Jurheinen schreef:
Heb me hier heerlijk vermaakt! De Yumm Yumm stage was best vet, lekker in het zonnetje met een biertje erbij
Pas vanaf het einde van Wildstylez echt in de hardstyle-tent geweest wat meer dan prima was. Wel grappig om te zien hoe de hele tent leegliep nadat Year Of Summer voorbij was gekomen
haha ik besloot juist om even bier te halen toen ik die eerste toon hoorde en wist hoe laat het was...
vond Wildstylez verder best prima ! kwam misschien door het zonnetje dat buiten scheen maar stoorde me totaal niet aan de zomerse hitjes

was gewoon een gezellige dag ! geen irritante mensen gezien, en bij elke stage was het prima vertoeven ! je verwacht er van tevoren nooit super veel van, maar heb me echt meer dan prima vermaakt
