RobertV schreef:
haha ja je weet wel hoe dat gaat... iedereen uit de omgeving moet er ineens heen omdat er zoveel bekenden komen terwijl ze niks om de muziek geven.. ik heb ook 2 van die lamlullen bij die niks doen als bier zuipen en slap zeveren. maarja.
ja dat klopt. Nu kunnen we de dagjesmensen een een keertje eens laten zien wat stampen is.
Citaat:
Dus als de kloontjes dezelfde locatie houd, ga dan volgend jaar voor een meer gewaagde line up. Raakt toch wel uitverkocht...
Hoop het ook hier staat eigelijk niks verassends tussen heel misschien die suprise act dan.