Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up Frenchcore s'il vous plait 1 maart

Frenchcore S'il Vous Plaît
Adrenokrome
Brutal Jesters
Dr. Peacock
Maissouille
Mr. Ivex
Ristretto
Sandy Warez
Subversion
The Speed Freak
Tripped
X-Fly
Live: Bit Reactors
Live: D.O.M.

Hardcore & Terror Alsjeblieft
Andy The Core
Bonehead
F. NøIzE
s'Aphira
Scott Marten
Smurf Verenigd
The Demon Dwarf
Live: Noisekick

Tekno, Hardtek, Tribecore, gehost door Underground
Disturbance Underground
Henkie
Kierewiet System
Party Freakus
Roly
X-ample


Line-up Frenchcore Confetti 2 maart


Frenchcore
Dr. Peacock
F!xx-It
Green Seduction
Hozinotik
Hyrule War
Johnny Napalm
Marcus Decks
Ohmboy
Piledriver
Remzcore
Sprinky
Subversion
The Vinylraider
X-Fly Italië
Zyklon
Live: Bit Reactors

Hardcore & Terror
Bonehead
Doctor Terror
Evolution
Hellseeker
Lunatic
Miss Hysteria
Paranoid
Paranoizer
Scott Marten
The Demon Dwarf
Live: Noisekick


Genres
frenchcore, hardcore, terror
Prijzen
Voorverkoop: € 26 ,95
passepartout: € 29 ,95 Frenchcore confetti
VIP: € 39 ,95
VIP, passepartout: € 42 ,95 Frenchcore confetti
Tickets
Verkrijgbaar bij Paylogic.
Minimumleeftijd
16
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, die muziek gaat al nergens over en dan ook nog eens 26 uur achter elkaar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 uur frenchcore is me al veel te lang, moet je ook dit nog eens hebben xd benieuw hoeveel dubbele platen er te horen zullen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wattehel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jezus, die muziek gaat al nergens over en dan ook nog eens 26 uur achter elkaar. :lol:

Tsja ik ben normaal niet zo van 't bashen op andermans muziek maar hier moet ik me bij aansluiten, dit gaat nergens over. Je word toch helemaal dol als je daar 26 uur lang staat (niet dat dat er veel zullen zijn, pff als je dat volhoud)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwazig! Als je me zoekt ben ik van het pad! En dat ligt van de kaart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

26 uur vullen en geen Radium of Sirio? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hah vetjes, vriend van m'n nichtje staat er. Maar alsnog, kut herrie, en fking ver. Dus gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:38 
 

genocide dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel mooi om te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
genocide dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nu al medelijden met de medische staf van deze venue :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 02:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Willen ze mensen dood hebben ofzo? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 05:55 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
genocide dit xd


http://www.discogs.com/label/Psychik%20Genocide

klopt... ;) :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten