Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2008 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eric schreef:
Waalwijk! Nog aardig dichtbij! Als het er van komt wil ik er zeker wel bij zijn!

Zeer gaaf initiatief!

als ik het rond krijg wel.maar ja we blijven hopen,anders steken we het gemeentehuis aan ;)
wwar kom je vandaan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2008 17:49 
 
Hardtraxxer

En Chris zelf ook draaien :woot: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2008 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jimbo schreef:
En Chris zelf ook draaien :woot: ?

denk het wel en andere dj's ook de minder bekende xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2008 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Probeer TBY te regelen, met NC en ik zal kijken of ik erbij kan zijn! Ben benieuwd of je alles rond kan krijgen man, in ieder geval veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2008 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
als ik het rond krijg wel.maar ja we blijven hopen,anders steken we het gemeentehuis aan ;)
wwar kom je vandaan dan


Op t moment zit ik op kamers in Nijmegen. Elk weekend ga ik terug naar de kempen, waar mijn ouders en veel vrienden wonen. Niet zo ver van Waalwijk dus.

Offtopic: 7 nov. een feestje in de discotheek El Sombrero in de buurt, met The Prophet, Noisecontrollers, Deepack en Dozer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2008 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat is in de buurt ja.van dat feest heb ik gehoord ja misschien ga ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat denk je van.

Dj C-Mind
Frontliner
Scope DJ

Misschien gaan we hier een contest houden en de beste mag op C-Mind zijn feest draaien, of 2 ervan.

Als MC zie ik als liefste Villain of Da Syndrome!

Als afsluiter laat C-Mind afsluiten met Hardcore daar is ie immers goed in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

HardMasterz schreef:
Wat denk je van.

Dj C-Mind
Frontliner
Scope DJ

Misschien gaan we hier een contest houden en de beste mag op C-Mind zijn feest draaien, of 2 ervan.

Als MC zie ik als liefste Villain of Da Syndrome!

Als afsluiter laat C-Mind afsluiten met Hardcore daar is ie immers goed in :D


Kzou frontliner schrappen en een andere in de plaats zetten. k hoor vies veel van die kerel en jah begin em beu te worden ! Alhoewel zijn set vies geil was op ScantraXx :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardshifter schreef:
HardMasterz schreef:
Wat denk je van.

Dj C-Mind
Frontliner
Scope DJ

Misschien gaan we hier een contest houden en de beste mag op C-Mind zijn feest draaien, of 2 ervan.

Als MC zie ik als liefste Villain of Da Syndrome!

Als afsluiter laat C-Mind afsluiten met Hardcore daar is ie immers goed in :D


Kzou frontliner schrappen en een andere in de plaats zetten. k hoor vies veel van die kerel en jah begin em beu te worden ! Alhoewel zijn set vies geil was op ScantraXx :drool:
NC,TBY?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm Of Donkey Rollers? Heerlijke hardstyle Djs :worship:

En dan heb je verschillende soorten muziek Scope dj bv Heeft Happy Melodys terwijl DR het hardere Donkere gedeelte van de Hardstyle Scene hebben

+ Je hebt Dj Zany & The Pitcher in een klap. En mss kan the pitcher zijn nieuwste tracks Ook effe spinnen aangezien er tog al een hele hoop goede c0mments zijn binnen gekomen op zijn tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Italiaantje plaatsen misschien.

Ivan Carsten
Activator
Tat & Zat
Tatact
Wild Motherfuckers
Technoboy
Zatox

één van deze heren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

HardMasterz schreef:
Italiaantje plaatsen misschien.

Ivan Carsten
Activator
Tat & Zat
Tatact
Wild Motherfuckers
Technoboy
Zatox

één van deze heren?



Dan ga ik voor Zatox & Activator Apart vind ik ze niet egt goed maar samen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ha gaan we weer hardshifter.. IK GEEF JE HELEMAAL GELIJK. die 2 samen zijn de :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Frankert schreef:
Ha gaan we weer hardshifter.. IK GEEF JE HELEMAAL GELIJK. die 2 samen zijn de :bomb:


WIJ HEBBEN GEWOON SMAAK :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OFFTOPIC: hell yea!! :cool:
Sorry voor de spam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:34 
 
Hardtraxxer

Er word enthousiast gereageerd op dit topic door iedereen :D . Maar dat helft van dat lijstje wat Hardshifter gaf zijn dezelfde artiesten :') ( maar uiteraard met een andere naam ) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Hardshifter: The Pitcher komt niet draaien.. Hij produceert alleen samen met Zany. Jowan komt draaien, een Tech-Trance DJ.

Ik zou Frontliner overigens niet boeken.. Te veel gehype. Beter is inderdaad misschien wel 1 meer Italiaanse en 1 meer Nederlands georienteerd.. Vond combinatie Scope en TBY wel fjn eigenlijk! Noisecontrollers zou ook tof zijn inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:01 
 
Hardtraxxer

Chris zorg a.u.b. wel voor 16+ :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18 als het even mag.. Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
@ Hardshifter: The Pitcher komt niet draaien.. Hij produceert alleen samen met Zany. Jowan komt draaien, een Tech-Trance DJ.

Ik zou Frontliner overigens niet boeken.. Te veel gehype. Beter is inderdaad misschien wel 1 meer Italiaanse en 1 meer Nederlands georienteerd.. Vond combinatie Scope en TBY wel fjn eigenlijk! Noisecontrollers zou ook tof zijn inderdaad!

frontliner is gehyp op het moment ja,scope is een zwaar goed opkomendende dj waar we nog veel van gaan horen ja.
en de leeftijd is standaard 18 jaar maar daar letten ze ''bijna''.(LEES GOED VOORDAT IK DADELIJK VERWIJTEN NA ME HOOFD KRIJG).bijna niet op,dus wil zeggen vaak wel.je moet dus geluk hebben als je erin komt.en ik zou je dope ook maar thuis laten.(doen ze toch niet)mja consuquenties zijn dan voor je eigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
@Hardshifter: The Pitcher komt niet draaien.. Hij produceert alleen samen met Zany. Jowan komt draaien, een Tech-Trance DJ.



Dat weet ik ;) Maar als we heeeeeel lief vragen draait ie mss wel ee :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitcher draait NOOIT!
1x gedaan op Fear FM, en dat was denk ik een PC set. Je zal Michel Pollen voorlopig niet achter de draaitafels zien! Hij produceert puur, oa voor een eigen naam: The Pitcher. Ook doet hij Nagoom, Donkey Rollers, Dozer (hij helpt er aan mee) en nog 8 of 9 namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Pitcher draait NOOIT!
1x gedaan op Fear FM, en dat was denk ik een PC set. Je zal Michel Pollen voorlopig niet achter de draaitafels zien! Hij produceert puur, oa voor een eigen naam: The Pitcher. Ook doet hij Nagoom, Donkey Rollers, Dozer (hij helpt er aan mee) en nog 8 of 9 namen.



Ffe serieus is vies balen :( Khad zijn nieuwe Tracks wel eens live willen horen :cool:

N effe Offtopic Kdacht dat Tony aka Dozer alles alleen deed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas.. M. Pollen helpt mee met produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Helaas.. M. Pollen helpt mee..


Hmm K thx voor inlichting ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten