Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Datum: zondag 12 juni 2011
Tijd: 14.00-00.00
Locatie: Recreatiepark Het Rutbeek, Enschede
Minimumleeftijd: 18

Line-up Superbash:
14:00-15:30 Dualdriven
15:30-17:00 Deepack
17:00-18:00 Toneshifterz
18:00-19:30 Noisecontrollers vs Wildstylez
19:30-20:00 Frontliner (Live)
20:00-21:00 Ran-D
21:00-22:30 Psyko Punkz
22:30-00:00 Zatox
MC Da Syndrome

http://partyflock.nl/party/196562:Freshtival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig, ga combiticket halen! Ben dan alleen nog geen 18 maar dat risico neem ik gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable Superbash:

14:00-15:30 Dualdriven
15:30-17:00 Deepack
17:00-18:00 Toneshifterz
18:00-19:30 Noisecontrollers vs Wildstylez
19:30-20:00 Frontliner (Live)
20:00-21:00 Ran-D
21:00-22:30 Psyko Punkz
22:30-00:00 Zatox
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Is de timetable gebaseerd op wie de hoogste pitchkicks heeft of wat xd

Hoop niet dat de wind deze kant op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Is de timetable gebaseerd op wie de hoogste pitchkicks heeft of wat xd

Hoop niet dat de wind deze kant op staat.


Hier kreeg ik een grote glimlach van op m'n gezicht haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Is de timetable gebaseerd op wie de hoogste pitchkicks heeft of wat xd

Hoop niet dat de wind deze kant op staat.

Niet echt, dan had Frontliner af moeten sluiten
(hoewel Zatox tegenwoordig ook zeker geen slechte is zeg...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee deze sla ik over alleen Deepack en Ran-D intressant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar kaarten gewonnen bij SlamFM. Hangt echt een TOP sfeer! Kunnen veel festivals nog een puntje aan zuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 10:01 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Is de timetable gebaseerd op wie de hoogste pitchkicks heeft of wat xd

Hoop niet dat de wind deze kant op staat.

Niet echt, dan had Frontliner af moeten sluiten
(hoewel Zatox tegenwoordig ook zeker geen slechte is zeg...)


Nou ik vind de pitchkick van Gangsters dansen niet toch echt flinke malen erger.
Die gaat op een gegeven moment zo hoog dat alleen honden het nog kunnen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, wellicht aanwezig. Kan gratis kaartje voor bemachtigen. Zit alleen ff met vervoer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hmm, wellicht aanwezig. Kan gratis kaartje voor bemachtigen. Zit alleen ff met vervoer ^^

vervoer inderdaad, dramaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja, aanwezig. Vervoer is geregeld :yay:

Nog mensen die willen meeten? Ik zeg laten we meeten dan bij Jody Bernal om 7 uur. Altijd al een keer live willen zien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin hier nou toch wel zin aan te krijgen.
Weersverwachting ziet er ook nog wel redelijk uit gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er dan toch onverwachts bij! Kreeg vnv gratis kaartje + vervoer aangeboden, dus ik ben van de partij! Chukkels als ik jou zie spreek ik je wel aan! :P jij herkent mij tog niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat leuk worden. Net een geniaal Ground Zero achter de rug, nu pas thuis en morgen om 12 uur moet ik alweer aanrijden naar Enschede voor dit feest, wat nooit en te nimmer Ground Zero zal overtreffen of voor maar 30% in de buurt komt. Dus weg is mijn zin eigenlijk, maar wordt een verplichting :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had alles al afgezegd, maar ben nu toch overgehaald om wél te gaan. Als ik de hardstyle niet meer aan kan, ga ik wel bij Jody Bernal kijken of Valerio pesten. Of ik ga in de lounchebanken chillen, ik zie het allemaal wel. Laatste 3 uur van het feest is met PP & Zatox toch ruk, dus dat is een lekker lang uitrustmomentje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nou succes :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat ik toch gegaan ben! Heerlijk feestje, perfecte muziekkeuze en een goede sfeer! Toneshifterz, Noisecontrollers & Wildstylez, Ran-D (al was dat een rust moment voor mezelf) en Zatox (eerste uur, daarna gingen we weg): wat een sets, uitermate vermaakt. En trouwens een enorm groot compliment aan Psyko Punkz. De eerste 45 minuten waren de meest geweldige minuten die ik ooit van ze heb gehoord. Geniale platenkeuze. De laatste 45 minuten van hun set was een aangename pauzering om krachten te sparen voor Zatox. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was echt een heldenfeest! :woot: Alle setjes waren echt gods gruwelijk, muziek was dik in orde (behalve bij frontliner, hij had zijn laptop te hoog staan qua volume) echt supergoed vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner heb ik gemist, achteraf gezien een verstandige keus, was niet veel soeps hoorde ik? Maar nu weet ik ook weer waarom ik nooit eet op een feest. Verdomme een half uur moeten wachten op 1 broodje hamburger (die overigens wel heerlijk was :thumbsup: ) Ik hoop dat er meer dan 1 eettent is bij Fantasy Island voor de mensen die gaan en willen eten, want dit was echt drama :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:58 
 
Hardtraxxer

Lekker feestje gehad :) Bobben blijft altijd wel minder maar desondanks goed feestje gehad. Heerlijk gestampt bij Superbash of course. Werd wel lekker gedraaid & hard, maar ook vele hitjes voorbij horen komen (logisch). Waus gehalte was voorin de tent redelijk hoog :P sfeertje was prima! Minpunt was NATUURLIJK de eetgelegenheid. 1 eetbar voor het hele festival. :huh: Half uur gewacht op een laffe zak patat :mad: Het was toevallig wel het half uur waarin Frontliner draaide & die viel tegen las ik achteraf. Gelukkig nog wel redelijk snel weggekomen bij de parkeerplaats, stond een behoorlijke file. ;) Desondanks leuk feestje, mooie locatie :) Op naar Defqon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Lekker feestje gehad :) Bobben blijft altijd wel minder maar desondanks goed feestje gehad. Heerlijk gestampt bij Superbash of course. Werd wel lekker gedraaid & hard, maar ook vele hitjes voorbij horen komen (logisch). Waus gehalte was voorin de tent redelijk hoog :P sfeertje was prima! Minpunt was NATUURLIJK de eetgelegenheid. 1 eetbar voor het hele festival. :huh: Half uur gewacht op een laffe zak patat :mad: Het was toevallig wel het half uur waarin Frontliner draaide & die viel tegen las ik achteraf. Gelukkig nog wel redelijk snel weggekomen bij de parkeerplaats, stond een behoorlijke file. ;) Desondanks leuk feestje, mooie locatie :) Op naar Defqon!

Wous gehalte redelijk hoog? Man ik heb nog nooit van m'n leven zoveel kaakschaatsers voorbij zien komen in m'n leven in 2 uur tijd dat ik een beetje aan het strand heb lopen chillen. En dan heb ik het nog geeneens over wat er allemaal in de tent stond. De een na de andere liep half struikelend al zoekend naar evenwicht voorbij xd Wel geniaal trouwens, heb voor de 2e dag op rij iemand geholpen wiens maag het effect van een pilletje niet goed aan kon. Zaterdag op Ground Zero en gisteren een meid op Freshtival :P

Wel schitterend om te zien hoe mensen zichtbaar genieten en ik werd dan ook flink pissig op een stel mooiboys die ook aan het strand zaten en iemand zaten te filmen die nogal erg vdk was. Vind dat echt de grootste kutstreek die er is, mensen lopen filmen, terwijl ze het gewoon keihard naar hun zin hebben. Maar goed, heb ze dat ook duidelijk gemaakt en ze stopten er ook mee. Trouwens ook vet om te zien dat er gewoon 30, 40 en misschien zelfs 45-jarigen aan de XTC zaten. Tot zover de Twentse nuchterheid :lol:

Ow jah trouwens dikke :worship: voor de held die tot aan z'n knieën in het water stond en gewoon eventjes keihard non-stop stond los te gaan voor 2 uur! Wat een gozer en wat was het jammer dat de secuirity hem na 2 uur (!!!) uit het water had gehaald, want die gast ging anders wel tot het einde door haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:37 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
HardstyleLover90 schreef:
Lekker feestje gehad :) Bobben blijft altijd wel minder maar desondanks goed feestje gehad. Heerlijk gestampt bij Superbash of course. Werd wel lekker gedraaid & hard, maar ook vele hitjes voorbij horen komen (logisch). Waus gehalte was voorin de tent redelijk hoog :P sfeertje was prima! Minpunt was NATUURLIJK de eetgelegenheid. 1 eetbar voor het hele festival. :huh: Half uur gewacht op een laffe zak patat :mad: Het was toevallig wel het half uur waarin Frontliner draaide & die viel tegen las ik achteraf. Gelukkig nog wel redelijk snel weggekomen bij de parkeerplaats, stond een behoorlijke file. ;) Desondanks leuk feestje, mooie locatie :) Op naar Defqon!

Wous gehalte redelijk hoog? Man ik heb nog nooit van m'n leven zoveel kaakschaatsers voorbij zien komen in m'n leven in 2 uur tijd dat ik een beetje aan het strand heb lopen chillen. En dan heb ik het nog geeneens over wat er allemaal in de tent stond. De een na de andere liep half struikelend al zoekend naar evenwicht voorbij xd Wel geniaal trouwens, heb voor de 2e dag op rij iemand geholpen wiens maag het effect van een pilletje niet goed aan kon. Zaterdag op Ground Zero en gisteren een meid op Freshtival :P

Wel schitterend om te zien hoe mensen zichtbaar genieten en ik werd dan ook flink pissig op een stel mooiboys die ook aan het strand zaten en iemand zaten te filmen die nogal erg vdk was. Vind dat echt de grootste kutstreek die er is, mensen lopen filmen, terwijl ze het gewoon keihard naar hun zin hebben. Maar goed, heb ze dat ook duidelijk gemaakt en ze stopten er ook mee. Trouwens ook vet om te zien dat er gewoon 30, 40 en misschien zelfs 45-jarigen aan de XTC zaten. Tot zover de Twentse nuchterheid :lol:

Ow jah trouwens dikke :worship: voor de held die tot aan z'n knieën in het water stond en gewoon eventjes keihard non-stop stond los te gaan voor 2 uur! Wat een gozer en wat was het jammer dat de secuirity hem na 2 uur (!!!) uit het water had gehaald, want die gast ging anders wel tot het einde door haha.


Haha, er waren er inderdaad veel van de kaart! Op het strand ben ik 's avonds niet meer geweest maar in de tent was het gehalte zoals gezegd lekker hoog. 3 maten hadden ook lekker gesnoept en vermaakten zich ook optimaal. Maargoed, had graag meegedaan maar was de bob ;) Volgende feestje is het weer anders. :D Maar ik vergelijk het altijd nog met Hard Bass, vond dat er daar ook erg veel van de kaart waren dit jaar haha.
Inderdaad triest dat sommige mensen het leuk vinden om mensen die aan het feesten & genieten zijn op camera vast te leggen en vervolgens proberen te scoren op YouTube met een filmpje. Wel mooi om te zien hoe drugs ook verbroederd ^^ Had net 1 sec een peuk in me mond en krijg van een totaal onbekende al een vuurtje voor me neus, ghehe. Of het uitdelen van slokjes water omdat iemand ff een halfje moet wegspoelen :P En over die kerel in het water gesproken, die heb ik ook nog gezien.. toen dacht ik ook wel ff van HEH? Maar hij ging ook lekker zoals ik het van afstand kon zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De avond ervoor overgehaald om mee te gaan, maar niks geen spijt van gehad! Wat een mooi feest!
Inderdaad zeer veel mensen die helemaal van de kaart waren.
Mooi moment even toen de stroom wegviel bij NC vs WS, dan voel je je lullig als je op dat podium staat.
Even een aantal puntjes:
+ Snel drinken
+ Goed gedraaid, lekker hard
+ Redelijk goede sfeer
+ Mooi weer
- Eten
- Maar 1 plek waar je kon pinnen voor munten
- Veel van die mooiboy studentjes bij superbash, haartjes strak naar achter, blousje aan en maar stilstaan. Of proberen om mee te doen maar er totaal niks van bakken.
- Redelijk lang wachten voordat je binnen was
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar eigenlijk valt het pas op hoeveel mensen vdk zijn als je nuchter bent, dan zit je er ook wat meer op te letten namelijk, denk ik zo. Die gozer in het water ging overigens inderdaad goed los ^^

Trouwens de mensen die naar FI gaan zullen zich uitstend vermaken met hardcore. Want als die inderdaad in de Superbash tent plaats vind, heb je echt een geniaal stuk. Perfect gelegen en heerlijk aan het water. Beter dan de bedroefende mainstage, wat eigenlijk niks meer is dan een open plek in een parkje.

Overigens niet veel irritante 'mooiboy' mensjes gezien zoals THArdstyler aangaf. Maar komt wellicht ook omdat ik niet helemaal in het midden stond, maar aan de linkeruiteinde van de stage. Heerlijk de ruimte gehad, en heb me ook totaal niet lopen irriteren om zogenaamde 'loopvolk' of 'stuitervolk'. Hing een uitstekende sfeer! ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten