Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Is maar 1 stage dus zoveel werk is het niet :D

Ik heb er in iedergeval veel zin in! Maar dat komt meer door iemand :loving: dan door elementz zelf :D


Of iets... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn bezig met de opbouw, foto's exclusief voor Hardtraxx haha. :P

http://img827.imageshack.us/img827/3333/img2924t.jpg

http://img412.imageshack.us/img412/4527/img2925cd.jpg

Morgen rijd ik wel weer langs. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Is maar 1 stage dus zoveel werk is het niet :D

Ik heb er in iedergeval veel zin in! Maar dat komt meer door iemand :loving: dan door elementz zelf :D


Of iets... ^^



Moet 180 km heen rijden, en s'avonds ook weer terug!
Dus blijf lekker nuchter :)

Helaas moet ik wel mijn met ouders auto!
Eigen auto is afgekeurd enzz.. mag ik na vrijdag niet meer mee rijden :cry:
Geen dikke bass onderweg :cry: :D Maargoed, het gaat om Elementz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die hier nog heen gaat?

Ik loop er rond met een fel roze tshirt en mijn maatje grijs met Defqon er op!
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag er wel leuk uit, de stage. Waar eerst die metalen buizen dingen waren (zie foto) zijn nu doeken omheen van Elementz Festival. Het ziet er wel leuk uit, hopen dat het een succes wordt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu wordt er lekker early gedraaid. Zometeen Luna & Pavo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga toch maar niet, geld besparen voor de grotere feesten dit jaar, er komt nog genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker! :D

Nu wordt: Bison meets the Quakers - I got tonight gedraaid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tat & Zat draaien Let the Bass Kick, als je 2 mannen verwacht die die niet draaien zijn het hun wel. :')

EDIT: Net Choir en nu Tokyo. Het is hier mooi te horen op mijn kamer, al mogen ze het volume nog wel wat harder zetten. :P Les Phases daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Tat & Zat draaien Let the Bass Kick, als je 2 mannen verwacht die die niet draaien zijn het hun wel. :')


Oh niks raars hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Edwinn schreef:
Tat & Zat draaien Let the Bass Kick, als je 2 mannen verwacht die die niet draaien zijn het hun wel. :')


Oh niks raars hoor :p


Eerste keer dat ik ze samen hoor draaien, maar ik verwachtte toch echt beter.. Maarja..
__

Onbekend nummer, Kickin ass.
____________

Net met Zatox na afloop gesproken en foto'tje. Aardige vent, maar ik spreek zo slecht Engels dat ik hem soms niet helemaal begreep en hij mij. Maarja. :lol: Vanmiddag 1 minuut met Tatanka gesproken, ook foto'tje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel verslagje schrijven! (al doe ik het op een andere manier als de rest hier)

Elementz Festival 2010

Een maatje van mij bleef vrijdag avond's slapen bij mij zodat we makkelijker van vanuit naar Elementz konden.
Iets over 11 uur s'morgens zaterdags reden we richting Elemenetz festival, eenmaal aangekomen in Emmen stond mijn Tomtom op het adres van 'Edwinn' even snel een Q-base poster gewisseld tegen een Elementz poster! Toen weer meteen naar Elementz festival gegaan, daar rond 1 uur aangekomen en stonden nog net 8 auto's op de parkeerplaats :D
Binnen zag ik meteen wat bekende die ik regelmatig tegen kom op feesten!
Nu was het wachten voor mij tot Tat & Zat kwamen, maar toen ze er eenmaal waren, wat draaide hun lekker, Crypsis live! Endymion live! :yay: :worship:
De rest van de namen deden mij niet heel veel, bij Paul elstak ben ik gaan zitten, rusten want ik moest daarna nog zo'n 2 uur rijden (160) km richting de afterparty @ Matrixx

Daar om 2 uur aangekomen, hup naar beneden!
Tussen door met maarten gesmst en ja hoor die kwam ik daar binnen tegen :D
Ook Crypsis en Tatanka draaide in de matrix, laatste stukje van crypsis nog mee kunnen pakken.. was zelfde set als die ik smiddag's hoorde, daarna kwam tatanka en je raad het al? Haast de zelfde set, maar heel weinig andere nummers! Was dus beetje balen maar kunnen hun ook niks aan doen.
Want hun verwachten niet dat mensen even 180km verder op gaan afteren :D
Enzzz.. enzz..

Voor het kleinste feest van het jaar van mij, en ik heb er toch al ongeveer 12 gehad dit jaar, moest ik het langst reizen met de auto, totaal 400km gereden en 19 uur van huis af geweest :yay:

Het was me toch een mooi dagje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis draaide echt een dondersharde set. :thumbsup: Zaten volgensmij ook 1 of 2 nummers tussen die ik nog niet kende en wat leuke edits.

@Sjefke: Ze hadden waarschijnlijk nog dezelfde platentas bij zich. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crypsis draaide inderdaad hard!

Toen ik s'nachts in de matrix stond, ik op mijn telefoon typen: Elementz festival was HARD!
liet ik aan hem zien, steek die zijn duim op :thumbsup: en daarna bij tatanka precies het zelfde :D

Ja oke, maar kom op je hebt toch wel meer liedjes bij :D hoef je toch niet perse zelfde set neer te zetten, mja wel het makkelijkst verdienen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Crypsis draaide inderdaad hard!

Toen ik s'nachts in de matrix stond, ik op mijn telefoon typen: Elementz festival was HARD!
liet ik aan hem zien, steek die zijn duim op :thumbsup: en daarna bij tatanka precies het zelfde :D

Ja oke, maar kom op je hebt toch wel meer liedjes bij :D hoef je toch niet perse zelfde set neer te zetten, mja wel het makkelijkst verdienen :D

Die blije kop toen van Crypsis hahaha, die zal ook wel gedacht hebben 'wtf, dat is pas een fan' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Crypsis draaide inderdaad hard!

Toen ik s'nachts in de matrix stond, ik op mijn telefoon typen: Elementz festival was HARD!
liet ik aan hem zien, steek die zijn duim op :thumbsup: en daarna bij tatanka precies het zelfde :D

Ja oke, maar kom op je hebt toch wel meer liedjes bij :D hoef je toch niet perse zelfde set neer te zetten, mja wel het makkelijkst verdienen :D

Die blije kop toen van Crypsis hahaha, die zal ook wel gedacht hebben 'wtf, dat is pas een fan' :D


Ja denk het wel.. of iets van, wtf vanmiddag was ik hier nog 180km vandaan en nu hier, en hij blijkbaar ook :D :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je volgt gewoon Crypsis overal naartoe, wat een fan. :huh:
___

Sjefke je weet waar ik woonde tov festival he. :P Damn, hier was het s avond echt nog heel goed te horen, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja?
Zooo.. best nog een eindje hoor :woot:
Maar het geluid ging dan ook goed hard!

Vooral laatste 2/3 uur ofzo, ik voelde door de bass al heel mijn lichaam trillen :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon mijn muziek niet meer aanzetten, want dan gingen 2 geluiden door elkaar.. Maarja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owja en het moet gezegd worden, diep respect voor Luna & Pavo wat een heerlijke early set. Waar zie je dat tegenwoordig nog? Heerlijke tracks en ook nog is scratchen, dik dik dik! :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten