Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:02 
 

Kan niet beter? Had liever Nitrouz tegelijk met adaro gehad met de hiervoor gegeven redenen. Niet dat wildstylez zo spectaculair draait de laatste tijd, maar dan in ieder geval betere tracks :p Wil tartaros ook maar een kans geven denk ik, indien de hitte het dus toelaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil eigenlijk Submotion, Juized en Adaro meepakken uit TMS. Nitrouz wil ik een keer zien draaien, producties kunnen me altijd wel bekoren. Daar komt bij dat ik Tartaros al vaker heb zien draaien. Dan nog kiezen tussen Crypsis & The Geminizers. Dat gaat afhangen van hoeveel albumwerk Crypsis op het moment draait, want ik ben erg benieuwd naar dat album en ben niet op Thrillogy. Dat deze keuze moest komen stond eigenlijk al vast, dus kan ik prima mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/euphoria ... matie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, 7e keer aanwezig alweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar is een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber, ik wil jou eigenlijk wel eens meeten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Khadber, ik wil jou eigenlijk wel eens meeten ^^

Khadber is een gevaarlijke boy hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik sla dezen over anders heb ik 5 hardstyle feesten binnen 5 weken. Dat vind ik een beetje te veel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump. Iemand zin in een kleine meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb angst voor vreemde mensen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht als nog aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!! Veel piefkes roken en lekker dansen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:39 
 

Smekus schreef:
ik heb angst voor vreemde mensen :$

dan flikker maar op van HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En ik ben toch aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig vanavond, zal voornamelijk TMS area worden.
Kleine zaal in de 013, altijd volle bak ambiance :loving: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand voor mij een loudness poster regelen :$ mn muur is nog steeds veel te leeg :( thrillogy poster is ook goed xd degene die dit voor elkaar krijgt zal rijkelijk beloond worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me goed vermaakt alleen had hier wel wat meer van verwacht! Die trappen zijn echt achterlijk in ieder geval, en het gewone platte gedeelte wat overblijft voor de stage bestaat alleen maar uit heen en weer lopers.. Was echt geen doen daar, uit eindelijk wel goed plekje op de trappen kunnen vinden alleen heeft dat totaal geen sfeer..

Maar buiten de locatie om was het wel leuk, was vooral toch in zaal 2. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Heb me goed vermaakt alleen had hier wel wat meer van verwacht! Die trappen zijn echt achterlijk in ieder geval, en het gewone platte gedeelte wat overblijft voor de stage bestaat alleen maar uit heen en weer lopers.. Was echt geen doen daar, uit eindelijk wel goed plekje op de trappen kunnen vinden alleen heeft dat totaal geen sfeer..

Maar buiten de locatie om was het wel leuk, was vooral toch in zaal 2. :)


Eerste keer 013? Is altijd hetzelfde in die tent namelijk, zaal 2 is beter vertoeven over het algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het eigenlijk wel een geslaagd feestje, maar zeker niet de beste Euphoria ooit. Begin even een stukje Submotion gezien, was prima. Daarna even main uitgecheckt. F8trix was nog bezig, af en toe een leuke plaat, maar meestal niet super. Brennan Heart erna opende prima met One Blade, erna 4 publiekslievelingetjes om vervolgens Never Break Me in te zetten, niet zijn beste plaat. Erna nog stop-play naar Bassplaat en een andere edit, toen hadden we het wel gezien. Dus naar zaaltje twee voor Adaro. Het stond stampensvol, de hitte was niet te doen, het zweet kwam van het plafond, maar Adaro draaide weer ziekelijk goed en afwisselend! Ik kende ook 1 of 2 platen niet. Na Adaro richting Wildstylez gegaan die eigenlijk prima stond te draaien, meer melodieus waar ik wel weer even aan toe was. Erna NitrouZ die een beetje van de hak op de tak draaide qua hardheid, maar wel leuke plaatjes gehoord. Veel Digital Punk platen trouwens. Crypsis op het einde was supergaaf, mixte extreem vloeiend, veel afwisseling in zijn platen (Let's Get Dirty, heerlijk) en een paar nieuwe albumplaten gehoord (gok ik zo). Die Don't Say It Now was ook prima! Ook toen een prima plek gevonden halverwege die trap waar niemand was en je alles prima kon zien.

Overall een aardige editie dus :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:52 
 

Heerlijk avondje gehad! Helaas moest ik er met een flinke dikke knie heen, maar heb te pijn enigszins kunnen verbijten :P Topsetjes gehoord van Adaro, Tartaros en Crypsis! En lekker gebuurt met juized, tartaros en jack of sound! :woot: Grappig om erachter te komen dat jack of sound een paar straten verderop van je woont :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:26 
 
Hardtraxxer

Tering wat was het een vet feestje! :yay:

Voor degene die benieuwd waren naar de tracklist, bij deze :)

1. ZazaFront - Dikke Vette Bassplaat
2. The Geminizers & Juized - TBA
3. Phuture Noize - Behold the Future
4. Ran-D - Inner Child
5. Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
6. The Geminizers - Out of Control
7. Digital Punk - Dark Symphony
8. Thera & Frequencerz - Incoming
9. Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
10. Southstylers - Decibel Anthem 2006
11. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
12. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
13. The Geminizers - Screechtrack
14. Degos & Re-Done - Synthgeweld 2012 (Live Edit)
15. Solutio & The I's - Necromancy
16. Radical Redemption - The Black Demon
17. Chris One - Psycho City (The Geminizers Mash Up)
18. Delete - Syndrome
19. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
20. Stormtrooper - No One Gets Me Alive
21. Meccano Twins - Pure Intentions
22. Art of Fighters - Nirvana of Noise
23. Tha Playah - Walking The Line
24. Angerfist - Bite Your Style
25. Amnesys - 4D Future
26. Predator & Angerfist - The Switch (Meccano Twins Remix)
27. Art of Fighters - Oh My Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whaha wat heerlijk om te zien :lol:
Euphoria :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:04 
 
Hardtraxxer

Ja t moest hard, dus we hebben ons best gedaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Haha wat een koningen om met zo'n set aan te komen op zo'n feest. Kunnen andere artiesten nog een puntje aan zuigen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Haha wat een koningen om met zo'n set aan te komen op zo'n feest. Kunnen andere artiesten nog een puntje aan zuigen :worship:

Euphoria wordt over het algemeen afgesloten met een hardere artiest hoor ;). Crypsis ging er ook aardig op in de mian zaal :).
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten