wrote:1e vergunning binnen.ALCOHOL.nu de rest nog.
Proficiat
wrote:1e vergunning binnen.ALCOHOL.nu de rest nog.
wrote:Hoop het ook
Dus het is wachten geblazenwrote:Het ligt nu bij het hogerhof en ik moet met een stappenplan komen.dus
is toch ook makkelijk als we elkaar kunnen helpen op deze manierwrote:Sta altijd open voor het delen van info!
Iedereen hoeft niet steeds opnieuw het wiel uit te vinden vind ikzelf altijd.
Sorry Khadber, maar heb geweldig genoten van hem tijdens: Hardstyle Revolution (http://partyflock.nl/party/134741:Hards ... ution.html" onclick="window.open(this.href);return false;), waar hij overigens niet in de line-up op PF staat, maar er wel was, samen met Dutch Master (die is daar bedrijfsleider) en DV8...Pitcher draait NOOIT!
Ja klopt precies!wrote:Wat ik bedoelde is de reactie dat meneer Pollen komt draaien.. Dat kun je vergeten. Hijzelf zal niet draaien.
Maar bijvoorbeeld Dozer: Tony doet het draaien en M. Pollen doet het produceren.. Zo is het volgens mij ook met zijn Pitcher project.
Ben dan toch wel benieuwd wat ze samen met Hard Nature gaan neerzetten!wrote:Ja klopt precies!wrote:Wat ik bedoelde is de reactie dat meneer Pollen komt draaien.. Dat kun je vergeten. Hijzelf zal niet draaien.
Maar bijvoorbeeld Dozer: Tony doet het draaien en M. Pollen doet het produceren.. Zo is het volgens mij ook met zijn Pitcher project.