Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Tickets: http://www.facebook.com/festivaart/app_190322544333196
Leeftijd: 17+

Hardstyle:
Wildstylez
Adaro
Degos & Re-Done
B-front
MC: Renegade

Andere Stages:
Shermanology
Billy the Klit
Yellow Claw
Franky Rizardo
Feest DJ Ruud
Yumm Yumm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen 2 jaar uitstekend vermaakt, nog meer mensen die hier heen gaan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk ga ik hier fotograferen voor pf, lijkt mij een erg leuk feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Thuisfeestje hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ook waarschijnlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Overmorgen is het alweer zover ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Niet aanwezig, totaal geen zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 20.00 bier drinken en housen en vanaf dan potje snoeien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe duur zijn de kaartjes? Heb nog niet echt plannen voor Hemelvaartsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Niet aanwezig, totaal geen zin :P

Slapjanus

@Pommer, 25e vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:38 
 
Hardtraxx Addict

Mag nog iemand meenemen, dus als je nog wilt gaan :) ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wil best graag meegaan, maar hoef half 6 pas binnen te zijn, kan dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict

Dat gaat helaas lastig worden. Ik ben er namelijk eerder, denk rond een uur of 2 of half 3 en aangezien ik via artiesteningang ga en op lijst sta moet je tegelijk mee naar binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Mag nog iemand meenemen, dus als je nog wilt gaan :) ..


Ik ga graag met je mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Dat gaat helaas lastig worden. Ik ben er namelijk eerder, denk rond een uur of 2 of half 3 en aangezien ik via artiesteningang ga en op lijst sta moet je tegelijk mee naar binnen :)


Dacht ik al :thumbup: toch bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Riichard schreef:
Mag nog iemand meenemen, dus als je nog wilt gaan :) ..


Ik ga graag met je mee!


Ik krijg net bericht van een vriend die nog mee gaat, dus helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ga je me weer fotograferen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 23:56 
 
Hardtraxx Addict

Heb ik dat ooit gedaan dan :P ? Als ik je tegenkom doe ik dat wel even!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 01:32 
 
Hardtraxx Addict

Wat een topfeest was dit zeg, geweldig weer, overal blije mensen, lekkere muziek. Helemaal top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor 19:00 was het prima vol te houden, en na 19:00 was het helemaal top ! erg leuke dag gehad :thumbsup:

en pff Degos & Re-done, wat blijft het toch vet om Madlay, Lomperkennie enzv live te horen, wat een geweld haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me hier heerlijk vermaakt! De Yumm Yumm stage was best vet, lekker in het zonnetje met een biertje erbij :loving:
Pas vanaf het einde van Wildstylez echt in de hardstyle-tent geweest wat meer dan prima was. Wel grappig om te zien hoe de hele tent leegliep nadat Year Of Summer voorbij was gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heel leuk feestje. Pas bij Adaro bij de Hardstyle-tent gebleven, voor de rest gehele dag bij de Yumm-Yumm stage geweest.
Lekker in het zonnetje dansen/ praten/ biertje drinken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Was een heel leuk feestje. Pas bij Adaro bij de Hardstyle-tent gebleven, voor de rest gehele dag bij de Yumm-Yumm stage geweest.


Die stage was echt mega leip ^^ Heb er niet lang gestaan omdat ik telkens rondliep maar kwam Jurheinen tegen dus stond daar een tijdje en af en toe op poduim enz, maar was lekker genieteng :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Daveytl schreef:
Was een heel leuk feestje. Pas bij Adaro bij de Hardstyle-tent gebleven, voor de rest gehele dag bij de Yumm-Yumm stage geweest.


Die stage was echt mega leip ^^ Heb er niet lang gestaan omdat ik telkens rondliep maar kwam Jurheinen tegen dus stond daar een tijdje en af en toe op poduim enz, maar was lekker genieteng :cool:

Dan heb je mij waarschijnlijk ook wel gezien :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten