Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Word lekker gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 10:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Noiscontrollers/MC Villian niet eens op defqon AU ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 11:49 
 

Leuk feestje!

Begonnen met J&W, die kregen de sfeer er al goed in met nummers als second match, alone, lipservice radio en autumn green. En dan op het einde like this was echt een dikke prima! Het was al redelijk druk, en ze gingen echt uit hun dak!

Second identity hebben echt gruwelijke nummers gemaakt, ik kijk nu echt al uit naar t album! Er was 1 track die ik niet zo vet vond, maar dat was het dan ook! God of the underworld klapt erop!!!! Gruwelijke plaat. Sfeer zat er nu al helemaal in, iedereen ging echt lekker uit hun dak.

Daarna kwamen TNT. Geluid stond echt snoei en snoei hard, iets te naar mijn mening. Ze draaiden wél lekker, ze openden met Tritolo. Die Double Dutch Darkies remix/edit is echt vet! Double dutch dutch dutch dutch dutch darkies. :D Heel even bij de frequencerz gaan kijken tussendoor maar die 2e zaal is zooo crappy. Toch jammer. Ook nog Regenerate It gehoord, undersound helaas, Generation Kick & Bass (die er goed op knalde!), heel veel nieuwe shit. Maar ja dat was al wel te verwachten. Leuk setje, niet fokking speciaal.

Deepack, helden. Period! Al vond ik ze wel minder dan op Q-base, raggen zullen ze! Marcel, je bent een held! Ook kwamen J&W op t eind mee draaien net als op Q-Base, dit was vet! De 2 nummertjes van de collab zijn lekker! Keep it Alive en DURTY!!! Gruwelijk. Ook I've lost You is gedraaid. Lekker hoor!

Noisecontrollers.. Zo jammer dat ik dit aan heb moeten horen. Till you believe it, Just As Easy, Faster & Further, Samara, Summer in the City (2x), CTRL ALT DELETE mashup? , crump/shreek mashup, de 2 collabs met hhz en nog wat grut... Het was weer echt vreselijk om aan te zien dat er zoveel kermis hardstylers op zo'n feest zijn. Het mixen was weer echt DRAMATISCH! Ze kennen hun eigen nummers niet eens, 28 beats te vroeg t nummer uitfaden, en dit dan op zijn minst (zonder te overdrijven) 4x gebeurd.. Om te janken! Niet eens is hardcore op t eind..

+Sfeer
+J&W
+Deepack
+Geluid op begin
+Leuk druk

-Geluid op eind
-Noisecontrollers
-Zaal 2
-Noisecontrollers
-Noisecontrollers
-Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:15 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk feestje was het weer,
aan het begin dacht ik van kut dit gaat niets worden. Later werd het toch echt zo vet.

Maar Second Identity vet? BAH!
Met J&W ging iedereen los, SI draaide het goed stil. Ook knap! Vond er niet veel aan eerlijk gezegd.
Zelfde geld voor TNT, ik kon gewoon niet los gaan, tempo lag te laag!

En durty 7 van Deepack, wooooooooooooooooooohowwwwwwwwww! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

gisteren avond geweest, prima naar mijn zin gehad!
frequencerz helden van de avond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die mannen van Deepack verdienen echt een standbeeld!! Wat een modder vette set weer!! :love:
TNT was ook geweldig, Josh & Wesz leuke opener.. Had alleen wel wat nieuwe traxx van hun verwacht.

SI, niet slecht maar kan mij TOTAAL niet boeien.
NC, achja.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 15:37 
 
Hardtraxxer

Was weer leuk! Deepack draaide zoals verwacht gewoon weer lekker!

En zo te horen is het maar goed dat ik heb afgesloten bij Beat Providers en niet bij Noisecontrollers, whehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een kut feest, Euphoria is een mooi feestje, maar niet in de 013
Vorige x zei ik al dat ik er niet meer terug kwam, maar nu is het zeker!

- TE WARM
- TE DRUK
- Mensen die de nijmegense vierdaagse aan het lopen zijn midden door de zaal!

Nee, nooit meer 013 voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:08 
 

Te warm klopt wel, maar ik heb me door iemand van de 013 laten vertellen dat de ventilatie kapot is gegaan omdat mensen op de bovenverdieping dingen aan t slopen waren.. Te debiel helaas.. Te druk was nog wel te doen, het is geen feest van 50 euro he vergeet dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Te warm klopt wel, maar ik heb me door iemand van de 013 laten vertellen dat de ventilatie kapot is gegaan omdat mensen op de bovenverdieping dingen aan t slopen waren.. Te debiel helaas.. Te druk was nog wel te doen, het is geen feest van 50 euro he vergeet dat niet.


Wel toevallig dat in januari net zo warm was, nja dit x was in de kleine zaal gelukkig wel wat minder warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is best warm, maar ik heb feesten gehad waar het wel warmer was!
Zaal 2 tijdens Beat Providers was ook ruk, bijna niemand in de zaal en zo geweldig draaiden ze ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
. Het was weer echt vreselijk om aan te zien dat er zoveel kermis hardstylers op zo'n feest zijn.


Wat verwacht je dan op een feest met alleen maar kermis artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:27 
 
Hardtraxxer

Dat het nou allemaal zo kut is enzo, is echt bullshit.
Je bepaalt zelf waar je gaat staan.... Stond helemaal bovenin, nergens last van gehad!
En inderdaad, niets van gemerkt, maar hek naar balkon van kleine zaal was dicht?

En de hitte vond ik echt wel meevallen. Ja natuurlijk, de hitte stijgt omhoog.... Maar Silverdome is 10x zo erg, en dan heb je nog tientallen locaties die veel warmer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat er geen Loudness line-up in het boekje dat je op het eind kreeg? Verwachtte het eigenlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:17 
 
Hardtraxxer

Aankleding van Zaal 2 was btw echt ruk, 3 tonnen neerzetten paar boxen ophangen en gaan, beetje jammer wel, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Staat er geen Loudness line-up in het boekje dat je op het eind kreeg? Verwachtte het eigenlijk wel.


Was te vroeg weg of kregen geen boekjes...

Als er wel boekjes uit werden gedeeld, en iemand heeft er 1 over en is die bereid om op te sturen (kosten worden betaald) zou ik dat erg op prijs stellen ;)

Heb van alle feesten waar ik ben heen geweest nog alle boekjes, op 1tje na dan, en deze misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Euphoria geen boekjes toch?

Btw, jullie zouden er echt spijt van moeten hebben dat jullie niet naar Hysteria zijn gegaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:35 
 

Dakpan schreef:
Nazale schreef:
. Het was weer echt vreselijk om aan te zien dat er zoveel kermis hardstylers op zo'n feest zijn.


Wat verwacht je dan op een feest met alleen maar kermis artiesten?


Wat een bullshit. Naar mijn mening is dit kermis:

Noisecontrollers (das dus de enige)
Brennan Heart
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan.

De rest is echt niet zo kermis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Ik vind het een kut feest, Euphoria is een mooi feestje, maar niet in de 013
Vorige x zei ik al dat ik er niet meer terug kwam, maar nu is het zeker!

- TE WARM
- TE DRUK
- Mensen die de nijmegense vierdaagse aan het lopen zijn midden door de zaal!

Nee, nooit meer 013 voor mij


Kijk hier heb ik wat aan, bedankt voor je recensie over 013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Ik vind het een kut feest, Euphoria is een mooi feestje, maar niet in de 013
Vorige x zei ik al dat ik er niet meer terug kwam, maar nu is het zeker!

- TE WARM
- TE DRUK
- Mensen die de nijmegense vierdaagse aan het lopen zijn midden door de zaal!

Nee, nooit meer 013 voor mij


Kijk hier heb ik wat aan, bedankt voor je recensie over 013.


Over dat lopen, is op elk feest wel
Maar bij de grote zaal had je het podium

++PODIUM++
paar meter vlakke vloer <--- Hier aan de rechte kant een ingang
TRAP
-TRAP
TRAP'
-TRAP
enzzz
Links en rechts helemaal boven een ingang

Als je dan vooraan in het midden of rechts staat.. lopen er HELETIJD mensen.. zo irritant
Kun je wel zeggen, ga dan ergens anders staan.. Onhandig met drinken halen (barren bijna op elke hoek van de zaal (4dus) + op die trappen ga ik gewoon echt niet staan

Maar goed, dit is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Boven op het balkon prima te doen! Jammer van die airco het was aardig warm. :D

Eerste indruk= Dikke tent
Tweede indruk= Te warm, onlogisch maar toch vet ingedeeld, geluid in zaal 2 was bagger.

Next time weer in 013 = waarschijnlijk niet.

Wel vette artiesten kleedkamers! :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten