Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Time Out
Gearbox labelnight

Saturday 26.03.

Gearbox Labelnight
Huge announcement! Met trots kunnen we de Gearbox Labelnight aankondigen en dit belooft een hele dikke hosting te worden! Gearbox is op dit moment hét vooruitstrevende label waar toekomstig RAW-geweld op gevestigd is. Op 26 maart komen DJs uit zowel binnen als buitenland volle bak rammen in de Club!

Line up:
Rebelion
Malice vs Rooler
Luminite
Electric Punk
Randal
MC Invalid

Tickets 8 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd hoe die gasten live zullen klinken, jammer dat Unresolved er niet staat.
Slechts 8 euro, helaas wel een klote discotheek maar wel dichtbij dus denk dat ik er gewoon even heen rijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij helaas te ver weg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D Lekker in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie. Lijkt me wel eens vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt mij wel heel tof om een keer mee te maken, maar zo ver weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat niet iedereen van Gearbox aanwezig is. Laatst in de Lichtfabriek was het zeker vet. Deze is voor mij alleen veel te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 18:38 
 

Helaas te ver weg idd :/ Wil heel graag een keer Malice zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo ver is ja. En jammer van de MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ver rijden maar wil al lang een keer naar Time-Out gaan. 4 dagen na men verjaardag dus wie weet wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
En jammer van de MC.

krijg wurgneigingen van zn slecht getimede onzin in dat setje van Rebelion op Suppression Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 23:39 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Aanwezig :D Lekker in de buurt.


Rij maar mee :P. Dan kan ik tenminste gaan wanneer ik wil want heb het in de Time-Out al snel gezien met al dat paupervolk wat er rond loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Joey schreef:
En jammer van de MC.

krijg wurgneigingen van zn slecht getimede onzin in dat setje van Rebelion op Suppression Afbeelding


...alleen bij Gearbox hebben ze dat blijkbaar nog niet in de gaten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Aanwezig :D Lekker in de buurt.


Rij maar mee :P. Dan kan ik tenminste gaan wanneer ik wil want heb het in de Time-Out al snel gezien met al dat paupervolk wat er rond loopt.

Oh nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Apart dat er alleen maar aan de deur wordt verkocht, of is dit normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de Time Out wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 14:17 
 
Hardtraxxer

+ Geluid, muziek, sfeer. Helemaal top.

Malice en Rebellion sluiten dit jaar of volgend jaar een paar grote feesten af wat een geweld. Zo focking lomp vooral Malice. Die kicks vliegen om je oren alleen voor de rest beetje wel allemaal t zelfde ookal kende ik nul nummers. Maar Rebellion is wel echt goed goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking goeie avond gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rond half 12 kwamen we aan, er hing een goeie sfeer en de muziek was echt lomp. Zoals hierboven al werd gezegd leken de nummers van Malice wel wat op elkaar maar die kicks zijn echt niet normaal. Menig maal zag je mensen elkaar aankijken van: wtf maak ik hier mee. Persoonlijk ben ik meer fan van Rebelion, die zette in mijn ogen weer de beste set neer. Wat ik ook mooi vind is dat hun veel Delete spul draaien, Rebelion (of Malice) draaide in een mashup Just Do It, Formula en Dismissed tegelijk

De dj's zelf zette ook een geweldige sfeer neer door constant als een gek op het podium te staan, bij bijna iedere act kwamen er wel andere dj's op het podium, bijvoorbeeld toen New Level van Adventum kwam, stond Adventum als een gek los te gaan op de desks en op een gegeven moment stond Malice (een daarvan) een tijdje in z'n blote buik gek te doen.

Kortom: lomp harde avond gehad, Gearbox wordt de revelatie van 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Gearbox wordt de revelatie van 2016.


Dat is wel heel zeker. Grote kans dat Rebelion en/of Malice de Loudness stage op Decibel mogen afsluiten denk ik.
Gaan ook zeer snel de populariteit krijgen zoals dat bij bv Warface gegaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 11:08 
 
Hardtraxxer

Twanneke schreef:
Rond half 12 kwamen we aan, er hing een goeie sfeer en de muziek was echt lomp. Zoals hierboven al werd gezegd leken de nummers van Malice wel wat op elkaar maar die kicks zijn echt niet normaal. Menig maal zag je mensen elkaar aankijken van: wtf maak ik hier mee. Persoonlijk ben ik meer fan van Rebelion, die zette in mijn ogen weer de beste set neer. Wat ik ook mooi vind is dat hun veel Delete spul draaien, Rebelion (of Malice) draaide in een mashup Just Do It, Formula en Dismissed tegelijk

De dj's zelf zette ook een geweldige sfeer neer door constant als een gek op het podium te staan, bij bijna iedere act kwamen er wel andere dj's op het podium, bijvoorbeeld toen New Level van Adventum kwam, stond Adventum als een gek los te gaan op de desks en op een gegeven moment stond Malice (een daarvan) een tijdje in z'n blote buik gek te doen.

Kortom: lomp harde avond gehad, Gearbox wordt de revelatie van 2016.


Thyron heeft deze Delete mashup gemaakt. Deze hebben ze inderdaad gedraaid afgelopen zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
Twanneke schreef:
Rond half 12 kwamen we aan, er hing een goeie sfeer en de muziek was echt lomp. Zoals hierboven al werd gezegd leken de nummers van Malice wel wat op elkaar maar die kicks zijn echt niet normaal. Menig maal zag je mensen elkaar aankijken van: wtf maak ik hier mee. Persoonlijk ben ik meer fan van Rebelion, die zette in mijn ogen weer de beste set neer. Wat ik ook mooi vind is dat hun veel Delete spul draaien, Rebelion (of Malice) draaide in een mashup Just Do It, Formula en Dismissed tegelijk

De dj's zelf zette ook een geweldige sfeer neer door constant als een gek op het podium te staan, bij bijna iedere act kwamen er wel andere dj's op het podium, bijvoorbeeld toen New Level van Adventum kwam, stond Adventum als een gek los te gaan op de desks en op een gegeven moment stond Malice (een daarvan) een tijdje in z'n blote buik gek te doen.

Kortom: lomp harde avond gehad, Gearbox wordt de revelatie van 2016.


Thyron heeft deze Delete mashup gemaakt. Deze hebben ze inderdaad gedraaid afgelopen zaterdag :)


Preview? :$
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten