Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Ik noem jongens ook altijd vriendinnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Onverwachtse feestjes zijn altijd leuk, zo ook deze! :D Prima setjes gehoord. Wildstylez die o.a. Tormented, Crystal, Black 2008, Toulouse Remix, Feel So Good en Let's Rock Remix draaide. B-Frontliner was het eerste gedeelte erg vet met Magic als opener, daarna Mysterias en later ook nog o.a. Burnin', Warphole, Toxic en Masterclass. Laatste gedeelte met kaas hardcore was vreselijk. Locatie is dik, alleen viel het geluid op sommige momenten tegen. Maar hier wil ik zeker vaker heen voor een feestje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:00 

Firetrap schreef:
Ik noem jongens ook altijd vriendinnen xd

teupie schreef:
huh, vriendinnen? ik was met 3 boys en 1 meid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

1 meid.
Vriendinnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:04 

Daveytl schreef:
1 meid.
Vriendinnen

toevallig weet ik dat ie er meer heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:28 

Hardtraxx Elite

camiloPW schreef:
onderbouw even waarom de beveiliging zo kut was, ben wel benieuws?
Het leek mij wel een leuk feest om heen te gaan, helaas ben ik niet in het land.
Wat me verbaasde was dat wildstylez als als 1 na laatse staat, en Ran-d zo vroeg. Hoe is dat afgelopen?

Maatje werd eruit gezet omdat hij een leeg, dan wel bijna leeg bekertje door de lucht gooide, nadat hij 2 keer op een prullenbak is gaan staan en eraf werd gehaald met een waarschuwing. Dat hij er dan uit wordt gezet is zijn eigen domme schuld maar hij wordt meteen in z'n nek gegrepen en mee naar de lift gesleurd door 2 kleerkasten.
Eenmaal bij de lift aangekomen vroeg die beveiliger aan mij: "Kun jij je maat even uitleggen wat hij fout heeft gedaan, want hij begrijpt het niet helemaal.." Vervolgens stappen ze de lift in en gaat de deur dicht.
Ik druk op het knopje om de deur open te maken, de deur gaat open en ik zeg: "Je vroeg om uitleg, nu ben ik bereid die te geven en dan gooi je de deur voor m'n neus dicht." Waar ik als antwoord op krijg: "Oprotten nu, anders vlieg je met dezelfde vaart het gebouw uit!" Opnieuw gingen de liftdeuren dicht.
Ik was niet gediend van zijn spraak toon en opende opnieuw de lift en zei: "Van welk beveiligingsbedrijf zijn jullie, en wat is je naam? Dan ga ik van de week even een klacht indienen." Toen werd de manier van spreken nog wat minder beleefd, en dan werden vooral termen als "opkankeren nou" en "wie denk je wel niet dat je bent, klootzak?" gebruikt.

Maar ook het feit dat ze constant door de zaal liepen met zo een blik > :mad: < maakt het feesten er niet plezieriger op.

Bovenstaande situatie + het zoeken naar mijn verloren autosleutel (uiteindelijk wel teruggevonden :) ) vonden plaats tijdens de set van Wildstylez, en heb daarom niet op de muziek gelet. Een antwoord op jouw laatste vraag kan ik dus niet geven.

DFH schreef:
kon nergens eten vinden eigenlijk.. :thumbdown:

Als je helemaal achterin de zaal uit liep en vervolgens naar links ging liep je meteen tegen een eet kraampje aan. Ondanks een mager assortiment (lees: tosti's, hotdogs, snacks/snoep en raketjes) was het toch wel heel goed te eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
1 meid.
Vriendinnen

haha wtf, wat weet jij wat ik niet weet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:49 

Hardtraxx Veteran

WTF is dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
erg leuk feestje, wij stondenn toevallig met Frontliner samen in de lift :D daar sta je dan, met je bek vol tanden hahaha xd
maar echt een toffe gozer die Barry ;)

eindelijk ook Festuca kunnen ontmoeten, hehe, en natuurlijk met mn grote held Frontliner op de foto haha
en leuke HTers gezien, lekker samen los gegaan
en teupie eindelijk ontmoet! was gezellig jongen!

geluid was prima, alleen de zaal was zo smal, waardoor het al gauw druk werd :(
wel erg lang, maarja, achteraan zie je niks xd

wel een beetje schraal was de eet voorziening hier xd alleen maar hotdogs -.-

Shadix vond ik, in tegenstelling tot zn producties, echt tegenvallen :(

Met Loudness in 2010 hadden ze helemaal niets te eten daar, dus wees blij dat ze nog hotdogs hadden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:02 

teupie schreef:
KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
1 meid.
Vriendinnen

haha wtf, wat weet jij wat ik niet weet :D

mai? of hoort die niet bij je vriendinnen? xd of was die blonde dan ook echt je vriendin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Wat draaide Shadix zoal dan buiten zijn eigen producties om?

Die kerel wordt wel helemaal de scene ingerold door Frontilner op het moment trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

oooh hahah, nee beide gewoon vriendinnen inderdaad, scherp!

edit aanwesley, geen idee was nog niet binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:51 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Wat draaide Shadix zoal dan buiten zijn eigen producties om?

Die kerel wordt wel helemaal de scene ingerold door Frontilner op het moment trouwens.

Voor zover ik nog kan herinneren Josh & Wesz - Acquital gehoord, DBSTF - Rebel maar die jongen had totaal geen tempo in zijn set, niet echt aandachtig geweest bij z'n set maar wel leuk voor hem natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 22:56 

teupie schreef:
oooh hahah, nee beide gewoon vriendinnen inderdaad, scherp!

edit aanwesley, geen idee was nog niet binnen :D

:cool:

Wes: volgens mij draaide ie best weinig eigen producties, die heeft ie ook maar een paar volges mij.
maar opbouw was niet zo goed volges mij, TL... al sla je me dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 20:17 

Hardtraxx Newbie

Iemand die nog meer nummers weet van de set van Shadix.
Ben namelijk op zoek naar 1 nummer waar ik de naam van kwijt ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:18 

Jorisrkc schreef:
Iemand die nog meer nummers weet van de set van Shadix.
Ben namelijk op zoek naar 1 nummer waar ik de naam van kwijt ben

het helpt soms door wat je herinnert ervan te posten... zoiets als deuntje, lyric etc etc
Maar goed, dat denk ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:59 

Hardtraxx Elite

Heb op FB even een tracklistje opgevraagd, nu nog kijken of ik 'm krijg.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 00:12 

Hardtraxx Newbie

Als je hem dan zou willen posten wanneer je hem hebt zou fijn zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:24 

Hardtraxx Elite

Het enige wat ik uberhaupt in mijn kluis zou stoppen was dus m'n autosleutel dus die had ik gewoon in m'n broekzak zitten, en m'n vrienden hadden ook geen kluis (onze jassen lagen in de auto). :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten