Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 02:25 
 
Hardtraxxer

Yeaah! :D Heb hier zin in! Zal de talentroom afsluiten en dat zal met gepast geweld gebeuren :)

Jonas schreef:
Nu Main Concern zo vroeg staat en het waarschijnlijk hondsdruk gaat zijn, helemaal geen zin meer in :thumbdown:


Ik zou zeggen: Kom naar de talentroom tussen 03:30 & 04:30 ;) Heb ik een leuke verassing voor je ;) Meer mag ik helaas niet zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wwas ik al wel van plan om af te sluiten in de talentroom :D.je maakt me nieuwsgierig ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Wel een perfect moment om Minus Militia te testen. Zie ook dat Chain Reaction en Crypsis geen boeking hebben morgen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Wel een perfect moment om Minus Militia te testen. Zie ook dat Chain Reaction en Crypsis geen boeking hebben morgen. :thumbup:


Nah, reken er maar niet op. Zal wel een exclusieve live-act worden voor Hard Bass net als B-Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Wel een perfect moment om Minus Militia te testen. Zie ook dat Chain Reaction en Crypsis geen boeking hebben morgen. :thumbup:

Het perfecte moment was tijdens Rauw Op Je Dak geweest ;)
En toen hebben ze ook al gezegd dat ze echt pas voor t eerst op zullen treden op Hard Bass. En ik denk idd ook dat het weer eenmalig zal zijn. Kan me ook wel voorstellen dat ze dat niet willen, hoe leuk ze de act zelf misschien ook vinden.

Voor zo'n liveact moeten ze alledrie op tzelfde tijdstip vrij regelen, en gezien het alledrie relatief populaire acts zijn tegenwoordig is dat al lastig. Vaak duurt zo'n set dan ook nog eens maar 30-45 minuten en dan moeten ze t geld wat ze ervoor krijgen ook nog gaan verdelen over 3 man. Dat levert ze gewoon veel minder op dan wanneer ze allemaal een solo boeking hebben ergens van anderhalf uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:40 
 
Hardtraxxer

Warming up mixje!

hardstyle/focus-warming-up-mix-hyper-activez-t40654.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:18 
 

ttthijss schreef:


Waarom
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 02:37 
 
Hardtraxx Newbie

AndyAsteroids schreef:
ttthijss schreef:


Waarom


:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 10:58 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Vanavond! :yay:


yeaah :clap: eerst main concern en dan de rest van de avond in de talentroom :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat heel veel mensen dat doen. :P Heb ik wat meer ruimte in grote zaal.

Gaan er eigenlijk veel hardtraxxer? Volgens mij niet echt of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi, ik ben erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ook, maar tot uurtje of 12 half 1 want ik moet zaterdag ochtend om 6 uur weer in de auto zitten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ramirez schreef:
Wel een perfect moment om Minus Militia te testen. Zie ook dat Chain Reaction en Crypsis geen boeking hebben morgen. :thumbup:


Nah, reken er maar niet op. Zal wel een exclusieve live-act worden voor Hard Bass net als B-Freqz.


Nope.

'We are working on our 2014 tour schedule. Which venue, festival or city do we have to demolish?' - Facebook Minus Militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit dik! :worship: Vet dat ze elke artiest in de schmink hadden gezet enzo en vette introtjes! Dikste feestje in Lucky ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat een feest :loving: Echt heel goed geregeld ook allemaal :)!

tracklist van m'n set, set zelf komt binnenkort online:

01. Alpha Twins - Smokin'
02. Alphaverb - Substream (DJ Thera Remix)
03. El Grekoz - T.M.U.T.
04. Psyco Brothers - Evacuate (DJ Activator Remix)
05. Wavolizer ft Yuna-X - Retaliation
06. Blademasterz - Audio Care
07. Deetox & Delete - Android
08. Max B. Grant - HS Phenomena
09. Carnifex - Shivers
10. Hardstyle Mafia ft Yuna-X - Follow Me
11. Carnifex ft TLM - Forever Hard
12. Deepack - Here's Johnny (Brennan Heart Remix)
13. Nagoom - 4x4
14. Automatic DJz - Mad Lay Number Two
15. The Beholder & Balistic ft Max Enforcer - Nuclear Reaction
16. Brennan & Heart - We Are Possessed
17. Phuture Noize & Hardstyle Professor - Domination
18. Art Of Fighters - Track 4
19. Phrantic - Road Warrior
20. Hamunaptra & Endymion - Sence Of Another World
21. Embrionyc - A Wall Of Mirrors

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 23:43 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest weer gehad :D Focus altijd top geregeld! En voor degenen die erbij waren: ik hoop dat jullie de verassing leuk vonden! (1 uur lang b2b met Main Concern draaien :D )

Voor degenen die geïnteresseerd zijn; hier is de tracklist!

Diamanic vs Main Concern @ FOCUS

1. Vazard - Jiggy
2. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
3. Degos & Re-Done - Outside The Box
4. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagool)
5. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
6. Philippe Rochard - Mashup
7. Main Concern - Infected
8. DJ Thera - Stash ( Diamanic & heny STFU Tool )
9. Vazard - Heavolution 001
10. Deetox & Delete - Advanced Technology is Still Here (Diamanic Mash-Up)
11. Tymon - Psycho Killer (Negative A's Chase the Devil Edit)
12. Mindustries - The Arrival
13. Goldberg Variations - Shining Sleeve of Wizard
14. Hallucinator - I Am The Devil
15. C-Netik - Loophole
16. N-Vitral - Kombat Aktion
17. Lowroller vs N-Vitral - Hell Capsule
18. Igneon System - Hit The Hood
19. Forbidden Society & Sei2ure - King of Pogo
20. I:gor - What (Igneon System Remix)
21. Detest- Human Energy
22. The Horrorist - Haywire (The Panacea Remix)
23. Ophidian & Tapage - The Mine
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
ik hoop dat jullie de verassing leuk vonden! (1 uur lang b2b met Main Concern draaien :D )


Haha vet, nice man! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 03:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dit was genieten :worship:.
Geluid was top, sfeer was goed, warmte was ook te doen, alleen jammer dat het zo tering druk was :/ .
Hele avond linksvooran gestaan, onder de waaiert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jerms schreef:
Ja, dit was genieten :worship:.
Geluid was top, sfeer was goed, warmte was ook te doen, alleen jammer dat het zo tering druk was :/ .
Hele avond linksvooran gestaan, onder de waaiert.

Ik sta altijd links vooraan, net op dat opstapje bij de bar. Altijd prima te doen qua ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict

hardstyle/maximumraver-focus-the-lost-city-t40738.html

M'n setje ff gepost :) Ik dacht ik link em hier ipv ook hier de hele tracklist en alles weer te spammen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo'nbeetje de hele nacht in de talent gestaan, D-forze en D-stract gesupport, maar manman wat een setjes daar, enigste plek waar het niet TE druk was en waar het beste werd gedraait!
Geloof wel veel hardtraxxers gezien, maar waarschijnlijk niet herkent (een paar maar) :P
Liep met een wit shirt en een bruine broek aan iniedergeval.
(rechter dus :P )
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 05:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over de drukte, wij stonden tijdens main concern als enige (rick en ik) samen met Jeffrey en nog iemand vooraan. ruimte zat dus :P daarna was het volgens mij wel beroerd druk.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten