Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga je via Eindhoven nu?
Fuutlaan?
:woot: ?

Vandaag Eventtravel kaartje al binnen gekregen trouwens, dat is altijd wel goed geregeld daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Ga je via Eindhoven nu?
Fuutlaan?
:woot: ?

Vandaag Eventtravel kaartje al binnen gekregen trouwens, dat is altijd wel goed geregeld daar :)


Yep, jij ook dan? Ik woon doordeweeks in Ehv namelijk ivm studie, dus dat komt een stuk beter uit dan Breda of Tilburg. Zal een AVIO shirt aanhebben, dus spreek me maar aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha zeker!
Woon in Valkenswaard maar studeer in Ehv :)
Haha, ik zal denk ik wel wat roepen als ik je zie staan.
Moet nog ff kijken wat ik zaterdag aandoe, dan zal ik dat ook even laten weten.
Maar dan ben je dus ook zeker aanwezig bij AVIO Live om 5:00? Dan spreken we ff een plek af om te meeten! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Haha zeker!
Woon in Valkenswaard maar studeer in Ehv :)
Haha, ik zal denk ik wel wat roepen als ik je zie staan.
Moet nog ff kijken wat ik zaterdag aandoe, dan zal ik dat ook even laten weten.
Maar dan ben je dus ook zeker aanwezig bij AVIO Live om 5:00? Dan spreken we ff een plek af om te meeten! :woot:


Ik sta sowieso de hele dag bij de hardstyle, en je komt me vast ook wel in/rond de bus tegen dus. K ga er van uit dat ik de enige ben in de bus met avio shirt - check anders mn PF voor foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha PNXRMX, ik zit net te kijken bij hardtraxx leden topic. Ik zie jou altijd op feesten :P Delicate sound of thunder bijvoorbeeld en met defqon heb ik je nog rechtsvooraan in de blue paar keer voorbij zien gaan toen je met bier liep iemand te zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Hahaha PNXRMX, ik zit net te kijken bij hardtraxx leden topic. Ik zie jou altijd op feesten :P Delicate sound of thunder bijvoorbeeld en met defqon heb ik je nog rechtsvooraan in de blue paar keer voorbij zien gaan toen je met bier liep iemand te zoeken :P


Ja ik ben er de laatste tijd best vaak bij sinds ik door heb dat je best in je 1tje naar feesten kunt :P Kom er toch altijd wel mensen tegen of leer mensen kennen op meetings ofzo. Qlimax is volgens mij het enige feest tot nu toe dat ik helemaal in mn 1tje heb gedaan (gewoon helemaal geen bekenden daar, geen meetings, etc.), en toch van begin tot eind vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow meen je dat? :huh: Respect voor jou man, ik zou dat totaal niet kunnen. Maar je hebt opzich wel gelijk, je leert altijd wel mensen kennen enzovoort! Maar als ik je de volgende keer zie lopen spreek ik je wel aan, mocht je jezelf een beetje alleen voelen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb eens met PNXRMX staan praten op reverze zonder ik wist dat hij zelf ook van hardtraxx was :P.
Kwam ik nadien achter met een of ander zat filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Wow meen je dat? :huh: Respect voor jou man, ik zou dat totaal niet kunnen. Maar je hebt opzich wel gelijk, je leert altijd wel mensen kennen enzovoort! Maar als ik je de volgende keer zie lopen spreek ik je wel aan, mocht je jezelf een beetje alleen voelen :innocent:

Eerlijk gezegd vind ik het veel leuker zo, om niet aan een vast groepje te zitten of wat dan ook. In het begin ging een vriend van me altijd mee, maar dan blijf je toch eigenlijk alleen bij elkaar de hele tijd. Leer zo veel meer mensen kennen. Spreek me idd maar een keertje aan :)

lorennzkee schreef:
Ik heb eens met PNXRMX staan praten op reverze zonder ik wist dat hij zelf ook van hardtraxx was :P.
Kwam ik nadien achter met een of ander zat filmpje

Het was zelfs zo erg dat ik zelfs niet eens meer wist dat ik met iemand gepraat had. Ook echt geen idee hoe ik zo snel zo zat was. Wel klein beetje ingedronken, en dat bier komt in iets grotere hoeveelheden maar dan nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt respect ja!
Ik ben sowieso nog nooit alleen naar een feest geweest. Maar ik vind het echt vet als al mijn maten dan mee staan te springen :D
Misschien vind ik het alleen ook wel supervet. Daarom ga ik zaterdag misschien alleen naar AVIO, de 3 vrienden waarmee ik ga zijn meer van de Hardcore en nog harder. Maar ik wil echt supergraag naar AVIO. Dus ga ik misschien alleen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ken dat gevoel ook een beetje, ik ben zo vaak iedereen kwijt of dat ik gewoon ff ergens anders heen wil ipv bij m'n vrienden te blijven. Alleen na een tijdje mis ik m'n maten wel, daar wil je toch graag mee los enzo.
En tijdens dat eeuwige rondjes lopen leer je wel mensen kennen maar dat is ook altijd maar zo vaag en maar heel tijdelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga meestal wel met vrienden, maar ik ga ook regelmatig in m'n eentje rond struinen.
Lekker je eigen gang gaan ^^
Nogmaals veel plezier mensen! Stamp alsjeblieft extra hard in gedachten voor mij hehe,
wat moet dit een top feest worden zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 13:20 
 

Gaat druk worden op de EHBO denk ik, word goed warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gaat druk worden op de EHBO denk ik, word goed warm


Het is wel 's nachts he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

's avonds koelt het dus bijna niet af, word veel zweten :/
Wordt sowieso heel veel water drinken daar! En mol... geen zorgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik ga meestal wel met vrienden, maar ik ga ook regelmatig in m'n eentje rond struinen.
Lekker je eigen gang gaan ^^
Nogmaals veel plezier mensen! Stamp alsjeblieft extra hard in gedachten voor mij hehe,
wat moet dit een top feest worden zeg!

Komt goed kerel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net ff langs geweest, want ben wezen zwemmen bij bussloo, niet veel gezien, alleen al die tenten, niks van de main gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag op partyflock ofso wel een paar foto's.
Zal even zoeken of ik ze nog terug kan vinden.
Main wordt een groot gasmasker!

EDIT: hier dus!
http://www.partygraaf.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.partygraaf.nl/

Hier staan opbouw foto's op ;)
Even door klikken naar Groundzero natuurlijk!

Laatste nieuws:
Citaat:
Het mooiste weekend van het jaar staat op het punt te beginnen. Met zo'n 30 graden overdag en 18 graden 's nachts kunnen bezoekers van het enige 'dusk till dawn' festival dat Nederland rijk is, Ground Zero in Busloo, een historische en hete nacht tegemoet zien. Een geweldige opsteker voor de vele duizenden die reeds een kaart kochten en mooie kans voor hen die dat nog niet deden...

Tickets aan de deur verkrijgbaar...
Voor de late beslissers bieden UDC en Multigroove de mogelijkheid om kaarten aan de deur kopen. Om 20.00 uur gaat de speciale Last Minute Ticket Booth open bij de ingang van het festivalterrein in Area Bussloo. Tickets aan de deur worden voor €50,- verkocht.

In Area Bussloo kun je de hele nacht alle zorgen van je afschudden en je helemaal laten gaan op het festivalterrein van Ground Zero. Naast een hele waslijst aan DJ's en live acts kan je je laten verassen door de floating area, het Boobytrap Hotel, het grote kampvuur, de verschillende vuurshows, het reuzenrad en nog veel meer. Laat je gaan, doe wat je wil en vier samen met je vrienden dat je leeft... Dat is Ground Zero!

Bovendien is dit niet zomaar een party met het geijkte lijstje namen, maar een echt festival waarvan de programmering misschien nog wel het spannendste onderdeel is. Uit elke wereldhoek reizen de heersers van de underground af naar Bussloo om hier te laten zien hoe veelzijdig the harder side of dance kan zijn. De organisatie heeft artiesten zoals Kai Tracid en System 3 die na jaren afwezigheid bij Ground Zero weer een comeback maken. Artiesten als DJ Cik of The Illuminati waarover veel gesproken wordt maar die nauwelijks in Nederland te zien zijn. Maar ook de echte Hollandse helden zoals Showtek, Paul Elstak, the Dreamteam, Luna en Luciën Foort a.k.a. Quadrophonia zullen niet ontbreken.

De organisatie heeft weer signalen gekregen van dat er vervalste tickets op internet en rond het festival terrein verkocht worden. Houd er rekening mee dat de officiële ticket een unieke barcode heeft die slechts één keer toegang geeft tot het terrein. Met een vervalsing kun je onmogelijk binnenkomen. Ook zijn er een aantal websites en schimmige figuren die beweren dat zij de laatste Ground Zero tickets hebben voor speciale (woeker!)prijzen... Trap hier niet in. Koop je last minute ticket gewoon bij de officiële Last Minute Ticket Booth bij de ingang van het terrein.

...of in de voorverkoop.
Overigens zijn in de voorverkoop ook nog tickets beschikbaar. Deze kan je bestellen via de website http://www.groundzerofestival.nl. Ook kan je officiële tickets kopen bij Ticketservice (http://www.ticketservice.nl / 0900 3001250), Paylogic (http://www.paylogictickets.nl / 0900 9000500), de Midtown shops (http://www.midtown.nl), alle Primera winkels (http://www.primera.nl) en de grotere Free Record Shops, postkantoren en VVV kantoren.

Busreizen naar Ground Zero zijn te boeken bij Event Travel (http://www.eventtravel.nl/ 038 4256730). Ook via het buitenland zijn busreizen naar Ground Zero te boeken. Kijk op de site voor meer informatie.

Voor de volledige line-up en alle andere belangrijke info, check http://www.groundzerofestival.nl

Jammer dat ik nuchter ga, dat fun geval en de rest is 10x grappiger als je vaag bent :D

PNXRMX, Ik denk dat ik je deze x weer ga tegen komen net als bij Defqon, alleen deze x zal ik je niet Mol noemen :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga zeker niet nuchter :$
Heb er zin in!
Busje vertrekt om 18:05!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grappig al die props die overal op alle UDC-feesten weer terug komen :P

Veel plezier voor iedereen die gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super veel zin in :yay:
Eerste keer Activator :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Tel schreef:
Hahaha PNXRMX, ik zit net te kijken bij hardtraxx leden topic. Ik zie jou altijd op feesten :P Delicate sound of thunder bijvoorbeeld en met defqon heb ik je nog rechtsvooraan in de blue paar keer voorbij zien gaan toen je met bier liep iemand te zoeken :P


Ja ik ben er de laatste tijd best vaak bij sinds ik door heb dat je best in je 1tje naar feesten kunt :P Kom er toch altijd wel mensen tegen of leer mensen kennen op meetings ofzo. Qlimax is volgens mij het enige feest tot nu toe dat ik helemaal in mn 1tje heb gedaan (gewoon helemaal geen bekenden daar, geen meetings, etc.), en toch van begin tot eind vermaakt.

ik ga ook altijd alleen naar de hardstyle avond hier in discotheek, nu zo langzamerhand een groepje dat elke keer weer heen gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 2 jaar wachten, zo jaloers op degene die nu al kunnen gaan. Naja, in ieder geval plezier dan maar he, maar het wordt vast en zeker een heerlijk feestje! :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten