Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2022 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neem je oma mee!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 12:11 
 
Hardtraxxer



De grote raw hardstyle classics quiz. Geef 1 ticket weg aan de gene die ze allemaal weet te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Backfire schreef:


De grote raw hardstyle classics quiz. Geef 1 ticket weg aan de gene die ze allemaal weet te noemen.


Hier of in een PB?

Want ik heb ze, stuur wel PB om het voor de rest nog leuk te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2022 11:19 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Backfire schreef:

De grote raw hardstyle classics quiz. Geef 1 ticket weg aan de gene die ze allemaal weet te noemen.


Hier of in een PB?

Want ik heb ze, stuur wel PB om het voor de rest nog leuk te houden.


Broken Balance heeft gewonnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2022 22:09 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 08:58 
 
Hardtraxx Veteran

Backfire schreef:

Jajajajjajaa

Anderhalf uur setjes? Edit: ja staat op vorige paginas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit maar te draaien op Appic, alleen nog geen geluk :P
Ontzettend benieuwd naar welk Therabyte spul er gedraaid gaat worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niemand weten te fixen voor dit feest. Maar toch nog steeds optie. Denk dat ik gewoon ga en ik kom wel bekende tegen!

Edit: vriend die misschien mee zou gaan, gaat niet meer. Dus ik denk lekker alleen de hort op hier. Beviel mij met VWAB prima om alleen naar een feestje te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste raw classics liefhebber, volgende week zal het raw classics geweld voor de eerste en laatste keer losbarsten in de Central Studios, Utrecht. Deze locatie zal helaas dit jaar de deuren moeten sluiten. Grote kans dat dit het allerlaatste hardere stijlen event zal zijn in deze roemruchte locatie.
We hebben dit gloednieuwe concept, waar we veel voorbereiding in hebben gestoken keer op keer moeten uitstellen en 7 mei was de laatste mogelijkheid in de Central Studios. Een datum precies midden in de start van het festivalseizoen was een gok en die pakt voor ons helaas niet uit zoals gehoopt in de vorm van tegenvallende kaartverkoop.
Uiteraard gaat EVOLUTION FSTVL gewoon door we hebben tenslotte lang genoeg niet kunnen feesten. Dat gaan we doen op volle sterkte want iedere ticket houder mag iemand extra meenemen. Je kunt dus op 1 ticket met 2 personen naar binnen.
Tickets
Nog geen ticket? Op www.evolutionfestival.nl zijn de laatste tickets te koop. Hiervoor geldt ook 2 personen op 1 ticket.

bron: het FB event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sund, maar door de hoeveelheid reclame overal hier ook wel bang voor geweest. Daarom eigenlijk ook al besloten om niet te gaan.

Goed concept, goeie lineup, prima locatie. Maar matige timing denk ik dan.

Hoop dat een vergelijkbaar feest op een ander moment nog wel kan plaatsvinden. Eventueel als festeival zou misschien al beter werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 09:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het feest gaat gewoon door hoor Rick, droog je tranen.

Nee wel bijzonder dit, dat 2 op 1 ticket mogen.

Misschien te ambitieus qua grootte. Aan de line-up ligt het niet maar misschien is het percentage aan mensen dat hier heen wilt in deze drukke feest tijden relatief weinig oid, misschien niet passend in het festival seizoen maar meer voor de winter. Denk dat het een optelsommetje is wat dit minder doet verkopen.

Had zelf wel een ticket gewonnen maar die aan iemand anders gedoneerd omdat ik glad vergeten was dat ik naar Berlijn zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Meer ruimte, meer beter. Ik heb er zin an
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou inderdaad denken dat mensen rond deze tijd weer de wei in willen ipv naar indoor feesten te gaan. Of zou de organisatie gewoon te weinig bereik hebben gehad misschien? Aan de lineup kan het in ieder geval niet liggen! Geef het wel een goede kans dat ik hier last minute nog met een paar mensen heen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje over, pb voor vriendenprijsje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de volledigheid hier nog de timetable:
Afbeelding

Normaal weet ik wel redelijk wat ik wil zien voorafgaand aan een feest, maar er zijn voor mij nog wel een paar lastige keuzes te maken zaterdag! Er staat eigenlijk heel de dag wel op minstens twee podia iets wat ik graag zou willen zien. Te zijner tijd maar even kijken waar we zin in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Voor de volledigheid hier nog de timetable

Deze is zelfs overvolledig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lees net ook dat Thera, Deetox en Caine van 23:00 tot 23:30 nog een tribute set voor Delete gaan doen in area 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Lees net ook dat Thera, Deetox en Caine van 23:00 tot 23:30 nog een tribute set voor Delete gaan doen in area 2


Dat maakt het wel extra jammer dat ik niet kan omdat het door de verplaatsing tegelijk is met m'n vriendenweekend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 07:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt mn eerste hardstyle feestje sinds Dediqated. Tickets gewonnen, woon om de hoek, prima line-up, dus geen excuus. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 personen op 1 ticket naar binnen, kaartverkoop zal niet heel goed gegaan zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, heel zonde. Hij komt mij niet zo lekker uit maar had deze wel erg tof gevonden. Volgens mij was het al eens benoemd maar wellicht tussen de festivals in niet zo handig, ook al is het overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 13:22 
 
Hardtraxxer

Buiten de Delete Tribute set ook een 2 uur lange B2B Minus is More classics set met Luna & Chain Reaction :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 14:18 
 
Hardtraxxer

Alsof de keuzestress nog niet erg genoeg was gvd, wel weer zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luna die zich aan classics houd..... hahahahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf het begin aanwezig tot een uurtje of 19:00. Zin in! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten