Weeeeeh.. goeiemorgen mede-geilerts! Wat een mooi feestje weer! Prima weertje, beetje regen tussendoor maar dat mocht de pret niet drukken. Daardoor wel veel in de hardcore en early tenten gestaan maar dat was prima! Ook daar wel wat nummer dubbel gehoord maar wel precies de goede

B-Frontliner nog een stukje meegepakt, heerlijk, Dbstf sloten mooi af (natuurlijk weer incl 'overslaande' cdspelert haha) en de eindshow was ook dik

Meeting totaal gemist, wou niet weg bij Mentalen Theodora maar Freddy idd nog aan het eind gezien

De actie van Piaaa was weer een beetje jammer XD
Later meer.