Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik er maar een kijkje gaat nemen! :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 13:00 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
En waar zie je hem twee keer staan, ik zie zijn naam alleen helemaal bovenin. Wat een beetje raar is gezien je als designer toch wel een eigen logo zou moeten hebben.

Onderin bij de logo's ook maar wat een mierenneukerij zeg... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik nou blind? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ben ik nou blind? :$


Roses are black

Violets are black

Everything is black

I'm blind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ben ik nou blind? :$


linksboven en linksonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
sonnebloem schreef:
Ben ik nou blind? :$


linksboven en linksonder


Dolhuis is de locatie.
Ik zie ook alleen 'Graphic Designer Mark Blokpoel' in het midden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
sonnebloem schreef:
Ben ik nou blind? :$


Roses are black

Violets are black

Everything is black

I'm blind.


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha, scherp! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:


Beetje jammer dit :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 20:54 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:

Dat kan echt niet :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 23:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Coone staat niet op de line-up, grap gefaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OP=OP!!!! Tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
OP=OP!!!! Tickets


Kan het niet laten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Winactie!

https://www.facebook.com/dancefornepal/photos/a.922583044475840.1073741828.921278944606250/932905656776912/?type=1&theater
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten