Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Overigens niet veel irritante 'mooiboy' mensjes gezien zoals THArdstyler aangaf. Maar komt wellicht ook omdat ik niet helemaal in het midden stond, maar aan de linkeruiteinde van de stage. Heerlijk de ruimte gehad, en heb me ook totaal niet lopen irriteren om zogenaamde 'loopvolk' of 'stuitervolk'. Hing een uitstekende sfeer! ^^


Ik stond bijna vooraan in het midden, daar liepen in mijn ogen echt veel van die gasten rond. Van die kerels die niet weten hoe ze zich moeten gedragen en eigenlijk meer bezig zijn met vrouwen versieren dan met de muziek/losgaan. Maargoed dat kan ook aan mij liggen hoor.
Weet trouwens iemand wat er precies gebeurde bij frontliner? Ik dacht eerst dat hij gewoon niet harder mocht ivm overlast ofzo, maar na zijn set klapte het er gewoon weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:35 
 
Hardtraxxer

Snap wel wat je bedoeld, THArdstyler. Was bij mij geen ergernis factor, zolang ik maar ruimte had om los te gaan en over het algemeen had ik dat ^^ Maarrr, op gegeven moment stonden zo'n kerel & zo'n meid de hele tijd klef te doen in de Superbash tent ipv lekker losgaan. Dan heb ik wel zoiets van, dat klef doen kan je beter doen aan het strandje in de zon dacht ik zo met een lekker muziekje op de achtergrond :P Verder kun je het natuurlijk verwachten op een festival zoals Freshtival (met veel andere stijlen muziek) dat er mensen zijn die normaal gesproken geen kaartje zouden kopen voor een hardstyle feestje. Viel me daarom ook niet tegen hoe los het ging ;) En over Frontliner, ik las op PF dat iemand zei dat hij zijn laptop te hard had staan qua volume waardoor het geluid bij superbash kut was. Lag dus waarschijnlijk aan zijn laptop die hij gebruikte. (weet het verder ook niet, heb er totaal GEEN verstand van ;) ) ps: ben wel lekker gaar vandaag pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij had hij een MacBook dus denk niet dat het daaraan lag, het viel mij echter ook op dat het geluid niet goed was. De bass/kicks stonden veel te hard ten opzichte van de rest.

Mijn mening: wat een k*torganisatie. Onderbouwing? Graag!

Bij het rijden naar het feest, de locatie was goed aangegeven. Toen stond er parkeren voor bezoekers, met een P2 erbij. Leuk maar dat hek was nog op slot. Dus dan maar verder rijden, bij een andere parkeerplaats aangekomen (P1) bleek dat deze goedkoper was (like WTF). Nou na verder rijden konden we zelfs de artiesten en crew parkeerplaats op, we reden echter een stukje verder waar ons de P1 te wachten stond. Auto neergezet en naar het terrein gelopen, althans dat dachten we.

We gingen inderdaad naar de entree van Freshtival, alleen gingen we dan via de crew/artist ingang. Sterker nog, ze moesten dat nog afschermen met die hekken. De kassa moest nog open gemaakt worden, het was inmiddels half 2. We wilden doorlopen naar voren, door de hekken heen waarna je meestal gecontroleerd werd waar we door de politie werden tegen gehouden. We mochten niet verder want we hadden geen bandje.

Nou even wachten dus, het was vijf voor 2 en wat zag ik aankomen? Mensen die de tafels klaar zette om al je spullen dat uit je zakken komt op te leggen, zodat zij dat kunnen controleren. Het is vijf voor 2 mensen, dat heet voorbereiding.

Nou we mochten eindelijk door de hekken om vervolgens de tickets te laten scannen. Dat was het volgende probleem. Onze tickets werden niet herkend. De medewerker die aan het scannen was ook echt tegen zijn collega: "Deze mensen zeggen dat ze een geldig ticket hebben maar hij herkent hem niet". We waren niet de enige, dat is punt één. Punt twee is dat ik mij net een crimineel voelde die een ticket had nagemaakt. De oplossing was simpeler dan we dachten: ze hadden vergeten de combiticket barcodes in het systeem in te voeren omdat alleen fantasy island op de ticket stond en geen freshtival. Nogmaals wij waren niet de enige maar wat was het slecht geregeld zeg. Vanaf dat moment kon de organisatie mij totaal geen goeds meer doen.

Ook op het terrein was het een voordeel dat er veel eetgelegenheid was dat 10 man personeel al die monden mocht voeden. Dat was dus een drama, omstreeks 3 uur hebben we alvast wat te eten gehaald want we zagen het zo gebeuren.

Als dat nog allemaal niet genoeg was, viel de stroom nog eens uit tijdens Wildstylez & Noisecontrollers. Normaal gesproken zou ik zeggen, kan gebeuren. In het geval van deze organisatie zeg ik: een dikke faal.

Dat is overigens mijn mening over de organisatie, een dikke faal. Het leek wel georganiseerd door een groep studenten voor wie dit een school project is en ze 4 weken tijd hebben gehad om alles te regelen.

De sets waren daarentegen overigens wel top, niet alleen bij hardstyle maar ook bij andere tenten (met uitzondering van de eerste 3 uur op de main en in de absoloutly lucky tent). Daarbij vond ik Phalerieau de eerste half uur echt niks, daarna werd het wel iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PS. Ik moet zeggen dat Jody Bernal heerlijk kan draaien. Voor het eerst dat ik me op een feest niet geërgerd heb aan andere muziek dan van de hardere stijlen, maar ik heb zelfs na het eten nog een extra sigaretje gedaan op het bankje, omdat ik de muziek totaal niet storend vond xd

@Python

Das wel erg kut. Ik vond het geluid echter prima te doen. Niet te hard, gelukkig, en ik vond het zwaar chill dat ik bijna het water in stuiterde van de bass als ik op het strand zat. Bass moet je niet horen, die moet je voelen en nou, ik voelde hem behoorlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Een maat van me moest telkens de intro's van de DJ's instarten en die gaf zelf aan dat het door Frontliner zijn MacBook kwam, want waarom zou het anders ook alleen bij hem misgaan :P . En het eten was idd kut geregeld, maar goed als je de hele dag gewoon bier drinkt en rond een uur of 10 gaat eten is er niks aan het handje! :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten