Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 01:10 

Hardtraxx Veteran

ZANY SLUIT AF :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

WAT HEB IK DAAR ZIN IN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 01:23 

Donateur

ik wil daarheen :(
20:00 - 20:30: Live: 2-Sidez :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 10:26 

Hardtraxx Addict

lorennzkee schreef:
ik wil daarheen :(
20:00 - 20:30: Live: 2-Sidez :bomb:

Ach 't is gratis dus je kunt zo even binnen komen vallen als 't in de buurt is. Wij moeten 2.5 uur in de trein xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 17:08 

Donateur

Als het bier ook gratis is kom ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:05 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig, lekker dagje chillen in de Hardcore/rondlopen en vanaf 20:00 ff knallen in de hardstyle. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:34 

Donateur

Ik ga er heel misschien heen.. vind de lineup niet geweldig, maar is wel lekker voor gewoon een dagje te relaxen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 11:16 

Hardtraxx Addict

Ruimte om te bewegen zul je hier niet hebben denk ik ..

harde kern vooraan jongens xD ?
'always @ the front, never never back down'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 11:43 

Hardtraxx Addict

iSenSe` schreef:
Ruimte om te bewegen zul je hier niet hebben denk ik ..

harde kern vooraan jongens xD ?
'always @ the front, never never back down'

Ik ben benieuwd, ik denk (en hoop) dat het me nog verrast en dat de drukte wel meevalt. Vooral onder de set van Crypsis, want die is al vroeg en de meesten komen pas later :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:46 

Ergens linksvooraan bij hardstyle :thumbup:
Ben bang dat ik er niet zoveel te vinden ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 17:22 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Aanwezig, lekker dagje chillen in de Hardcore/rondlopen en vanaf 20:00 ff knallen in de hardstyle. :D

Same story
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:03 

Hardtraxx Elite

misschien aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:08 

Hardtraxxer

Aanwezig!

Zelf met de auto ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:17 

Hardtraxx Addict

Vanavond bespreking over hoelaat we gaan, we zullen waarschijnlijk net anagenetic missen omdat we helemaal met de trein vanuit Brabant (Oss dichtbij Den Bosch) moeten komen, maar daarna wordt 't knallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:04 

Hardtraxxer

Spanjer schreef:
Vanavond bespreking over hoelaat we gaan, we zullen waarschijnlijk net anagenetic missen omdat we helemaal met de trein vanuit Brabant (Oss dichtbij Den Bosch) moeten komen, maar daarna wordt 't knallen :thumbsup:

OSS :O?
:D
Gast daar woon ik ook :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:05 

Hardtraxx Addict

[NL]Sjefke schreef:
Spanjer schreef:

OSS :O?
:D
Gast daar woon ik ook :')

Nouwja, ik woon in Heesch om precies te zijn, maar we komen met z'n 6en uit Oss/Heesch/Vinkel zegmaar ^^. Wij gaan trouwens met de trein, 2.5 uur naar almere, want we zijn allemaal 16 dus auto valt tegen dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:11 

Hardtraxxer

En ik woon in Berghem om precies te zijn :D

Ohh 6en 8) Nja dat gaat er niet bij passen in mijn autotje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:12 

Hardtraxx Addict

[NL]Sjefke schreef:

Haha, veel succes met auto rijden, wij hebben ook nog een probleem, want om 12u is de laatste trein van Den-Bosch -> Oss, dus dan moeten onze moeders maar in actie schieten :loving:

OT: Can't wait..... eerste festival! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

Ik ga waarschijnlijk met de auto met een maat, ik kan wel iemand oppikken ergens als 't op onze weg ligt :P We komen uit Drenthe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:28 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik ga waarschijnlijk met de auto met een maat, ik kan wel iemand oppikken ergens als 't op onze weg ligt :P We komen uit Drenthe :D

ligt hardenberg op de route? anders wil ik ook best mee :P
was eerst ook mijn bedoeling om hierheen te gaan maar maten wouden niet meewerken, dus dit kan nog wel eens een leuke uitweg wezen :)
als hardenberg iets van de route afwijst dan wil ik ook best de onkosten betalen ;) (als het niet al te veel is :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 22:33 

Donateur

Is er iemand bereid om mij te smsen (iemand die er dus de hele dag is) of er nog gratis entree is? Vriend van me moet eerst namelijk zijn auto repareren, en willen eventueel daarnaa nog even losgaan. Als je dit wilt doen, stuur me een bericht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 22:51 

Hardtraxxer

Er is altijd gratis entree

Maar jij bedoelt of het nog niet 'uitverkocht' is! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 22:58 

Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
Is er iemand bereid om mij te smsen (iemand die er dus de hele dag is) of er nog gratis entree is? Vriend van me moet eerst namelijk zijn auto repareren, en willen eventueel daarnaa nog even losgaan. Als je dit wilt doen, stuur me een bericht! :)

Het zal wel meevallen als je voor 5-6 uur binnen komt.

Ik kan wel SMS'en als 't moet maar ik heb wel 'n kaartje dus ik weet niet of dat gaat dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 00:37 

Hardtraxx Veteran

Nog ff kijken of ik ga. Heb wel zin, en m'n maten ook wel, maar ik stuit (zoals gewoonlijk) op de volgende knelpunten:

1. vervoer heen en terug. Auto is niet beschikbaar en trein is geen optie, aangezien we dan niet verder dan Lelystad komen op de terugweg.
2. Vrienden. Echt sjaak-afhakers, waarbij het nooit zeker is of ze gaan of niet, terwijl ze al wel 'ja' gezegd hebben.
3. Vato Gonzalez in 't Haasje (ja, sommige mensen geven daar blijkbaar voorkeur aan).

Ik zie het dus allemaal wel. Het is in ieder geval wel een goed excuus om niet naar een 'reünie' te gaan om een familielid's 40e sterfdag te bespreken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 10:48 

Donateur

Spanjer schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Haha, veel succes met auto rijden, wij hebben ook nog een probleem, want om 12u is de laatste trein van Den-Bosch -> Oss, dus dan moeten onze moeders maar in actie schieten :loving:

OT: Can't wait..... eerste festival! :clap:

Nou plezier morgen op je 1e festival! (Y) Ik kan er zelf niet bij zijn :( Dat er na deze nog vele mogen festivals mogen komen toch :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 10:49 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Aanwezig!

Zelf met de auto ^^

Haha jij durft :thumbup:
Als ik na zo feest achter het stuurkruip lijkt me niet zo goed idee :innocent:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten