Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Tatanka vs Zatox
D-Block & S-te-Fan
Twisted vs The Smiley Brothers
Tommyknocker vs Mad Dog
Ricky Raw
Pavo vs Luna
Paul Elstak
Live: Endymion
Live: Crypsis
MC: Da Syndrome


Prijzen:
Voorverkoop: € 22,50
Early bird: € 17,50(tot zaterdag 12 juni 2010)

Kaarten:
Voorverkoop start op zondag 16 mei 2010.
En zullen verkrijgbaar zijn bij:

http://www.elementzfestival.nl
http://www.paylogictickets.nl
Primera

Minimumleeftijd:
18
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna bij mij in de achtertuin. :D Vorig jaar was het wel vet, jezus wat draaide Zany me toen een set, niet normaal. Ben benieuwd naar verdere namen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Half uurtje fietsen :drool: controleren ze daar streng op leeftijd :thumbdown: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 20:38 
 

Feestje voor de avatar fans onder ons :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gstar schreef:
Half uurtje fietsen :drool: controleren ze daar streng op leeftijd :thumbdown: ?

Vorig jaar stond er aardig wat politie, maar of ze streng controleerden weet ik niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
gstar schreef:
Half uurtje fietsen :drool: controleren ze daar streng op leeftijd :thumbdown: ?

Vorig jaar stond er aardig wat politie, maar of ze streng controleerden weet ik niet..

Ik ken veel feesten waar het vol met politie staat. Maar nog NOOOOIT, heb ik controle gehad op leeftijd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Edwinn schreef:
gstar schreef:
Half uurtje fietsen :drool: controleren ze daar streng op leeftijd :thumbdown: ?

Vorig jaar stond er aardig wat politie, maar of ze streng controleerden weet ik niet..

Ik ken veel feesten waar het vol met politie staat. Maar nog NOOOOIT, heb ik controle gehad op leeftijd. :thumbup:


zelfde hierzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar hoe oud zijn jullie :p ? Ik ben nl niet erg groot voor mijn leeftijd helaas, dus ik twijfel of ik het risico zal nemen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gstar schreef:
Maar hoe oud zijn jullie :p ? Ik ben nl niet erg groot voor mijn leeftijd helaas, dus ik twijfel of ik het risico zal nemen :cry:


ik ben ook niet groot en defqon vorig jaar was ik 17
en met IQ waren er een paar van 16 mee en die kwamen ook zo binnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde dag als Hard Energy Festival, wordt hem niet dus voor mij. Blijf liever in Zwolle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zelfde dag als Hard Energy Festival, wordt hem niet dus voor mij. Blijf liever in Zwolle :)


Ik woon in Emmen en ga ook naar Zwolle :P , niet echt mijn feestje Elementz....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar liepen er zowat alleen maar mensen met Bomberjacks e.d. Het enige wat ze zeiden: Ik kom hier voor Tommyknocker. :') Ik zou dus ook liever naar High Energy gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dom dat dit tegelijk is met Hard Energy Festival, eindelijk is 2 festivals in het oosten/noorden, gaan ze het op de zelfde dag houden :')

Maar ben bij allebei niet aanwezig, is dan feestweek hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 21:37 
 
Hardtraxx Newbie

Edwinn schreef:
Vorig jaar liepen er zowat alleen maar mensen met Bomberjacks e.d. Het enige wat ze zeiden: Ik kom hier voor Tommyknocker. :') Ik zou dus ook liever naar High Energy gaan. :P

vorig jaar stond jij buiten volgens mij ;)

Rik schreef:
Erg dom dat dit tegelijk is met Hard Energy Festival, eindelijk is 2 festivals in het oosten/noorden, gaan ze het op de zelfde dag houden :')

Maar ben bij allebei niet aanwezig, is dan feestweek hier ;)

klopt de mensen van High energy events waren op Elemenz vorig jaar dus ga ervan uit dat ze de datum wisten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 21:55 
 
Hardtraxx Newbie


Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sky schreef:



dat meisje linksvoor in het wit loopt in t begin toch te space volgesmij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 18:14 
 
Hardtraxx Newbie

lekker toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:
Tatanka
D-Block & S-te-Fan
Twisted vs The Smiley Brothers
Tommyknocker vs Mad Dog
Ricky Raw
Pavo vs Dana
Paul Elstak
Live: Endymion
Live: Crypsis
MC: Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Er was toch een USB stick gestolen ofzo?
Ik las dat ergens, maar ik weet zo niet meer waar. :P


Partyflock maar dat was een promotie stunt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://i31.tinypic.com/dqnl3b.jpg

Langsgefietst bij een van de organisatoren en deze mooie poster gekregen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 12:54 
 
Hardtraxx Newbie

Empire Events op spoedcursus Italiaans
Aangezien het Hard Energy Festival in Zwolle is afgelast en de organisator van dit evenement dit erg betreurd, is in goed overleg met High Energy Events besloten om Zatox aan de line-up toe te voegen. Om zo de bezoekers uit Zwolle een hart onder de riem te steken. De kosten die hieraan verbonden zijn worden grotendeels betaald door High Energy Events. Dit is een unicum in de dancewereld en het geeft aan dat relatief kleine organisaties elkaar besten kunnen helpen.

Met Zatox erbij, misschien wel de beste hardstyleproducer, hebben er zelden zoveel goede hardstyle en hardcore dj's op één podium gestaan. Elementz Festival 2010 biedt haar bezoekers maar liefst vier battles, twee live optredens, één kwartet aan Italianen en 'the godfather of hardcore himself' en dit alles voor maar €22,50.

De organisatie gaat er aankomende zaterdag een hele vette show van maken en als de sfeer net zo goed is als vorig jaar wordt het en geweldige dag aan de Rietplas. Hieronder de timetable en de laatste informatie voor aankomende zaterdag:

13:00 - 14:00 Ricky Raw
14:00 - 15:30 Pavo vs Luna
15:30 - 17:00 D-Block & S-te-Fan
17:00 - 18:15 Twisted vs The Smiley Brothers
18:15 - 19:45 Zatox vs Tatanka
19:45 - 20:15 Crypsis (live)
20:15 - 21:30 Tommyknocker vs Mad Dog
21:30 - 22:00 Endymion (live)
22:00 - 23:00 Paul Elstak

Legitimatie
De minimumleeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan een bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee, zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort of een ID-kaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Kluisjes
Op het festival zullen genoeg kluisjes aanwezig zijn.

Camera's
Het is toegestaan om tijdens het evenement fotoapparatuur mee naar binnen te nemen. Hieronder wordt verstaan: digitale fotocamera's met een normale lens, telefoons met fotocamera en wegwerptoestellen. Het is niet toegestaan om professionele fotoapparatuur mee te nemen. Ook het meenemen van een filmcamera is niet toegestaan.

Wat mag niet mee naar binnen
Eten en drinken mogen niet het terrein op. Deodorant en zonnebrand mogen alleen mee naar binnen als ze in de originele afgesloten verpakking zitten. Spuitbussen onder druk en parfumflesjes mogen niet mee.

Pinnen
Bij de muntverkoop en bij de deurverkoop kun je pinnen.

Het weer
Over het weer valt weinig te zeggen, het blijft toch Nederland. Hou de voorspellingen in de gaten. Neem extra kleding mee als het nodig is, je kunt je extra kleding altijd kwijt in een kluisje.

Drugs
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Emmen. Dit is 'zero tolerance'. Pas op wat je meeneemt, je zal gefouilleerd worden.

Toiletten
Op het festival zullen genoeg gratis WC's aanwezig zijn. Wildplassen is niet toegestaan.

Auto & parkeren
De Grote Rietplas is per auto makkelijk te bereiken. Via www.elementzfestival.nl kun je je route bepalen. Op loopafstand van het evenemententerrein zal voldoende gratis parkeergelegenheid zijn.

Openbaar vervoer
Bezoekers die met de trein komen kunnen het beste naar station Emmen reizen. Vanaf daar kun je de taxi (ongeveer 8 km) nemen. Vanaf het busstation NS in Emmen kun je ook bus 44 nemen richting Schoonebeek en uitstappen bij Ericasestraat 15, vanaf daar is het nog ongeveer 3 minuten lopen.

Tickets
Tickets kosten €22,50 en zijn te koop via Paylogic, www.elementzfestival.nl en alle Primera winkels. Als het niet uitverkocht is, zal er op 4 september ook nog deurverkoop zijn. Tickets kosten dan €27,50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zag het net, Tat & Zat. :drool:

Ik ben gister even langsgefietst en er is nog niks opgebouwd, vorig jaar kwam dat ook pas in de loop van de week. Ik zal wel wat foto's maken als er iets gaande is van de opbouw. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net langs gereden, nog niets van de opbouw te zien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, miscchien dat ik ga omdat HEF is afgelast, ff kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is maar 1 stage dus zoveel werk is het niet :D

Ik heb er in iedergeval veel zin in! Maar dat komt meer door iemand :loving: dan door elementz zelf :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten