De afbeelding beschrijft distortion van spacetime door zwaartekrachtwrote:Staat ANDY SVGE er echt? Ik verwacht Gravity sowieso op plek 1, 2 of 3.
Refereert naar Gravity en het aantal letter komt ook overheen -> ANDY SVGE
De afbeelding beschrijft distortion van spacetime door zwaartekrachtwrote:Staat ANDY SVGE er echt? Ik verwacht Gravity sowieso op plek 1, 2 of 3.
Uitverkocht raakt het toch wel, of je het nu al op ticketswap gooit, of pas zodra het uitverkocht is, maakt dan toch niet meer uitwrote:Snapt iemand waarom mensen tickets op ticketswap kopen, voor meer €, terwijl het nog niet uitverkocht is??
Dat staat er toch niet?wrote:Uitverkocht raakt het toch wel, of je het nu al op ticketswap gooit, of pas zodra het uitverkocht is, maakt dan toch niet meer uitwrote:Snapt iemand waarom mensen tickets op ticketswap kopen, voor meer €, terwijl het nog niet uitverkocht is??
wrote:Dat staat er toch niet?wrote:Uitverkocht raakt het toch wel, of je het nu al op ticketswap gooit, of pas zodra het uitverkocht is, maakt dan toch niet meer uitwrote:Snapt iemand waarom mensen tickets op ticketswap kopen, voor meer €, terwijl het nog niet uitverkocht is??
Wat is het geworden?wrote:Kostuum net besteld. Ik heb er zin in!
M'n vriend en ik wilden eigenlijk als tijger en dompteur gaan om binnen het thema te blijven, maar dat is wel een beetje heel erg warm voor op een feestje... Clown leek ons gezien de horrorclowns van de laatste tijd een slecht idee, want stel iemand op straat of in de trein vertrouwt het niet en belt de politie :') Hij had nog een Aladdin kostuum liggen van vorig jaar, dus ik word Jasmine ;-) Uiteraard wel met wat freaky aanpassinkjes, gezien de naam van het feestje.wrote:Wat is het geworden?wrote:Kostuum net besteld. Ik heb er zin in!
Toen las ErikZ al niet meer verderwrote:M'n vriendwrote: Wat is het geworden?
wrote:Toen las ErikZ al niet meer verderwrote:M'n vriendwrote: Wat is het geworden?
Hahahaha ik dacht precies t zelfdewrote:Toen las ErikZ al niet meer verderwrote:M'n vriendwrote: Wat is het geworden?
wrote:Met Main Concern het nieuwe jaar in