Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk feestje, stuk drukker dan vorig jaar trouwens! De wc's waren na een uur of 6 echt kut, al die pisbakken lekten, echt smerig :list: ! Verder werd er vrij standaard gedraaid door de artiesten, die gangsta remix van Coone beviel me trouwens prima :). Er was niet zoveel eten te krijgen, best jammer. Het weer was prima, de sfeer was prima en nu komt 't; ZANY WAS PRIMA! Tering wat draaide die vent goed zeg, echt geweldig, super afsluiter!

Al met al een goed feestje en heb me goed vermaakt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 02:06 
 
Hardtraxxer

Waren we helemaal naar almere gereden, was het uitverkocht. Zijn we maar in amsterdam en op tilburg kermis gaan chillen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 02:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
ZANY WAS PRIMA! Tering wat draaide die vent goed zeg, echt geweldig, super afsluiter!


+1!! :woot:

Echt staan raggen op Zany, hoe hij Gangsta d'r in mixte was echt geniaal gewoon. Weet jij toevallig met welk nummer hij opende, klonk erg netjes! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 03:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Was leuk feestje, stuk drukker dan vorig jaar trouwens! De wc's waren na een uur of 6 echt kut, al die pisbakken lekten, echt smerig :list: ! Verder werd er vrij standaard gedraaid door de artiesten, die gangsta remix van Coone beviel me trouwens prima :). Er was niet zoveel eten te krijgen, best jammer. Het weer was prima, de sfeer was prima en nu komt 't; ZANY WAS PRIMA! Tering wat draaide die vent goed zeg, echt geweldig, super afsluiter!

Al met al een goed feestje en heb me goed vermaakt! :thumbup:

als je mij nou effe mee had genomen :mad:
nee grapje, hard energy gaat het helemaal woooorden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles top geregeld voor een gratis feest, niets op aan te merken. Zany held van de avond wat een set draaide die gozer zeg. Negative A & Day-Mar gingen ook hard. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

was wel leuk feestje :D wc's alleen heel erg vies .. sjefke nog behoorlijk vaak tegen gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Filmpjes staan @ Youtube:
http://www.youtube.com/user/thehardstylefreaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klein verslagje van mij:

's-morgens werd om 08.45 wakker en ik had er echt zin in, maar m'n persoonlijke situatie was nogsteeds kut. We gingen met z'n 6en en we verzamelenden om 9.45 bij mij. Daarna bracht s'mam ons naar 't station.

Het begon goed, we misten de eerste trein om 10.26, dus moesten we wachten op de volgende intercity. Voorderest ging de reis goed en kwamen we om half 1 aan in Almere Centrum, het enige probleem was dat 2 vrienden zich al 'n beetje misselijk voelden, en het festival was niet eens begonnen. We pakten de bus en zijn naar binnengestormd want het regende. Er werd natuurlijk weer om mijn ID gevraagd, en om 't nog slechter te maken, ze gooiden alles weg, zelfs m'n brood, terwijl dat van m'n vrienden er gewoon in mocht blijven :mad:

Eenmaal binnen hadden we meteen 'n kluisje gehuurd en al onze dingen in gedumpt. We zijn meteen op de hardstyle area afgevlucht om toch nog even 'n half uurtje van Coone mee te nemen, Coone deed 't goed, en ondertussen Coone kwam ik Sjefke ook nog tegen, even mee staan praten :).

Daarna kwam Crypsis, die beukte er goed in, maar ik kwam maar niet echt los. Het was meer geforceerd beuken dan echt losgaan.. m'n persoonlijke situatie had wel redelijk z'n effect. Onder de set van Crypsis hebben we even 'n WC-bandje gehaald en zijn we even bij de early en hardcore area wezen kijken.

Toen kwamen de Noisecontrollers, weer een redelijk standaard setje maar ik kon der wel redelijk op los gaan. 5 minuten voor 't einde van de set zijn we maar weggegaan omdat D-Block & S-Te-Fan er aan kwamen. Even uitgerust, daarna wat eten gekocht en terug naar de tent. Kom ik bij de tent aan, hoor ik MMA, ik ben spontaan naar buiten gerend en heb m'n friet buiten opgegeten :nono:. Het ergste was nog dat heel de tent los ging op dat nummer. M'n verwachtingen waren niet meer hoog van DBSTF maar toen ze Frontliner - Discorecord draaide was 't toch nog 'n beetje goed.

Dan maar hopen op Headhunterz, dachten we. Headhunterz draaiden gewoon een leuk setje.. beetje standaard maar hij ging wel hard.

Toen kwam Showtek, waar ik niet echt veel van verwachtte en daarom ook maar even heb uitegerust. Hoewel, later bleek dat Showtek toch wel mijn held van de avond werd. Na een tijdje kwam "Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days" langs, en, ineenkeer uit het niets ging ik helemaal los. Ik dacht even niet aan wat er thuis was, ik ging gewoon helemaal los. Dit duurde 'n paar platen (o.a. World is mine, klinkt gek ja, maar 't ging echt gewoon lekker) en toen zwakte ik al weer af.

We hebben even gezeten want m'n vrienden voelden zich echt niet goed en we moesten dus waarschijnlijk eerder gaan.

We waren toch maar even bij 2-Sidez gaan kijken, maar, ohmijngod, wat beukte die er hard in zeg. Daar even snel m'n laatste energie verspild en toen Chain Reaction kwam moesten we gaan. Heel jammer, want ik keek eigenlijk het meeste uit naar de set van Chain Reaction en Zany.

Al met al,

Pluspunten:
  • Het festival zelf, het eten, drinken, kluisjes, e.d.
  • De treinreis was helemaal goed verlopen :)
  • Behalve DBSTF waren het allemaal redelijke setjes
  • Showtek was voor mij persoonlijk de held

Minpunten:
  • De WC's waren s'avonds echt ranzig
  • DBSTF
  • Het missen van Chain Reaction & Zany
  • M'n situatie

Ik denk dat ik terug kan kijken op 'n zeker geslaagd feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delyricuz schreef:
G1LL schreef:
ZANY WAS PRIMA! Tering wat draaide die vent goed zeg, echt geweldig, super afsluiter!


Weet jij toevallig met welk nummer hij opende, klonk erg netjes! ^^

Southstylers - Jazeker! (Johnny Quail Mix) als ik het goed heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:44 
 
Hardtraxx Elite

@ spanjer, Showtek bestaat uit 2 personen.

Zany draaide echt fantastisch. Voor het eerst Pounding Senses Edit van hem gehoord, en die pwoap live mix knalt ook wel heel erg lekker live. Dominator van SS klinkt trouwens ook niet verkeerd, moet hem alleen nog vaker horen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
@ spanjer, Showtek bestaat uit 2 personen.

Zany draaide echt fantastisch. Voor het eerst Pounding Senses Edit van hem gehoord, en die pwoap live mix knalt ook wel heel erg lekker live.


Ja weet ik, alles even snel geschreven. Trouwens, heeft Zany "Wilde gullie bass" gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:46 
 

Anagenetic :thumbup:
Coone :thumbup:
Crypsis :thumbup:
NC :thumbsup:
DBSTF :thumbdown:
HHZ :thumbdown:
Showtek :thumbdown:
2 Sidez :drool:
Halve Chainreaction: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:17 
 
Hardtraxxer

Blij dat ik niet 2 uur in de auto ben gaan rijden om niet meer naar binnen te komen zeg! Had gister aaf gewoon nog spijt datk nie gegaan was maar achteraf dus alleen maar beter..Kon er ook pas laat bij zijn, wilde ook alleen maar Showtek, Chain Reaction en Zany zien.. Maar goed dat jullie t naar je zin hadden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een uur gereden, om vervolgens niet meer binnen te kunnen komen.. haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

effe een lijstje wat zany allemaal draaide:

Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
Ran-D & Adaro - Under Attack
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
Soutsltylers - Poudning Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
Pavo & Zany - Big Fat Bass (Geloof ik)
Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
Slim Shore & B-Front - Scary Noises
Zatox - Raw Style
B-Front & Frontliner - Magic
Tat & Zat - Gangsta
Zany - Psychedelic Trip

En dat is nog niet alles, en dan heb ik nog niks gezegd over het mixwerk, dat was echt TE goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:33 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enigste die zich kapot ergerde aan:

a) die apen die op het podium klommen
b) die apen die in die masten klommen, vooral op het eind bij Zany. Kerel zat helemaal bovenin.. Muziek werd er ook nog voor gestopt :nono:

Security trapte ze er ook pas na 2 minuten af oid, had wel wat meer Security rond mogen lopen..
Verder top geregeld voor een gratis feest, had er veel minder van verwacht in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
effe een lijstje wat zany allemaal draaide:

Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
Ran-D & Adaro - Under Attack
Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
Soutsltylers - Poudning Senses (Zany & Noisecontrollers Remix)
Pavo & Zany - Big Fat Bass (Geloof ik)
Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
Slim Shore & B-Front - Scary Noises
Zatox - Raw Style
B-Front & Frontliner - Magic
Tat & Zat - Gangsta
Zany - Psychedelic Trip

En dat is nog niet alles, en dan heb ik nog niks gezegd over het mixwerk, dat was echt TE goed :drool:


Wat een tracklist.. :drool: waarom zaten wij toen in de trein :thumbdown: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:37 
 
Hardtraxxer

Goeie tracklist die van Zany... Zo te zien erg veel mensen niet binnen gekomen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens de set van Zany ook nog:

Ran-D - Feel my Fire gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het ook een zeer geslaagd feestje. Heb vanaf Coone de hele dag bij de hardstyle stage gestaan, Crypsis draaide naar mijn mening toch echt te vroeg om echt op los te gaan. Vond Noisecontrollers een beetje matig maar wel redelijk. Ik werd ook wel aangenaam verrast door DBSTF die Auditory Nerve draaide, verder veel hitjes maarja niet echt ergerlijk. Bij Headhunterz pauze genomen om vervolgens bij Showtek terug te komen, ik vond er niks aan al was die mashup van Wonderfull Days & Spacer wel goed gelukt.

Ik had hele hoge verwachtingen van 2-Sidez en vanaf toen ging het ook echt los. Heb bij Chain Reaction echt alles gegeven, Lellebel live is zo lekker :loving: Toen Zany, die man kan zo geweldig draaien :D De bassline van Jazeker (Johny Quail mix) gaat live zo verschrikkelijk hard :D Het was echt een geweldige set. Kortom een geslaagde dag en zeker voor een gratis festival.

btw, weet iemand welke track Zany voor Euphoria draaide? ben even de naam kwijt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was er pas om 16.00 's middags maar tot 20.00 beetje rond gelopen, gezeten, gegeten. En bij 2-sidez pas de hardstyle ingegaan. Noisecontrollers, Headhunterz en showtek trokken mij niet zo. Maar eindelijk bij 2 sidez keihard los en tot 23.00 prima vermaakt :yay:
De enige minpunten vond ik de wc's en het geluid, de boxen konden het geluid niet aan. dramatisch :thumbdown: bij elke stage was het geluid waardeloos. Misschien ben ik ook wel verwend met de HMH, vorig jaar Qlimax, in Qontrol en de blue op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 15:04 
 

Hoe was de Hardcore trouwens? Ben er jammer genoeg niet geweest, maar het klonk wel indrukwekkend op een afstandje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delyricuz schreef:
G1LL schreef:
ZANY WAS PRIMA! Tering wat draaide die vent goed zeg, echt geweldig, super afsluiter!


+1!! :woot:

Echt staan raggen op Zany, hoe hij Gangsta d'r in mixte was echt geniaal gewoon. Weet jij toevallig met welk nummer hij opende, klonk erg netjes! ^^


jah echt! hoe gangsta er in kwam beuken was echt geniaal gewoon! :love: en die zieke debiel die die tent helemaal tot de top in klom en vervolgens met alleen zen handen naar beneden kwam met de snelheid van het licht :oh: en zoiezo altijd men respect voor die face the enemy remix :bomb: under attack (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een goed feestje :D heb me super vermaakt

Paar mensen weer van hier gezien :D

Na free festival nog wezen afteren tot 7 uur, en vanmorgen om 9 uur was ik thuis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
Just4Music schreef:
@ spanjer, Showtek bestaat uit 2 personen.

Trouwens, heeft Zany "Wilde gullie bass" gedraaid?

Neen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten