camiloPW schreef:
onderbouw even waarom de beveiliging zo kut was, ben wel benieuws?
Het leek mij wel een leuk feest om heen te gaan, helaas ben ik niet in het land.
Wat me verbaasde was dat wildstylez als als 1 na laatse staat, en Ran-d zo vroeg. Hoe is dat afgelopen?
Maatje werd eruit gezet omdat hij een leeg, dan wel bijna leeg bekertje door de lucht gooide, nadat hij 2 keer op een prullenbak is gaan staan en eraf werd gehaald met een waarschuwing. Dat hij er dan uit wordt gezet is zijn eigen domme schuld maar hij wordt meteen in z'n nek gegrepen en mee naar de lift gesleurd door 2 kleerkasten.
Eenmaal bij de lift aangekomen vroeg die beveiliger aan mij: "Kun jij je maat even uitleggen wat hij fout heeft gedaan, want hij begrijpt het niet helemaal.." Vervolgens stappen ze de lift in en gaat de deur dicht.
Ik druk op het knopje om de deur open te maken, de deur gaat open en ik zeg: "Je vroeg om uitleg, nu ben ik bereid die te geven en dan gooi je de deur voor m'n neus dicht." Waar ik als antwoord op krijg: "Oprotten nu, anders vlieg je met dezelfde vaart het gebouw uit!" Opnieuw gingen de liftdeuren dicht.
Ik was niet gediend van zijn spraak toon en opende opnieuw de lift en zei: "Van welk beveiligingsbedrijf zijn jullie, en wat is je naam? Dan ga ik van de week even een klacht indienen." Toen werd de manier van spreken nog wat minder beleefd, en dan werden vooral termen als "opkankeren nou" en "wie denk je wel niet dat je bent, klootzak?" gebruikt.
Maar ook het feit dat ze constant door de zaal liepen met zo een blik >

< maakt het feesten er niet plezieriger op.
Bovenstaande situatie + het zoeken naar mijn verloren autosleutel (uiteindelijk wel teruggevonden

) vonden plaats tijdens de set van Wildstylez, en heb daarom niet op de muziek gelet. Een antwoord op jouw laatste vraag kan ik dus niet geven.
DFH schreef:
kon nergens eten vinden eigenlijk..

Als je helemaal achterin de zaal uit liep en vervolgens naar links ging liep je meteen tegen een eet kraampje aan. Ondanks een mager assortiment (lees: tosti's, hotdogs, snacks/snoep en raketjes) was het toch wel heel goed te eten.