Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:43 
 

Chukkels schreef:
Ik zou die post maar heel snel weghalen Firetrap, want dat wordt hier absoluut niet gewaardeerd... >.<

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:47 
 

Firetrap schreef:
global soundz kijk ik niet naar uit ofzo :P Bij Adaro gaat mijn losgaan-modus aan :P
Marokkanen

Basjeng toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol die is flauw haha Almachtige :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwacht hier ook nog aanwezig :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

hahaha trakkert
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag gaat het los :yay:
Ben rond 13.30 daar, wij gaan denk ik een beetje vooraan staan.
Wordt nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

tot vanmiddag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Rond 12 uur daar! Ben te herkennen aan een wit shirt met headphones erop en Hoeksemad is ook mee! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwacht NIET meer aanwezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker bezig gill!
Vanaf een uurtje of 1 aanwezig..
HOP HOP, GAS EROP! :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zweet nu al :$

Ik ben die rechtse van die 3 gasten op mijn avatar (voor de kijker rechts).
Op dit moment laat ik de meest verschrikkelijke scheten, dus lijkt me niet heel slim als je bij me gaat staan :lol:

Ik ga wel bij Ramirez, Pete, Hoeksemad en bij Jurheinen staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

groen V-halsje, spijkershort, zwarte schoenen. Haren in supersayian-modus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik laat ook echt de smerigste scheten atm! Gore bavaria :lol:
Ik ben te herkennen aan mijn rode vans! Plus een shirtje met voetbalplaatjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz + heel veeel... Chemical, haunter of the dark, on the go, liberate, hit you w/t bang shit, everything starts. (Aldus Daveytl op Twitter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Headhunterz + heel veeel... Chemical, haunter of the dark, on the go, liberate, hit you w/t bang shit, everything starts. (Aldus Daveytl op Twitter)

Willempie is toch echt weer goed bezig de laatste tijd. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:15 
 
Hardtraxx Newbie

was weer een lekker klein feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

idd!
En nu op na bed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Headhunterz + heel veeel... Chemical, haunter of the dark, on the go, liberate, hit you w/t bang shit, everything starts. (Aldus Daveytl op Twitter)

:love:

Ja, het was echt zo!
Bijna iedereen draaide ook perfect :bomb:

Global Soundz was een beetje raar, opzich geen verkeerde tracks, maar beginnen met Magic en vervolgens allemaal zachtere platen er op leggen, tja.....

Verrassing van de avond was dus Headhunterz, man man man, wat een held :worship:
Héél erg jammer van die house-paupers die opeens tijdens HHZ ook in de hardstyle-tent stonden, en niet wisten hoe/waar ze moesten kijken toen de bovenstaande platen werden gedraaid :lol:
Oja, ook heeft HHZ nog Tonight gedraaid, Reloaded Part 2 en ......... Subsonic (edit) :yay: :yay:


Zal even vanaf het begin beginnen nu:
2-Sidez: Ongelooflijk dik begin met o.a. Nomansland ( :loving: ), Everything Changes etc.

Global Soundz: Als je puur de tracks bekijkt die ze hebben gedraaid, hadden ze een prima setje. De volgorde klopte alleen niet helemaal, en het mixwerk was erg traag/veilig.

Adaro: Ik wil eigenlijk al set van de dag zeggen, want wat was dit onvoorstelbaar lekker!
Beetje een rustig begin met Gangster's Don't Dance, Breathe, je kent het wel :D
Laatste 3 kwartier was echt VOL gas, Music to Us, The Shade :love: , Bringing the Funk remix, Haunter of the Dark, Hit you with that bang Shit en nog een paar hele toffe platen!

Degos & Re-Done: Begonnen verrassend rustig, maar hier had ik geen problemen mee, mijn energie was een klein beetje op. Maar na een kwartier begon het al weer kneitershard te worden. Wel veel zelfpromotie, maar in dit geval had ik er TOTAAL geen problemen mee.
Sjonge jonge zeg, wat gaan die platen allemaal hard! Funky Shit Remix, Ding Dong remix, Salsa, en nog wat platen van hun zelf. Volgens mij ook 1 nieuwe (Enige track die ik niet herkende @ Festivaart volgens mij). Helaas geen Outside the Box, en ook niet Rotten from the Inside (wat ze me beloofd hadden :( ) Maar dat kan ik ze natuurlijk niet kwalijk nemen, ze kunnen niet voldoen aan ieders wens.
Wat wel heeeeeeel raar was: Na 55 minuten werd Rockin Ur Mind ingemixt (Ja, die van D-Block & S-Te-Fan!!!!!)
Gelukkig bleef het bij de vocals :lol:
En wat ging The Machine- Times Like These weer heerlijk :love: 1 van de vetste live-platen, die melodie is geniaal!

Frequencerz: Legden er wat oude platen op, zoals Octavius Augustus, maar ook The Prophet- Recession :yay: Heerlijke set dit ook, met ook redelijk veel platen er bij van hun zelf, onder andere Phaser/ Driver/ X-Pand, maar helaas geen Reviver :cry: Wel Night Colours Black gehoord (L) (L)

Headhunterz: Begon iets te rustig, maar voor een set van 1,5 uur is dat niet gek. Je kan natuurlijk niet gelijk openen met Chemical e.d. :P
Be As One werd overigens héél goed ontvangen door het publiek, blijft een vette plaat!
Eerste half uur bestond uit tracks als From Within (New Edit)/ Psychedelic Sunshine en dergelijke. Deze platen vond ik zelf heel vet om te horen, zijn ook gewoon goeie plaatjes ^^

Ran-D: Begon een beetje hetzelfde als Adaro: Breathe/ Future Shock/ Bringing the Funk Remix/ Oldskool. Deze set was redelijk rustig de eerste 3 kwartier, maar de laatste 3 kwartier zal ik niet snel vergeten.
Under Attack was toch wel het hoogtepunt, samen/naast (met) Adaro ging ik helemaal uit mijn dak!
Ook Everything Changes werd weer gedraaid, inmiddels wel weer de 3e keer, maar dat nemen we in dit geval voor lief :bomb: Magic was ook geweldig, episch hard losgegaan :thumbsup: Oja, en dan vergeet ik bijna For the Girls, die ook 2 keer gedraaid is op de hele dag :worship:
Die intro van de Bringing the Funk remix blijft me verbazen, WAT EEN GEWELD!!!!
In totaal wel 4 keer gedraaid, dat is wel jammer!

Na deze set zijn we naar huis gegaan, ik kon écht niet meer.
Werd nog bedankt door 4 DJ's en de MC omdat ik vooraan alleen maar aan het raggen was :lol:
Blijft toch leuk hoe dat bij Hardstyle in elkaar zit, je kunt rustig met de DJ praten, en komt ook gewoon door het publiek heen lopen.

Adaro is trouwens een hele aardige kerel, kun je prima mee praten.
Gunz4Hire wordt wel een groot project, ze gaan namelijk nog zo'n 5 platen maken, en dat in een kort tijdsbestek. Hopen dat dit niet eentonig wordt, maar dat verwacht ik niet!

Wel grappig dat hij zelf zegt dat Haunter of the Dark precies in zijn straatje ligt, dat dat zijn echte stijl is zeg maar. Hopen dat er niet zoveel platen als Gangster's Don't Dance worden gemaakt, die vind ik namelijk minder. Heb ik overigens ook tegen hem gezegd, en hij zei dat hij dat wel kon begrijpen.

Plus- en minpunten:

+++ Bijna alleen maar goeie sets gehoord.
+ Het was niet té druk (alleen tijdens HHZ even).
+ Mijn Hardstyle-hatende vrienden (ja, die heb ik ook, naast 5 vrienden die mee waren die het geweldig vinden) die tijdens Magic gewoon snoeihard aan het stampen waren, en die ook duidelijk aan het genieten waren.
+ Drankverkoop: Ging allemaal heel snel, goed geregeld!
+ Fruitverkoop :loving: Bakje met fruit was zalig.

-- Te weinig eetkraampjes, heb over de hele dag alleen maar 1 bakje fruit gegeten, omdat het asociaal druk was bij de friet-tent, en ook bij de baguettes-tent.
-- House-paupers die opeens de Hardstyle-tent in komen lopen tijdens Headhunterz, hier werd het wel even akelig druk. Gelukkig waren die gelijk weg na Headhunterz' set. Heb me wel vermaakt met het kijken naar deze mensen, ze wisten niet hoe ze moesten bewegen, en het zag er ook echt niet uit :lol:
- Geluid klonk heel raar tijdens Ran-D zijn set, geen idee wat er aan de hand was, maar het klonk opeens niet zuiver meer, terwijl het geluid de rest van het feest gewoon prima was!

Al met al een topfeest, echt een hele mooie tijd gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:52 
 

puckjah schreef:
was weer een lekker klein feestje :D

Haha punkjah jonge, was zeker super vette avond! hele tijd los gegaan met Olfijmboopje en rikje! :D
Hoeksemad en puckjah ook nog ff mee gepraat, was vette avond jongens! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:56 
 

Oja, bussen waar echt KUT geregeld!
moesten vanaf ulft naar doetinchem huet lopen (is een pokke end) hadden bus gemist bleek om 11 uur al weg te zijn, terwijl feest 11 pas af was gelopen. toen zijn we helemaal naar teborg gelopen. gelukkig wou mijn lieve vader ons ophalen :loving: anders moesten we paar uur lopen.. desondanks top dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had er eerlijk gezeged niet zo veel van verwacht, maar man man WAT een feest! :thumbup:
Van begin tot eind keigoed vermaakt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele dag bij de hardstyle tent staan raggen, heerlijk!
Alleen jammer van die nummers die 3/4x gedraaid werden op een dag, toch een geweldig feestje! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Topdag gehad! Had gedurende de hele dag vrij veel energie terwijl ik normaal gesproken al vrij snel pijn krijg aan de beentjes, dat bevorderd de beleving ook wel.

Sets waren top. Enkel ervaarde ik bij de 2e helft van Ran-D ( en Paul Elstak ) hetzelfde als Davey, geluid stonk zachter ofzo leek het. Tijdens Paul kon ik de synth niet eens meer horen :/. Over het algemeen was het geluid wel erg goed! Dreunde lekker door, zelfs als je achterin stond buiten de tent. The Shade klonk live ongelooflijk goed! I'm Techno edit van Frequencerz was ook erg lekker.

Ook met enkele Dj's gepraat, Adaro was vrij goed bereikbaar, Headhunterz was ook de gehele dag aanwezig en overal te vinden.

Enig minpuntjes waren de schaarse vreetschuren en de bus die niet meer leek te rijden, maar hulde aan de pa van Moving Madness wat dat betreft :P .

Volgend jaar weer :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Was trouwens ook wel geniaal dat de mannen op gegeven moment gewoon door de security zelf naar de hekken werd gestuurd om te pissen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:52 
 

Jurheinen schreef:
Was trouwens ook wel geniaal dat de mannen op gegeven moment gewoon door de security zelf naar de hekken werd gestuurd om te pissen! :thumbup:

Haha ja, wel grappig idd :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten