Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:00 
 
Organisator

Frenchcore s'il vous plaît!· Part 4
2 maart 2013
22:00 - 08:00


Afbeelding

Genres: Frenchcore, Hardcore, Terror & Speedcore

Line-up:
Area 1: Frenchcore s'il vous plaît!
Adrenokrome Live
Braindrillerz Live
Brutal Jesters
Hozinotik
Kopfschrank
Le Bask Live
Prototype Hardcore Live
Radium
Ristretto
Roms aka Harry Potar Live
Subversion Live
The Speed Freak Live
Tripped Live
X-Mind Live

Area 2: Hardcore & terror alsjeblieft
Bartoch
Chrono
s'Aphira
Scott Marten
The Demon Dwarf
Frazzbass
Noisekick Live
Smurf
The Untitled Live


Minimum age: 16

Buy your tickets here: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=39784

Tickets:
Presale € 26,95
VIP: € 39,95
Doorsale: € 38,-

Check also: https://partyflock.nl/party/236122:Frenchcore_sil_vous_plait.html
Website: http://www.crystalvenue.nl

Locatie: Crystal Venue
Beesdseweg 1a
4041 AW
Culemborg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:04 
 
Hardtraxxer

Is het niet s'il vous plait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Is het niet s'il vous plait?

Een triple post verdeeld onder een triple topic.. Not bad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:37 
 

bats stokbrood door dr bakkes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Awesome poster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:04 
 
Hardtraxxer

jammer dat het gelijk is met De Tijdmachine :thumbdown: had graag Le Bask Live willen zien ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel me verjaardag hier vieren :P
Met de nadruk op misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:29 
 

hardcoresjors schreef:
Misschien wel me verjaardag hier vieren :P
Met de nadruk op misschien

als wij samen gaan en ik haal je op..... is dat overtuigend genoeg?
samen op de terugweg in de auto space :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
hardcoresjors schreef:
Misschien wel me verjaardag hier vieren :P
Met de nadruk op misschien

als wij samen gaan en ik haal je op..... is dat overtuigend genoeg?
samen op de terugweg in de auto space :woot:

nee.
nee.
nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Misschien wel me verjaardag hier vieren :P
Met de nadruk op misschien


Doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 2 is wel een beetje leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, al vind ik 't wel wat prijzig voor iets wat is niet geweldig vind.. Maargoed als ik niks te doen heb misschien maar gewoon mee met vrienden die sowieso gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
hardcoresjors schreef:
Misschien wel me verjaardag hier vieren :P
Met de nadruk op misschien

als wij samen gaan en ik haal je op..... is dat overtuigend genoeg?
samen op de terugweg in de auto space :woot:

Ik ken mensen zat die hier heen gaan haha,
Vervoer is geen probleem, alleen ff kijken met geld, en welke andere feestjes ik nog meer pak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig met kaboem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Aanwezig met kaboem.

Slechte grap! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Aanwezig met kaboem.

:lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten