Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:27 
 

Je doet alsof jij ooit het gevoel van euforie ervaart! :p Het was absoluut een kermisfeest, maar niet storend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:40 
 

De euforische platen en al waren echt vet, het is gewoon wat ik verwacht had. Maar Jack of Sound sloeg echt alles, wat een held! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:55 
 

stefaneke schreef:
De euforische platen en al waren echt vet, het is gewoon wat ik verwacht had. :D


Ruubiie: dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wel jammer waren tracks als Just As Easy, Spacer, This Is Who We Are en Shizzle my remuxx.

spacer jammer??? prima track hoor. beter dan wat frontliner nu meestal produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
De euforische platen en al waren echt vet, het is gewoon wat ik verwacht had. Maar Jack of Sound sloeg echt alles, wat een held! :D

Vertel over z'n set :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:19 
 

man o man wat was dit een heldige avond :worship:
echt niet normaal al die lekkere platen die gedraaid werden!
Rage remix, Spacer :worship: :worship: , en wat niet?
en niet te vergeten:
THE FIRST CUT
:worship: :worship: :worship: :worship: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Die set van Frontliner was echt te heeeerlijk!
En toen kwam HHZ daar nog eens bij met een nog dikkere set :bomb: :bomb: :bomb:
enigste nadeel was dat we om half 4 alweer moesten gaan ivm de trein halen :(

maar samen met joooorrit en Ruubiie was het een zeer geslaagde avond!
ook nog wat bekende, Duruz, Jelle, Jeroen_n en onbekende, stefaneke (met zn kater xd ), Kriek4
en ook nog op de foto met epic baas Willem aka Headhunterz!!!!

wat een feest, wat een feest!
beter had dit tot 8 uur geduurd! want half 4 was echt te kort :P net alsof je tijdens de climax van een feest ineens weggaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:38 
 

wat leuke pics:
KSwoosh - Jeroen_n
Afbeelding

KSwoosh - Jelle
Afbeelding

KSwoosh - Epic Baas Headhunterz
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar een paar pics verwijderd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Toch maar een paar pics verwijderd :lol: :lol:

:whistle:
ze zijn iig allemaal te vinden op mn PF ;) friends only ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:05 
 

KSwoosh schreef:
stefaneke (met zn kater xd )


wop wop

KSwoosh schreef:
beter had dit tot 8 uur geduurd! want half 4 was echt te kort :P net alsof je tijdens de climax van een feest ineens weggaat xd


Zeker niet bij Jack of Sound geweest, tering wat ben ik naar de kloten xd. Overal waar je zowat pijn kan hebben heb ik pijn, behalve mijn hoofd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt de slechtste Euphoria ever!
- Kut geluid
- 3x dezelfde platen op een avond horen
- Alleen Ran-D draaide wat beukers, voor de rest alleen maar cheasy meuk!

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:19 
 

ComingHard!RealHard! schreef:
Echt de slechtste Euphoria ever!
- Kut geluid
- 3x dezelfde platen op een avond horen
- Alleen Ran-D draaide wat beukers, voor de rest alleen maar cheasy meuk!

>.<


Het geluid was waar wij stonden idd best wel kut. Iets meer naar het midden was het veel beter te doen, net zoals vooraan. Red Planet heb ik nooit veel aangevonden, 2x Virus was wel vet! Josh & Wesz die openen met Autumn Green :loving:. En Rob, over je derde punt. Dit feest heet niet voor niks Euphoria ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Je doet alsof jij ooit het gevoel van euforie ervaart! :p Het was absoluut een kermisfeest, maar niet storend!


They say the music I listen is dark, but I really just listen music which makes me happy.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:31 
 

Dakpan schreef:
Nazale schreef:
Je doet alsof jij ooit het gevoel van euforie ervaart! :p Het was absoluut een kermisfeest, maar niet storend!


They say the music I listen is dark, but I really just listen music which makes me happy.

:cool:

Oja misschien veranderd je mening dan nu, omdat ik een nummertje van frontliner was vergeten te noemen. Gimme Love heeft ie ook gedraaid! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu baal ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:38 
 

Ruubiie schreef:
El Mare schreef:
Toch maar een paar pics verwijderd :lol: :lol:

:whistle:
ze zijn iig allemaal te vinden op mn PF ;) friends only ^^

op mijn PF dus :P niet die van Ruubiie :P

@stefaneke: ik heb ook nog een leuke foto van ons:
https://partyflock.nl/album/1050602/7520254.html ;)
en o.a.: Jeroen_n, stefaneke, Kriek4, joooorrit, Duruz, en mister Heady Heady Head!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik moet echt nog een keer naar 013, lijkt me wel vet met die ophogingen. Of is het juist heel irritant? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:42 
 

Nazale schreef:
Oja misschien veranderd je mening dan nu, omdat ik een nummertje van frontliner was vergeten te noemen. Gimme Love heeft ie ook gedraaid! ^^


Heerlijckheid!

Oké, andere kant dan dus, Jos draaide oa: You're Next, Kaylee's Nightmare, Destination Nowhere (Jack of Sound Remix), Virus, For the Girls, Squared, Hardstyle Rockers, Frequency (Jack of Sound Remix), Jack of Sound's Ultimate Donkey Rollers Mash-Up (Defqon1 Live Edit), Distorted (B-Front Remix), Dikke vette bassplaat, Hard Bass Anthem 2011, Wilde Gullie Front 2 Back (Jack Of Sound Mashup). Wie wil me nog aanvullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:44 
 

Pommer schreef:
Ik moet echt nog een keer naar 013, lijkt me wel vet met die ophogingen. Of is het juist heel irritant? :P

In het begin is het hardstikke leuk, maar daarna eigenlijk maar super kut xd je kan zegmaar met anderhalf persoon op 1 trede staan, waardoor het vaak te druk is xd
maar op de vloer voorin (haha toch links vooraan xd ) is het echt goed te doen!
daar kwam ik ook gelijk een partij hardtraxxers tegen dus de sfeer zat er meteen goed in :)
het geluid miste in het begin wel echt veel power, zo bleef er niks over van de kicks in red planet xd maar bij Frontliner ging et al iets harder, en toen bij HHZ op full power :bomb:

sowieso mijn held van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:47 
 

Die trappen zijn vooral kut als je aan de wandel gaat, fatsoenlijk navigeren is lastig dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dondert er nooit iemand af dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:51 
 

Pommer schreef:
Dondert er nooit iemand af dan? :P

ja af en toe wel xd ik weet nog dat we op gegeven moment naar de plee liepen langs iemand, en die vent bleef maar roepen: HOOOO IK VAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
en toen leunde ie op iemand anders zodat ie bleef staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:16 
 

Party Lover (Sydney Mix) is trouwens ook nog gedraaid, door Toneshifterz denk ik.

Op het eindje was er trouwens eentje kei hard "out" gegaan. Hij viel in het midden van de zaal van de trap, waarschijnlijk een epileptische aanval (schuimbekken, trillen).

En die gast die voor ons zowat een half uurtje gezeten heeft omlaag kijkend met zijn armen op zijn knieën, totdat hij uiteindelijk werd weggehaald door de bewaking. Was geen contact mogelijk met die gast :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:21 
 

stefaneke schreef:
Party Lover (Sydney Mix) is trouwens ook nog gedraaid, door Toneshifterz denk ik.

Op het eindje was er trouwens eentje kei hard "out" gegaan. Hij viel in het midden van de zaal van de trap, waarschijnlijk een epileptische aanval (schuimbekken, trillen).

En die gast die voor ons zowat een half uurtje gezeten heeft omlaag kijkend met zijn armen op zijn knieën, totdat hij uiteindelijk werd weggehaald door de bewaking. Was geen contact mogelijk met die gast :P.

:lol: :lol:
Een gevalletje "ver van de kaart" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, toen we eenmaal buiten waren kwamen we ook zo'n halve tamme tegen xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten