Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
verhaal


Puur nieuwsgierigheid, was dit google translate? Of is er een Nederlander aangewezen om jullie hardtraxx account te managen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Preview? :$


http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle/rock-the-house-15-thyron-t54391.html

Nummer 14 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 14:13 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Gearbox schreef:
verhaal


Puur nieuwsgierigheid, was dit google translate? Of is er een Nederlander aangewezen om jullie hardtraxx account te managen?


Het Gearbox team bestaat tegenwoordig ook uit Nederlandse mensen. Er zal afwisselend Engels / Nederlands gecommuniceerd worden aangezien we niet elke dag het forum checken en er dus afwisselend door managers kan worden geantwoord. Maar Nederlands is wel zo makkelijk voor iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk! Jullie zijn flink aan het groeien ofniet! Goed bezig :D Als een volgende label-night iets beter bereikbaar is voor mij ga ik er absoluut 1 bezoeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Duidelijk! Jullie zijn flink aan het groeien ofniet! Goed bezig :D Als een volgende label-night iets beter bereikbaar is voor mij ga ik er absoluut 1 bezoeken :)


Op Facebook wordt gesproken over een Suppression Gearbox vs. Theracords :drool: En Fatality Outdoor is natuurlijk ook nog een Gearbox Stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En er komt eventueel ook een spoontech stage bij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
Twanneke schreef:
Rond half 12 kwamen we aan, er hing een goeie sfeer en de muziek was echt lomp. Zoals hierboven al werd gezegd leken de nummers van Malice wel wat op elkaar maar die kicks zijn echt niet normaal. Menig maal zag je mensen elkaar aankijken van: wtf maak ik hier mee. Persoonlijk ben ik meer fan van Rebelion, die zette in mijn ogen weer de beste set neer. Wat ik ook mooi vind is dat hun veel Delete spul draaien, Rebelion (of Malice) draaide in een mashup Just Do It, Formula en Dismissed tegelijk

De dj's zelf zette ook een geweldige sfeer neer door constant als een gek op het podium te staan, bij bijna iedere act kwamen er wel andere dj's op het podium, bijvoorbeeld toen New Level van Adventum kwam, stond Adventum als een gek los te gaan op de desks en op een gegeven moment stond Malice (een daarvan) een tijdje in z'n blote buik gek te doen.

Kortom: lomp harde avond gehad, Gearbox wordt de revelatie van 2016.


Thyron heeft deze Delete mashup gemaakt. Deze hebben ze inderdaad gedraaid afgelopen zaterdag :)


na die mashup kon je me opvegen. :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten