Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Als we gewoon zoveel mogelijk linksvoor aanhouden de gehele avond moet het sowieso wel goedkomen. Ik herken Kasper in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hobbel achter kasper aan :lol: en ik ben te herkennen aan mijn uberuberdikke B-front shirt :thumbsup: en nog steeds mn Qontinent bandjes (rood en groen)om mn linkerpols! tot vanavond :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:22 
 

beter gewoon in het midden xd wat hebben jullie toch altijd met die zijkanten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:23 
 

KSwoosh schreef:
beter gewoon in het midden xd wat hebben jullie toch altijd met die zijkanten :lol:

Dat dus. Weinig kans dat ik vooraan ga staan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:46 
 

Ruubiie schreef:
nog steeds mn Qontinent bandjes (rood en groen)om mn linkerpols! tot vanavond :bomb:

Ja, je polsen houdt iemand ook echt in de gaten op een feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:37 
 

Ik ben "gewoon" herkenbaar, spreek me maar aan als je me herkent :cool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas ben ik niet aanwezig, paar vrienden gaan wel en hebben zelfs een bob, had zelf ook graag willen gaan maar moet arbeiten morgen. :cry:

Veel plezier jong en lui.

stefaneke schreef:
Ik ben "gewoon" herkenbaar, spreek me maar aan als je me herkent :cool:.

Dus je bent herkenbaar, ook nog aanspreekbaar? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:06 
 

stefaneke schreef:
Ik ben "gewoon" herkenbaar, spreek me maar aan als je me herkent :cool:.

wat heb je aan dan>?
want anders herken ik je natuurlijk nooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:23 
 

93Wesley93 schreef:
H
stefaneke schreef:
Ik ben "gewoon" herkenbaar, spreek me maar aan als je me herkent :cool:.

Dus je bent herkenbaar, ook nog aanspreekbaar? :D


Daar komen we snel genoeg achter :cool:.


KSwoosh schreef:
wat heb je aan dan>? want anders herken ik je natuurlijk nooit?


Ik wordt op de een of andere manier altijd herkent door mensen die ik nooit heb gezien. Maargoed, roze v-hals shirtje (lekker gay) en een blonde kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:24 
 

stefaneke schreef:
Ik wordt op de een of andere manier altijd herkent door mensen die ik nooit heb gezien. Maargoed, roze v-hals shirtje (lekker gay) en een blonde kop.

mooi, daar hou ik wel van

fzowhateverfuckyou
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:37 
 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
Ik wordt op de een of andere manier altijd herkent door mensen die ik nooit heb gezien. Maargoed, roze v-hals shirtje (lekker gay) en een blonde kop.

mooi, daar hou ik wel van

fzowhateverfuckyou


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 01:23 
 

Ik sta midden tussen jullie maar niemand herkent mij, wat een afgang
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 01:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik sta midden tussen jullie maar niemand herkent mij, wat een afgang

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al aan het hallucineren? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 03:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz - Doomed (Duifmeneer edit)..
Held bij het leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 05:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Headhunterz - Doomed (Duifmeneer edit)..
Held bij het leven!


Die wil ik wel ff horen :p . Zou wel op dumpert komen en dus op Pownews..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 05:52 
 

WTF, spacetraxx? Wat waren er weer mensen wappie :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 06:09 
 

stefaneke schreef:
Ik sta midden tussen jullie maar niemand herkent mij, wat een afgang

ik wel :D

en wat weas het een episch vet feest!
nondeju!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja het was weer een heldig avondje hehe, en op de after gaat het ook weer lekker van god los :loving: :worship:

IK HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU VAN HARDTRAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:38 
 
Hardtraxxer

Las op de twitter van Stefan (neem ik aan tenminste? ;) ) over de duifmeneer edit... Als groot duifmeneer fan ben ik hier toch wel benieuwd naar :P

Wie weet volgende week op XQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe hoe hoe hoe was die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:17 
 

Duifmeneer edit stelde niks voor, maar wel vet dat ie t doet! In een breakje gewoon Hoe-Hoe-Hoe, en daarna weer verder. Volgens mij met Doomed!

Verder was het weer een vet feest! Het woord euphoria kwam zowaar wel terug in het feestje. Veel vrolijke shit, vette platen gehoord.

Toneshifterz waren te laat dus daardoor begon The Vision met draaien volgens mij. Die draaide vrij aardig! Ik ken alleen de platen van m niet echt. Toneshifterz kwamen daarna, en die vond ik mwa mwa. 3x een codeblack plaat, this is who we are, im alive, activated. Aardig om mee in te komen dan maar.

Josh & Wesz waren echt verrassend leuk! De tracks van hun blijven gewoon echt het feestgehalte opkrikken. Autumn Green, RTHM, DSTRCTN, Like Thiz, Countdown, Virus, Unborn, Feel the rythm remix, f8trix plaatje die echt prima klapte dacht ik. Goeie zaak! Goed strak mixwerk, gebruikt leuk de faders en geen mixfout gehoord. Dat geldt trouwens ongeveer voor heel de avond. Mixwerk was echt goed!
Frontliner daarna was best leuk! Sommige platen zijn echt koning, natuurlijk Dream Dust.. Maar ook We Forget To Live was erg gaaf. Rage Remix, On The Go, Lose The Style, External Life. Wel jammer waren tracks als Just As Easy, Spacer, This Is Who We Are en Shizzle my remuxx. Mixwerk was verrassend goed weer van onze Barry. Hij heeft gewoon duidelijk geoefend en gebruikt leuk effectjes, faderwerk, soms gewoon een risicovolle mix. Echt goed!

Headhunterz was gaaf. Opende met Dragonborn, en daarna platen als So High, Pillars of Creation, It´s What We Are Edit, Melancholia, Eternalize, Doomed, Headshot, Tonight Remix, Feel the Rhytm Remix, I'm Alive, Red Planet. Gewoon een prima set!

Afsluiter Ran-D was wat je van Ran-D kon verwachten. Vet mixwerk, over het algemeen vette platen. Fuck the fake shit(adaro remix). Die midintro is echt hemels lekker, climax was wel iets minder. Aliens Remix was vet, Survivor gehoord - ook leuk! Skills, Son of Torture, Under Attack, Kings of the Underground, The Cycle, Sorrow(!), No Time To Sleep, Crump Remix, Night after Night Remix, X, It Must Be, Red Planet.

Dus de tracks waren vet! Wel jammer van 3x Red Planet, vind het onderhand echt een kutplaat worden. Drukte was ook niet te erg dit keer! Het was zelfs ook niet te heet, ik heb niet echt rondgelopen dus ik weet niet hoe het vdk-gehalte lag, al was Ruubie wel weer aardig aan t spacen :) Geluid stond loeihard, had mn oordoppen mee en voor t eerst geprobeerd. Scheelt wel echt veel, heb denk ik ook niet echt goede want het werd soms ook geowon beetje vaag en onscherp. Aan de andere kant zijn het juist die scherpe geluiden die schadelijk zijn. Nog steeds een lichte piep dus t was vrij lomp denk ik!

Zeer tevreden vanaf hier dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duifmeneer edit :worship: te mooi.
Die wil ik ook horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Duifmeneer edit stelde niks voor, maar wel vet dat ie t doet! In een breakje gewoon Hoe-Hoe-Hoe, en daarna weer verder. Volgens mij met Doomed!

Verder was het weer een vet feest! Het woord euphoria kwam zowaar wel terug in het feestje. Veel vrolijke shit, vette platen gehoord.

Toneshifterz waren te laat dus daardoor begon The Vision met draaien volgens mij. Die draaide vrij aardig! Ik ken alleen de platen van m niet echt. Toneshifterz kwamen daarna, en die vond ik mwa mwa. 3x een codeblack plaat, this is who we are, im alive, activated. Aardig om mee in te komen dan maar.

Josh & Wesz waren echt verrassend leuk! De tracks van hun blijven gewoon echt het feestgehalte opkrikken. Autumn Green, RTHM, DSTRCTN, Like Thiz, Countdown, Virus, Unborn, Feel the rythm remix, f8trix plaatje die echt prima klapte dacht ik. Goeie zaak! Goed strak mixwerk, gebruikt leuk de faders en geen mixfout gehoord. Dat geldt trouwens ongeveer voor heel de avond. Mixwerk was echt goed!
Frontliner daarna was best leuk! Sommige platen zijn echt koning, natuurlijk Dream Dust.. Maar ook We Forget To Live was erg gaaf. Rage Remix, On The Go, Lose The Style, External Life. Wel jammer waren tracks als Just As Easy, Spacer, This Is Who We Are en Shizzle my remuxx. Mixwerk was verrassend goed weer van onze Barry. Hij heeft gewoon duidelijk geoefend en gebruikt leuk effectjes, faderwerk, soms gewoon een risicovolle mix. Echt goed!

Headhunterz was gaaf. Opende met Dragonborn, en daarna platen als So High, Pillars of Creation, It´s What We Are Edit, Melancholia, Eternalize, Doomed, Headshot, Tonight Remix, Feel the Rhytm Remix, I'm Alive, Red Planet. Gewoon een prima set!

Afsluiter Ran-D was wat je van Ran-D kon verwachten. Vet mixwerk, over het algemeen vette platen. Fuck the fake shit(adaro remix). Die midintro is echt hemels lekker, climax was wel iets minder. Aliens Remix was vet, Survivor gehoord - ook leuk! Skills, Son of Torture, Under Attack, Kings of the Underground, The Cycle, Sorrow(!), No Time To Sleep, Crump Remix, Night after Night Remix, X, It Must Be, Red Planet.

Dus de tracks waren vet! Wel jammer van 3x Red Planet, vind het onderhand echt een kutplaat worden. Drukte was ook niet te erg dit keer! Het was zelfs ook niet te heet, ik heb niet echt rondgelopen dus ik weet niet hoe het vdk-gehalte lag, al was Ruubie wel weer aardig aan t spacen :) Geluid stond loeihard, had mn oordoppen mee en voor t eerst geprobeerd. Scheelt wel echt veel, heb denk ik ook niet echt goede want het werd soms ook geowon beetje vaag en onscherp. Aan de andere kant zijn het juist die scherpe geluiden die schadelijk zijn. Nog steeds een lichte piep dus t was vrij lomp denk ik!

Zeer tevreden vanaf hier dus!


Klinkt dus echt als een boutfeest. :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten