Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ieder jaar vind er een spetterende editie van Euphoria plaats na de zomer in thuisbasis de 013 in Tilburg. Deze locatie past perfect bij de gedachte achter Euphoria omdat er ondanks de grootte een intiem evenement neergezet wordt. Je kunt er, verdeeld over twee area's, genieten van de beste DJ's van het moment in combinatie met de grote talenten van de toekomst op het gebied van 100% pure hardstyle. Het belooft een magische nacht te worden waarbij je geen seconde stil kunt blijven staan.

Bekijk hier de trailer:


Deze editie zal zoals vanouds in het teken staan van de melodieuze hardstyle sound, met een rauw randje als afsluiting van de nacht. In de Euphoria stage staan vele grote namen, denk aan Brennan Heart en Wildstylez die ook samen veel hits hebben gemaakt als 'Lose my mind' en 'Reputation Game'. F8trix is een nieuwe producer die ontdekt is door D-Block & S-te-Fan en vanzelfsprekend released bij Scantraxx sublabel Evolutionz. De Australische Nitrouz kent iedereen wel als de stem van b2s radio tijdens Hard Bass en Decibel. Als rauwe afsluiter zal de initiator van Raw hardstyle, Crypsis weer eens zijn opwachting maken op Euphoria. Deze artiesten staan zeker garant voor de dikste beats onder begeleiding van de vertrouwde stem van MC Villain.

De tweede zaal wordt gehost door The Magic Show waar de bezoekers verrast gaan worden met de beste nieuwe tracks en een beetje nostalgie. Michel Lacroix, oprichter van The Magic Show kijkt er erg naar uit. 'De luisteraars van The Magic Show zijn een soort community, op evenementen is er altijd een groot samenhorigheidsgevoel.' De programmering is niet mis, er zullen vele verschillende stijlen te horen zijn. Tartaros is met zijn Raw sound het gezicht van The Magic Show. Iemand die dat ook zeker mag zeggen is Adaro, hij had zowel zijn eerste set als zijn eerste optreden op een festival bij The Magic Show. Submotion, de nieuwste aanwinst van The Magic Show, heeft volgens Michel de X-factor, een unieke uitstraling en een eigenzinnige stijl. 'Dat er tegenwoordig meer melodie te horen is bij The Magic Show komt door Juized, hij past ook perfect bij Euphoria.' The Geminizers beloven het laatste uur een energieke en spetterende set neer te zetten die je zeker niet mag missen.

Euphoria stage
Wildstylez
Crypsis
Brennan Heart
Nitrouz
F8trix
MC Villain

The Magic Show stage
Adaro
Juized
Tartaros
The Geminizers
Submotion
MC Shizzler


Tickets zijn verkrijgbaar vanaf 11 augustus om 13:00 via b2s.­nl. Deze zullen €22,50 kosten. (ex. fee)
Zorg dat je er snel bij bent zodat je zeker bent van een ticket, Euphoria verkoopt namelijk altijd uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gaaf dat The Magic Show de 2e zaal mag hosten.
Gefeliciteerd Michel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

f8trix, Crypsis en the magic show stage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks Davey, superblij mee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste uurtje Geminizers :worship: :bomb:
Gefeliciteerd TMS heren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 18:45 
 

lineup ziet er goed uit, optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lineup ziet er goed uit. Helaas in die weken ook ziggodome en thrillogy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm... heel lastig... Thrillogy inderdaad in dezelfde periode, maar deze LU is ook wel erg fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keurige line-up in beide zalen. F8trix hoef ik niet te zien, maar daar heb je een evt 2e area voor. Keuze voor oktober valt voor mij persoonlijk erg fijn.

En gefeliciteerd TMS met jullie stage! Netjes gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is tegelijkertijd met HardClassics, dus dat gaat 'm niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kans is aardig aanwezig dat ik hier te vinden ben. Al van wat mensen gehoord dat ze interesse hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! :)

Lekker heel de tijd bij TMS stage staan, komt in ieder geval niet van dat kut mainstream publiek op af. Want ik zie op Partyflock dat mensen het een kut line-up vinden omdat ze alleen Adaro kennen op TMS stage. Wel maak ik voor Crypsis even een uitzondering want die moet ik meemaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:50 
 

lijkt me erg vet! vooral omdat het een thuiswedstrijd is!

jammer dat ie weer op zon ongelukkige tijd afglopen is -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wachten weer lekker op de Central Studios editie, zou nu alleen voor TMS gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Newbie

hier gaan we een mooi feestje bouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:51 
 

Toch maar kaartjes aanschaffen voor deze thuiswedstrijd! Ga me wel vermaken in de kleine zaal :yay:
Alleen adaro in de kleine zaal? Dat gaat nooit passen ben ik bang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo breed is die nou ook weer niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kasper, samen reizen?
Kan misschien wel slaapplek voor je regelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:56 
 

Eerst feestje van de lokale houthandel, dan hiernaartoe :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er in ieder geval bij. Twijfeldetwijfel. Afsluiten bij Crypsis of de Geminizers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:38 
 

Nemesyz schreef:
Kasper, samen reizen?
Kan misschien wel slaapplek voor je regelen :)

Huh? slaapplek? je weet dat we allebei uit Breda komen?
of wil je in tilburg/hilvarenbeek? slapen :P
vorig jaar warenw e om half 3 wegegaan fzo, ook goed te doen
maar nee, ik ga helaas niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:19 
 

Aanwezig met Gangsterdwerg. Lekker handjeklappen op de main of kijken hoelang we het volhouden in de kleine area. Al is t daar wel moeilijk heet dus ik verwacht niet dat we daar lang zullen zijn. Achja, heb nog wat muntjes dacht ik, ben binnen 5 minuten thuis en t geluid is op de main goed. Wel loeihard, is sowieso oordoppen in. Nitrouz en BH wil ik alleen wel effe proberen te ontwijken, rest kan ik wel hebben. Nitrouz mixt ook echt fucking simpel. Altijd 2 blokjes of climax, mid wegdraaiend en klaar. :') Daar ga ik me echt aan irriteren.

We zien t wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Magic Show Stage
22:00 - 23:00: Submotion
23:00 - 00:00: Juized
00:00 - 01:15: Dj Adaro
01:15 - 02:30: Tartaros
02:30 - 03:45: The Geminizers
MC Shizzler

Euphoria Stage
22:00 - 23:15: F8trix
23:15 - 00:30: Brennan Heart
00:30 - 01:45: Wildstylez
01:45 - 02:45: Nitrouz
02:45 - 04:00: Crypsis
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briljante timetable. Kan niet beter! :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten