Twanneke schreef:
Rond half 12 kwamen we aan, er hing een goeie sfeer en de muziek was echt lomp. Zoals hierboven al werd gezegd leken de nummers van Malice wel wat op elkaar maar die kicks zijn echt niet normaal. Menig maal zag je mensen elkaar aankijken van: wtf maak ik hier mee. Persoonlijk ben ik meer fan van Rebelion, die zette in mijn ogen weer de beste set neer. Wat ik ook mooi vind is dat hun veel Delete spul draaien, Rebelion (of Malice) draaide in een mashup Just Do It, Formula en Dismissed tegelijk
De dj's zelf zette ook een geweldige sfeer neer door constant als een gek op het podium te staan, bij bijna iedere act kwamen er wel andere dj's op het podium, bijvoorbeeld toen New Level van Adventum kwam, stond Adventum als een gek los te gaan op de desks en op een gegeven moment stond Malice (een daarvan) een tijdje in z'n blote buik gek te doen.
Kortom: lomp harde avond gehad, Gearbox wordt de revelatie van 2016.
Thyron heeft deze Delete mashup gemaakt. Deze hebben ze inderdaad gedraaid afgelopen zaterdag

na die mashup kon je me opvegen.