Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit evenement zal geheel in het teken staan van Giro555 t.b.v. de slachtoffers in Nepal.

Line up:

Second Choice
Toxicaterz
Hard Society
High Definition
Vantage Point
Cold Case
Inceptum
The Resistance
Luna
Requiem
Digital Punk

MC: The Gambler
MC: Creature

Tijd: 22:00 - 05:00

Locatie: Poppodium Dolhuis (Dordrecht)

Tickets: https://shop.ticketscript.com/channel/web2/get-dates/rid/CXDPFKRN/eid/255199/language/nl

Facebook event: https://www.facebook.com/events/263765900460722/

Facebook: http://www.facebook.com/dancefornepal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk een feest in Dordrecht waar geen metal bij komt kijken. Helaas wel de nacht voor Intents :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd of de dj's dan ook gratis draaien of voor een reiskostenvergoeding ofzo? Weet iemand dat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd of de dj's dan ook gratis draaien of voor een reiskostenvergoeding ofzo? Weet iemand dat ?


Ben ik ook benieuwd naar. Ik mag toch hopen alleen een reiskostenvergoeding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Ben wel benieuwd of de dj's dan ook gratis draaien of voor een reiskostenvergoeding ofzo? Weet iemand dat ?


Ben ik ook benieuwd naar. Ik mag toch hopen alleen een reiskostenvergoeding.


Nouja hoeft niet natuurlijk, als je grote namen betaald om mensen te lokken en alle winst gaat naar Nepal zou ik dat ook al een hele goede actie vinden.

Maar het zou de dj's sieren als ze het gratis zouden doen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dit feest georganiseerd. Ik kan jullie melden dat alle betrokkenen geheel belangeloos meewerken aan dit evenement! De locatie, dj's en partners. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit: Alleen Requiem krijgt een kleine reiskosten vergoeding. Hij moet tenslotte er 400km voor rijden, dus vind ik daar meer dan normaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Ik heb dit feest georganiseerd. Ik kan jullie melden dat alle betrokkenen geheel belangeloos meewerken aan dit evenement! De locatie, dj's en partners. :)

Top. Wel bijzonder dat de ontwerper van de poster zichzelf dan op de poster zet, dubbel ook nog. Niet echt belangeloos lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Top. Wel bijzonder dat de ontwerper van de poster zichzelf dan op de poster zet, dubbel ook nog. Niet echt belangeloos lijkt me.


Oei wat een miereneukerij dit :thumbdown:

Maar goed initiatief joh! Het is voor mij echt helemaal aan de andere kant van Nederland en ik krijg denk ik geen reiskostenvergoeding, maar hoop dat jullie veel geld ophalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Repulze schreef:
Top. Wel bijzonder dat de ontwerper van de poster zichzelf dan op de poster zet, dubbel ook nog. Niet echt belangeloos lijkt me.


Oei wat een miereneukerij dit :thumbdown:

Dat mag je vinden hoor, maar was het eerste wat er voor mij uit sprong toen ik de pagina opende.
Dat in combinatie met het "belangeloos" en dat dat normaal gesproken ook niet op een poster staat deed me er een beetje raar over denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo typisch om dan toch nog iets negatiefs te vinden over zo'n initiatief... :P Had er al niet eens op in moeten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is meer belangeloos, in de zin van, dat de partners niks doorbereken. In ruil voor hun diensten, krijgen zij
reclame aangeboden op de flyer. (zie onderzijde flyer) Deze vriendelijke man, vroeg aan mij of hij zijn naam op de flyer mocht plaatsen en daar heb ik toestemming voor gegeven. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Eindelijk een feest in Dordrecht waar geen metal bij komt kijken. Helaas wel de nacht voor Intents :/


Inderdaad helaas vlak voor Intents. Maar het is gewoon moeilijk om een datum te zoeken voor zoiets als dit en zeker in deze periode van festivals. Daarom heb ik ook bewust gekozen voor een vrijdag, want elke zaterdag is er wel iets groots te doen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zolang er maar niet 'Brennan Heart - Running Late' gedraaid wordt, beetje too soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zolang er maar niet 'Brennan Heart - Running Late' gedraaid wordt, beetje too soon


Dat zou niet passend zijn nee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk initiatief, hopelijk wordt er veel geld opgehaald!

rakkietakkie schreef:
Zolang er maar niet 'Brennan Heart - Running Late' gedraaid wordt, beetje too soon

Sorry, maar hier moest toch ik even om lachen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Leuk initiatief, hopelijk wordt er veel geld opgehaald!


Ja, laten we het idd hopen. Ik zou het op prijs stellen als jullie de facebook pagina willen
liken en het evenement willen delen. Alle beetjes helpen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
Richardd schreef:
Leuk initiatief, hopelijk wordt er veel geld opgehaald!


Ja, laten we het idd hopen. Ik zou het op prijs stellen als jullie de facebook pagina willen
liken en het evenement willen delen. Alle beetjes helpen natuurlijk :)

Heb het geliked, ben zelf niet aanwezig omdat het wat ver voor me is en volgende dag Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank je wel Richard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dordrecht, lekker in de buurt vanaf Rotterdam! Misschien wel aanwezig, kijk tegen die tijd even ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Dordrecht, lekker in de buurt vanaf Rotterdam! Misschien wel aanwezig, kijk tegen die tijd even ^^


Misschien?? Ik zeg gewoon komen! En naam je maten mee! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
DJ Drake-D schreef:
Ik heb dit feest georganiseerd. Ik kan jullie melden dat alle betrokkenen geheel belangeloos meewerken aan dit evenement! De locatie, dj's en partners. :)

Top. Wel bijzonder dat de ontwerper van de poster zichzelf dan op de poster zet, dubbel ook nog. Niet echt belangeloos lijkt me.


Wat een bizarre reactie. (Bijna) alle partners en sponsoren staan op de flyer, en verdienen allen geen cent aan dit mooie project. Je moet wel heel kippig zijn moeilijk te gaan zitten doen over het werk wat iemand geleverd heeft, zonder er iets aan te verdienen, voor een goed doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mee eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 01:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Repulze schreef:
DJ Drake-D schreef:
Ik heb dit feest georganiseerd. Ik kan jullie melden dat alle betrokkenen geheel belangeloos meewerken aan dit evenement! De locatie, dj's en partners. :)

Top. Wel bijzonder dat de ontwerper van de poster zichzelf dan op de poster zet, dubbel ook nog. Niet echt belangeloos lijkt me.


Wat een bizarre reactie. (Bijna) alle partners en sponsoren staan op de flyer, en verdienen allen geen cent aan dit mooie project. Je moet wel heel kippig zijn moeilijk te gaan zitten doen over het werk wat iemand geleverd heeft, zonder er iets aan te verdienen, voor een goed doel.


Precies, als je het gratis doet is reclame maken of even de mensen die er kosteloos aan hebben meegeholpen te noemen en/of bedanken meer dan normaal. Als een bedankje dat ze het gratis willen doen. Iemand noemen/op je poster zetten is ten slotte gratis.

En waar zie je hem twee keer staan, ik zie zijn naam alleen helemaal bovenin. Wat een beetje raar is gezien je als designer toch wel een eigen logo zou moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan er al te lang bij stil, wie gaan er naartoe? Zoals ik zei is het voor mij wat te ver weg, maar hoop wel dat het een succes wordt :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten