Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag 25 januari 2013
22:00 - 03:45
Club 1841
Sneek

Genres
early hardstyle, hardcore, hardstyle, raw hardstyle

Prijs
Deurverkoop:€ 8,50

Minimumleeftijd
18

Line-up
Mind.Illusion
Deetox
D'Cepticon
Fetamin
Influentialz
Vintage Boy
MC: Shizzler

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vet :D waarschijnlijk aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, sowieso. :thumbup: Een keer eerder geweest in deze tent, toen was het geluid bijzonder kut, maar ik probeer het nog een keer. Deetox :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mind.Illusion :worship:
draaide heerlijk in Harkema - Hardkema :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Mind.Illusion :worship:
draaide heerlijk in Harkema - Hardkema :D


Thanks! & tot dan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 13:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg veel goede dingen gehoord over deze locatie!! Zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geef 2 tickets weg via m'n FB pagina. Zie https://www.facebook.com/DJMind.Illusion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
kakabeeyo schreef:
Mind.Illusion :worship:
draaide heerlijk in Harkema - Hardkema :D


Thanks! & tot dan! :thumbup:


haha no problem :p
maar niet aanwezig , volgende dag weer werken helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wie zijn er hier allemaal aanwezig? En zijn er nog verzoekjes ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Wie zijn er hier allemaal aanwezig?

Ja hoor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Deetox schreef:
Wie zijn er hier allemaal aanwezig?

Ja hoor! ^^


Ah dat had ik nou niet verwacht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00:  D'Cepticon
23:00 - 00:00:  Vintage Boy
00:00 - 01:00:  Influentialz
01:00 - 02:00:  Mind.Illusion
02:00 - 03:00:  Deetox
03:00 - 03:45:  Fetamin  
MC: Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Aanwezig, sowieso. :thumbup: Een keer eerder geweest in deze tent, toen was het geluid bijzonder kut, maar ik probeer het nog een keer. Deetox :worship:

Haha, grapje. Ik ben er niet. :( :( :(
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten