Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weeeeeh.. goeiemorgen mede-geilerts! Wat een mooi feestje weer! Prima weertje, beetje regen tussendoor maar dat mocht de pret niet drukken. Daardoor wel veel in de hardcore en early tenten gestaan maar dat was prima! Ook daar wel wat nummer dubbel gehoord maar wel precies de goede :D B-Frontliner nog een stukje meegepakt, heerlijk, Dbstf sloten mooi af (natuurlijk weer incl 'overslaande' cdspelert haha) en de eindshow was ook dik (L)

Meeting totaal gemist, wou niet weg bij Mentalen Theodora maar Freddy idd nog aan het eind gezien :) De actie van Piaaa was weer een beetje jammer XD

Later meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.twitvid.com/W452G haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Weeeeeh.. goeiemorgen mede-geilerts! Wat een mooi feestje weer! Prima weertje, beetje regen tussendoor maar dat mocht de pret niet drukken. Daardoor wel veel in de hardcore en early tenten gestaan maar dat was prima! Ook daar wel wat nummer dubbel gehoord maar wel precies de goede :D B-Frontliner nog een stukje meegepakt, heerlijk, Dbstf sloten mooi af (natuurlijk weer incl 'overslaande' cdspelert haha) en de eindshow was ook dik (L)

Meeting totaal gemist, wou niet weg bij Mentalen Theodora maar Freddy idd nog aan het eind gezien :) De actie van Piaaa was weer een beetje jammer XD

Later meer.

Mijn o zo geweldige actie haha.
De meeting vond plaats er waren drie man namelijk : Ik, Tel en Milan hahahahaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Weeeeeh.. goeiemorgen mede-geilerts! Wat een mooi feestje weer! Prima weertje, beetje regen tussendoor maar dat mocht de pret niet drukken. Daardoor wel veel in de hardcore en early tenten gestaan maar dat was prima! Ook daar wel wat nummer dubbel gehoord maar wel precies de goede :D B-Frontliner nog een stukje meegepakt, heerlijk, Dbstf sloten mooi af (natuurlijk weer incl 'overslaande' cdspelert haha) en de eindshow was ook dik (L)

Meeting totaal gemist, wou niet weg bij Mentalen Theodora maar Freddy idd nog aan het eind gezien :) De actie van Piaaa was weer een beetje jammer XD

Later meer.

Het vuurwerk zag er ook erg mooi uit.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meeting liep ik wel langs die toren op het strand voor de hardcore tent, maar zag geen bekende gezichten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe was Sjowtek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Hoe was Sjowtek?


Tijd voor een rondje over het terrein heen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Hoe was Sjowtek?

Ik wist niet dat je platen zo langzaam kon draaien... slaapverwekkend gewoon!

@Loes: ja mooi he haha, dit was nog de beste foto die ik kon maken... was je er toch nog een beetje bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een erg vet feestje! Korte impressie: we kwamen binnen met stralende zon, dus shirt uit en knallen bij ran-d. Daarna chain reaction, viel een beetje tegen want het was eigenlijk nog te vroeg voor die rauwe shit. Lag dus eigenlijk meer aan de timetable. Vervolgens 2nd ID. Was leuk. Bij psyko punkz ff wat gegeten en een kwartiertje bij de hardcore gestaan. Wel op tijd terug voor bfrontliner en daarna Luna vs crypsis. 2 erg dikke sets! Toen uiteraard hhz overgeslagen.. We hadden tochgeen zin in die happy hardstyle na het gezaag van crypsis en Luna dus zijn we naar mental Theo gegaan. Geen spijt van! Wa een sfeer daar in die tent! Super. Toen zatox vs THE rebels. Was ook wel vet. Vervolgms showtek. Man man man wat een kneuzen zijn dat. Na die harde set van zatox gaan ze vrolijk op 149 bpm (ik heb het gemeten met m'n telefoon) dutch master plaatjes draaien. Met nrs van 7 minuten die fackig sloom weren ingemixt. Wat een kutact is het toch. Hoop dat ik ze nooit meer zie. Daarna THE prophet, in de stromende regen gaf hij een oerharde set weg, damn dat was bruut. Ook dbstf hadden met de afsluiter een vette set. Aardig wat oudere nummers en lekker mixwerk. Gevarieerd ook. Daarna nog wat hardcore en daarna vuurwerk. Topdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook echt niet waar Showtek mee bezig was, wat een traag kuttempo zat daarin he, de tering. Volgend jaar moet de TT zeker anders!

Was inderdaad gezellig bij Theo he :D lekkere beukset.

Heb trouwens voor het eerst een andere dj Evil Inside van EA horen draaien. Dbstf knalde hem er gewoon nog even in aan het eind, vet vet vet ook al hoorde ik em daarvoor ook al bij EA zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Bij The Prophet en DBSTF viel het geluid ook nog uit haha.

Laatste nummer was trouwens ook dik (Remix van Mental Theo voor Defqon volgens mij)
Verder vond ik HHZ opvallend slecht mixen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk nummer was dat? ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Welk nummer was dat? ben wel benieuwd.


Your Smile:

http://www.twitvid.com/ZFXD5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Kepro schreef:
Welk nummer was dat? ben wel benieuwd.


Your Smile:

http://www.twitvid.com/ZFXD5

Goeie shit! Zin in over 2 weken als ik dit hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Kepro schreef:
Welk nummer was dat? ben wel benieuwd.


Your Smile:

http://www.twitvid.com/ZFXD5


heerlijk rag nummer!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was echt een verassende remix :D

Moet wel zeggen dat die eindshow echt vet was. De muziek liep over het hele terrein synchroon en het vuurwerk was op muziek ge-qued! Echt super dik, Smack My Bitch Up met vuurwerk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand het laatste nummer dat Angerfist draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Your Smile-remix is wel echt een typisch mainstream-afsluit plaatje voor festivals. The Viper draaide m voor het eerst op Decibel dacht ik.
Die intro met die DJ Fuck-samples doen t m voor mij. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hehe, is idd een vette plaat!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entree:
Afbeelding

Hardstyle stage tijdens B-Frontliner:
Afbeelding

En deze nog xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarten je doet me denken aan iemand op die laatste foto :x

Wel stoer dat je stond te MC'en met Villain.

En ga jij nog naar Restylerz vrijdag? En vrijdag avond/nacht word er een HS/NC nacht gehouden in de rumours.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maarten je doet me denken aan iemand op die laatste foto :x

Wel stoer dat je stond te MC'en met Villain.

En ga jij nog naar Restylerz vrijdag? En vrijdag avond/nacht word er een HS/NC nacht gehouden in de rumours.

Wie dan :x Ja was wel weer vetjes, toffe gast blijft dt toch :D

Rumours sla ik over.. die namen zeggen me totaal niks dus dat hoeft van mij niet haha. En ik moet ook nog eens tot 2300 uur werken dus om dan nog naar Harderwijk te gaan... hmmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis knallen :thumbsup: :P .... :x

En laat ik die persoon maar niet noemen ^^ en ik ga heel misschien naar harders maar dan moeten mn maten wel gaan, ik wil rico namelijk meeten :love: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rico meeten is dan wel weer een pluspunt, das echt een eindbaas.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten