee mogen maken, een half uur lang edits en eigen tracks, heerlijke sound! Viel me ook op dat ondanks dat het toch redelijk euforisch was, het wel heel goed werkte daar. Begon langzaam ook vol te lopen in de hardstyle tent. Project Exile vs Beatfreak was genieten, die unieke sound van Project Exile verveelt nooit en Beatfreak maakt ook ijzersterke tracks (Believer Bootleg :worship: ).
Daarna was het tijd voor Riot Shift, ik hoop dat deze jongens ver gaan komen want die producties van hen zijn echt bizar goed. Zo veel verschillende kicks gehoord, invloeden uit andere muziekgenres en dan ondanks dat ze pas net getekend zijn een ontzettend goede sound.
Dj Thera vs Jack of Sound had ik hoge verwachtingen van en die werden dan ook waargemaakt, een beetje teleurgesteld dat REM Coma hier niet voorbij kwam maar die kwam uiteraard later in The Opposition weer terug :)
Tijdens Invector vs Resist even snel een hapje eten gaan halen waardoor ik een klein stuk van de set gemist heb, de rest was echter ook dik in orde. Die talenten bij Theracords hebben stuk voor stuk veel potentie.
The Opposition duurde me te kort, leuk om zoveel edits te horen en net als "vroeger" bij de normale Theracords Live spatte ook hier het plezier er weer van af.
Dat het wel goed zit met talent werd hierna weer bewezen bij Retaliation vs Ncrypta. De drie heren hadden deze set van tevoren al een beetje lopen hypen op social media, waardoor ik erg nieuwsgierig was hierna. Normaal gesproken heb ik weinig met Gearbox maar Ncrypta viel me zeker niet tegen. Ook leuk dat ze twee diss-tracks gemaakt hadden voor elkaar :P
Tijdens Caine en Malice begon ik aardig vermoeid te raken, dus deze set heb ik ff vanaf de zijkant bekeken. Het publiek leek deze set enorm te waarderen. Waar ik nogal wat moeite heb met de hoeveelheid verschillende kicks in één track van Malice ging het publiek behoorlijk los. Caine doet het Live ook erg goed.
Als afsluiter stond GPF Live. Werd hier online op Hardtraxx niet heel goed ontvangen maar ik kan jullie toch aanraden het eens een keer te bezoeken. Je moet het vooral niet te serieus nemen, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik ondanks mijn vermoeidheid met een flinke glimlach van het festival vertrok ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Als jullie je afvragen hoe ons weekend was en of we hebben genoten

https://www.facebook.com/djretaliation/videos/1579670408750935/
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten