Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 12:22 
 
Organisator

Afbeelding

Kerst vier je zoals gewoonlijk in Club Rodenburg, met dit jaar een iets minder mainstream maar wel iets hardere line-up dan je gewend bent. De samenwerking tussen Noisekick Producties en Club Rodenburg is tijdens het eerste Noisekick feest (Noisekick's Ontbindingsdrang) in deze locatie zeer goed bevonden en bied perspectieven voor meerdere feesten in de toekomst!

Zodoende is besloten om met kerst een F#cking Bastards – Christmas Edition te plannen! De line-up beslaat een grote variëteit aan nationaliteiten. De volgende nationaliteiten komen aan bod tijdens het evenement: Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans, Duits, Belgisch, Engels & Pool. Al deze nationaliteiten zijn verspreid over 3 area's.

Hieronder kun je de line-up en area indeling vinden:

Fucking Bastards
Charon
DaY-már
Destructive Tendencies Verenigd Koninkrijk
Nosferatu
Tensor & Re-Direction Duitsland
Tha Playah
The Outside Agency
Wars Industry België
Wasted Mind Spanje
MC: No-iD

Hard Bastards
Adrenokrome Frankrijk
Bloodcage
Bryan Fury Verenigd Koninkrijk
Chrono
Detest Duitsland
Live: I:gor Polen
Live: Progamers Frankrijk
Live: The Braindrillerz Italië

Fast Bastards
Goetia Frankrijk
Khaoz engine België
Noizefucker
Paranoizer
RDZ
s'Aphira
The Demon Dwarf
The Vizitor
Live: Noisekick


De kaartverkoop is inmiddels van start gegaan en de kaartprijs is eveneens anders dan vorig jaar. Kaartjes kosten nu slechts €22,50 (ex fee) ten opzichte van de €25,-.
Tickets zijn te verkrijgen via Club Rodenburg.nl, Paylogic of Primera

Noisekick Producties en Club Rodenburg denken op deze wijze jou op je wenken te bedienen met een breed scala aan muziekstijlen en nationaliteiten.

Bereikbaarheid
Discotheek Rodenburg in Beesd ligt nabij het kruispunt van de A15 en de A2 en is dus prima te bereiken met de auto. Beesd ligt ongeveer 15 minuten onder Utrecht en nog geen 10 minuten vanaf Culemborg.

Tevens ligt de locatie op loopafstand (ongeveer 10 minuten lopen) van het treinstation in Beesd. Kijk voor meer informatie op NS.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:15 
 
Organisator

22:00-23:00 The Heretic
23:00-00:00 Tensor & Re-Direction
00:00-01:00 Tha Playah
01:00-02:00 Wasted Mind
02:00-03:00 Nosferatu
03:00-04:00 Dj DaY-mar
04:00-05:00 WARS Industry
05:00-06:00 Destructive Tendencies
06:00-07:00 The Outside Agency

Area 2
22:30-23:30 Bloodcage
23:30-00:30 Detest
00:30-01:30 I:Gor Official
01:30-02:30 Bryan Fury
02:30-03:30 Chrono
03:30-04:30 Adreno Krome
04:30-05:30 ProGamers
05:30-06:30 The Braindrillerz aka Sebastian e Inktomi

Area 3
23:00-00:00 Khaoz Engine
00:00-01:00 The Demon Dwarf
01:00-02:00 DJ The-Vizitor
02:00-02:45 Goetia Riot Girl
02:45-03:45 Paranoizer
03:45-04:45 Dj s'Aphira
04:45-05:15 Noisekick
05:15-06:00 Rdz vs Noizefucker
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten