Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Freaqshow
Past

Freaqshow

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Nog nooit naar tweede zaal geweest, maar wil daar wel heen voor galactixx. Wat is de snelste weg naar die zaal? Verder oke line up, maar kan beter...
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Deanster wrote:Nog nooit naar tweede zaal geweest, maar wil daar wel heen voor galactixx. Wat is de snelste weg naar die zaal? Verder oke line up, maar kan beter...
Bij de ingang (bij fouilleren) meteen rechts zit de lift naar de 2e area.

Mocht er nog een 3e area bij komen, dan is er via de eerste ring ook nog een mogelijkheid via de trappen te gaan. Maar vooralsnog is er geen 3e area.
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2023
Norther66 wrote:
Deanster wrote:Nog nooit naar tweede zaal geweest, maar wil daar wel heen voor galactixx. Wat is de snelste weg naar die zaal? Verder oke line up, maar kan beter...

Mocht er nog een 3e area bij komen, dan is er via de eerste ring ook nog een mogelijkheid via de trappen te gaan. Maar vooralsnog is er geen 3e area.
THanks! Dan moet galactixx nog wel mogelijk zijn als die beetje vroeg staan!
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Echt zonde vergeleken met de line up van afgelopen 2 jaar en met name van vorig jaar is dit echt een bak stront.

Heb zo'n vermoeden dat deze editie in z'n totaal minder is terwijl ik juist had verwacht dat ze zouden uitpakken gezien 14-15 en 15-16, er zat een stijgende lijn in zeg maar. Hebben met de hele groep vip kaartjes maar denk dat ik ze lekker verkoop.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Deanster wrote:
Norther66 wrote:

Als er een flinke rij staat voor de lift ben je er sneller als je er heen loopt.
Moesten vorige jaar wel 3x onderweg vragen aan iemand waar we heen moesten xd
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ivey Jones wrote:
Deanster wrote:
Norther66 wrote:

Als er een flinke rij staat voor de lift ben je er sneller als je er heen loopt.
Moesten vorige jaar wel 3x onderweg vragen aan iemand waar we heen moesten xd
Beetje zoeken kom je er wel! Snap niet waarom iedereen voor die lift stond te wachten zieke rij.
Ben zelfs via trappen en roltrappen in een zaal 3 gekomen met xqlusive.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Royvn_ wrote:Beetje zoeken kom je er wel! Snap niet waarom iedereen voor die lift stond te wachten zieke rij.
Maar als die zaal 3 er niet is (voor Freaqshow vooralsnog niets over bekend gemaakt), dan is die trappen route er niet.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Norther66 wrote:
Royvn_ wrote:Beetje zoeken kom je er wel! Snap niet waarom iedereen voor die lift stond te wachten zieke rij.
Maar als die zaal 3 er niet is (voor Freaqshow vooralsnog niets over bekend gemaakt), dan is die trappen route er niet.
Oh
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Anthem van Cyber?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Vitality wrote:Anthem van Cyber?
Ja :)
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
The end of days is coming :yes:
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Gaat Main Concern hier nu hun allerlaatste set draaien? :cry:
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
M Unic wrote:Dit jaar vrijwel weer een zekerheidje na 2 jaar afwezigheid :thumbsup:

wat gezellig max!
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Sneerfuljam2948 wrote:Gaat Main Concern hier nu hun allerlaatste set draaien? :cry:
Ja groetjes
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ketaeend wrote:
Sneerfuljam2948 wrote:Gaat Main Concern hier nu hun allerlaatste set draaien? :cry:
Ja groetjes
wil hier toch echt wel graag bij zijn :cry:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
yannickvk wrote:
Ketaeend wrote:
Ja groetjes
wil hier toch echt wel graag bij zijn :cry:
Ik ook maar vind het het geld en reizen echt niet waard. Het kost me al 100€ om er alleen binnen te komen :(

En er staat eigenlijk verder voor mij geen interessante act.
0
Hardtraxxer
88 posts member since 2011
last seen Jan 2017
Wij zijn er bij :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Freaqshow (31-12-2016, Ziggodome, Amsterdam)
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Op zich is het een goede timetable.. Alleen zo jammer dat Freqz & Warface afsluiten. Dan krijg je weer een deels hardstyle deels hardcore set.
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2023
Wat bezielt een persoon om alleen zatox 1.15 uur te geven en andere artiesten 45 min. Dan snap je er echt niks van.... Best kut timetable svage gelijk met galactixx. En svage zo vroeg.
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Ondanks dat de line up me totaal niet aanspreekt best veel zin in! Toch altijd wel gezellig met de groep, en dat het dan muzikaal wat minder is voor een keer, nja is dan maar zo..
V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 2 days ago
En er is tóch een zaal 3:
Freaqshow (31-12-2016, Ziggodome, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik zag op de USB van Lip DJ al een bestand met 'Freaqshow_Premixed.mp3' tijdens zijn laatste gig.
J
patrickjeb wrote:Ik zag op de USB van Lip DJ al een bestand met 'Freaqshow_Premixed.mp3' tijdens zijn laatste gig.
Heb ik iets gemist?? Klinkt namelijk als een leuk verhaal.. xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
JonasWolters wrote:
patrickjeb wrote:Ik zag op de USB van Lip DJ al een bestand met 'Freaqshow_Premixed.mp3' tijdens zijn laatste gig.
Heb ik iets gemist?? Klinkt namelijk als een leuk verhaal.. xd
The Skribbler wrote:Mooi feest, leuke acts gezien, etc etc etc.

Dit wilde ik nog wel even kwijt... heb op PF eventjes een waardering geschreven onder de pagina van Lip DJ.

"Hoe haalt een beginnende DJ het in zijn hoofd om te doen wat Lip op Defqon deed...­ ongelofelijk.­ Koptelefoon alleen op tijdens zogenaamde 'mixmomenten', nooit om een plaat gelijk te leggen o.­i.­d.­, alleen maar naar de linker CDJ kijken, er was een kickswitch terwijl hij beide handen in de lucht had en als klap op de vuurpijl was er na elke track een heel korte stilte waarin de CDJ oversprong naar de volgende track op de CD.­ Voor wie het nog niet snapt: die set was vooraf gemaakt, en in losse tracks op 1 cd gebrand...­ in plaats van live te mixen.­

Ohja en als klap op de vuurpijl ook nog in talloze tracks knippen om mid-intro's minder lang te maken, waardoor de drive in de set minder werd.­

In 1 woord waardeloos dus.­"