Tickets binnen! 
wrote:Tickets binnen!
Ik heb gehoord dat DJ Unlocked zijn plaats inneemt om af te sluiten met Uptempo classics.wrote:Delete is in de laatste post op Facebook niet meer meegenomen in de line up.
Niet geheel onverwacht natuurlijk.
Geen tickets gewonnen via Appic (shoutout Jordi). Waarschijnlijk alsnog aanwezig.wrote:Tickets gewonnen via Appic (shoutout PaulDeEen). Ook aanwezig
Dit is nog wel een datum waar ik goede hoop bij heb, wacht even nog een maandje of 2 af wat de ontwikkelingen zijn maar als het de goeie kant op gaat probeer ik hier wel bij te zijnwrote:Nieuwe datum! De gehele lineup is al zo goed als rond gemaakt.
Maar mochten er wijzigingen zijn dan updaten we dat.
Voeg me qua woorden (en wellicht tzt ook wel fysiek?) bij mijn Achterhoekse broeder.wrote:Dit is nog wel een datum waar ik goede hoop bij heb, wacht even nog een maandje of 2 af wat de ontwikkelingen zijn maar als het de goeie kant op gaat probeer ik hier wel bij te zijnwrote:Nieuwe datum! De gehele lineup is al zo goed als rond gemaakt.
Maar mochten er wijzigingen zijn dan updaten we dat.
Dit. Als het allemaal een beetje mee zit...wrote:Direct een optie. Waar vind je nog zon feest/lineup voor dat bedrag? Hopelijk niet ten koste van het geluid
Want? hij is ook weer gewoon te vinden op Rebirth.wrote:Alleen Delete staat er niet meer op zeker? Verder gelukkig de namen zo gehouden.
Alleen een constatering Rick. Niet gelijk zo boos wordenwrote:Want? hij is ook weer gewoon te vinden op Rebirth.wrote:Alleen Delete staat er niet meer op zeker? Verder gelukkig de namen zo gehouden.
Ben toch niet booswrote:Alleen een constatering Rick. Niet gelijk zo boos wordenwrote:Want? hij is ook weer gewoon te vinden op Rebirth.wrote:Alleen Delete staat er niet meer op zeker? Verder gelukkig de namen zo gehouden.