Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:02 
 

Dat is wel minder, doe dan gewoon muziekje aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laat mensen gewoon zelf kiezen of ze naar een act gaan of voetbal kijken...
Dit jaar sowieso niet aanwezig, geld besparen voor de vakantie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is de hardstyle stage binnen of buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:33 
 

2010 binnen en 2013 binnen daartussen geen idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is volgens mij altijd binnen geweest, vorig jaar was de hardcore voor de eerste keer buiten en de early binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De niet voetballiefhebbers die met eventtravel gaan zijn dus screwed.. Bus vertrekt om half 1 pas en met verlenging en penalties kan het uitlopen tot 45 minuten na de wedstrijd.. Top geregeld... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik heel eerlijk ben snap ik het wel; over de gehele bevolking kijken er 8 miljoen mensen (50%), laten we uitgaan dat op zo'n festival dat percentage nog veel hoger ligt (bijna geen allochtonen, veel jonge mensen). Op het laatste moment nog 1 grote plek regelen voor voetbal zal er wel niet inzitten, dus proberen ze het te spreiden.

Daarnaast; grote schermen met voetbal aan in een tent, en Warface die een vrolijk setje staat te draaien.. dat werkt natuurlijk ook niet.

En ja dat je het door je strot geduwd krijgt is naar dat begrijp ik best; maar dat gebeurd met wel heel veel meer zaken dan alleen voetbal imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik heel eerlijk ben snap ik het wel; over de gehele bevolking kijken er 8 miljoen mensen (50%), laten we uitgaan dat op zo'n festival dat percentage nog veel hoger ligt (bijna geen allochtonen, veel jonge mensen). Op het laatste moment nog 1 grote plek regelen voor voetbal zal er wel niet inzitten, dus proberen ze het te spreiden.

Daarnaast; grote schermen met voetbal aan in een tent, en Warface die een vrolijk setje staat te draaien.. dat werkt natuurlijk ook niet.

En ja dat je het door je strot geduwd krijgt is naar dat begrijp ik best; maar dat gebeurd met wel heel veel meer zaken dan alleen voetbal imo.


Ja, ik begrijp de organisatie ook. Maar je moet ook rekening houden, je organiseert een muziekfestival. Je plant hem op een WK speeldag in en dan moet je wel de consequenties van kunnen slikken. Ben benieuwd of ik eigenlijk een mail van ze terug ga krijgen. Al verwacht ik dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die festivaldata liggen vaak al jaren vast hè, dat oranje toevallig zaterdagavond moet is pas net zeker (en dat ze zover kwamen was ook niet gedacht etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik voorzie nu al paar vechtpartijen zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ik voorzie nu al paar vechtpartijen zaterdag :D


Verwacht je Costa Ricanen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
cb92 schreef:
Ik voorzie nu al paar vechtpartijen zaterdag :D


Verwacht je Costa Ricanen dan?

Als je sommige debiele reacties op Facebook na leest, zijn er geen Costa Ricanen voor nodig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Paultheone schreef:
cb92 schreef:
Ik voorzie nu al paar vechtpartijen zaterdag :D


Verwacht je Costa Ricanen dan?

Als je sommige debiele reacties op Facebook na leest, zijn er geen Costa Ricanen voor nodig xd


Ben benieuwd of ik paar van die 2 hersencellen tegen kom zaterdag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Paultheone schreef:
cb92 schreef:
Ik voorzie nu al paar vechtpartijen zaterdag :D


Verwacht je Costa Ricanen dan?

Als je sommige debiele reacties op Facebook na leest, zijn er geen Costa Ricanen voor nodig xd

Wat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 02:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig en ik heb er zin aan !
Stopt het feest direct na de wedstrijd ? Hopelijk wint Nederland wel dan anders begint de kater wel heel vroeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 20:39 
 

https://www.facebook.com/events/1374225 ... 835150627/

hardstyle stage gaat door tot 23:00 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad, wat een fantastische set van Crypsis :worship:
Samen met Tim Krul de held van de dag :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten