vrijdag 25 februari 2011
23:00 - 04:00
Alcatraz
Kleine Kerkstraat 4b, Sneek
Muziekstijlenearly hardstyle, hardcore, hardstyle, raw hardstyle
Prijs
Deurverkoop: € 7,-
Line-up:
Beat Providers
Solutio & The I's
Blockside
Diabolic

Voor zover ik weet ga je eerst met een trap omhoog en heb je daar een stuk of 4 kleine zaaltjes, volledig bekleed met van dat neppe bruine spul wat je ook wel eens bij western-attracties ziet enzo. De grootste zaal is nog wel aardig flink (500-600 man ofzo)wrote:oh sorry titel helemaal vergeten, dank u!
geen idee welke zaal het opzich. ken de toko niet echt
Was je nog niet wakker?wrote:oh sorry titel helemaal vergeten, dank u!
nee het was nog voor 14:00uur he dan ben ik nooit zo wakker!wrote:Was je nog niet wakker?wrote:oh sorry titel helemaal vergeten, dank u!
als ik nou me rijbewijs had gehaad, kon je met mij mee rijdenwrote:Beatbusters ja, maar dan moet ik wel vervoer hebben
Hehe, maar de lineup zelf vind ik op die dag behalve Blockside en Solutio & The I's ook niet zo geweldig dus ik denk dat ik een andere keer maar naar Beatbusters ga.wrote:als ik nou me rijbewijs had gehaad, kon je met mij mee rijdenwrote:Beatbusters ja, maar dan moet ik wel vervoer hebbennu heb ik zelf ook geen vervoer..
Idd, als jij geslaagd was, dan was ik hier ook bij en had je de volgende dag ook naar ZAK kunnen bobbenwrote:als ik nou me rijbewijs had gehaad, kon je met mij mee rijdenwrote:Beatbusters ja, maar dan moet ik wel vervoer hebbennu heb ik zelf ook geen vervoer..
ALS JIJ JE RIJDBEWJS EENS HAD, HAD IK JE NIET IEDERE X VAN STATION HOEVEN OPPIKKENwrote:Ik wou hier vet groot neetzetten: ga je rijbewijs is halen dan! Maar dat doe ik maar niet krijg ik weer commentaar van solutio waarschijnlijk omdat ik hem zelf ook niet heb :p
Bier? Was dah, vergif? BOCHTwrote:ALS JIJ GEWOON... uh... ja.... BIER LUST!!!