Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Hulde voor Requiem die op verzoek van Blear en mij Pattern 1 draait.


Toch nog maar eens naar een setje van hem gaan en Universe nog eens aanvragen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was het weer rete gezellig! S/o naar iedereen die bij de "barre toch" aanwezig was, was mooi! :beer:

Fijne setjes van Audiotricz, Rebourne, Moksi en Marshmello gehoord, vooral de twee laatst genoemde was heel erg dik. Scantraxx 15 Years wel de grootste tegenvaller. Al met al is het feest zelf op Dreamfields nooit super bijzonder maar door de vele bekenden die er altijd rondlopen toch weer super vermaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat was het weer rete gezellig! S/o naar iedereen die bij de "barre toch" aanwezig was, was mooi! :beer:


Ben hierdoor gvd in de sloot gedonderd en ik weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen. Ik voel me net Tom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Ja jij was gisteravond wel een beetje de weg kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat jij wel wat kon hebben Lennard! :P Zat er water in die sloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ben hierdoor gvd in de sloot gedonderd en ik weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen. Ik voel me net Tom.


Haha ik zag je nog langs onze bus strompelen na de tijd, goed thuis gekomen? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dacht dat jij wel wat kon hebben Lennard! :P Zat er water in die sloot?


Nee die was opgedroogd, protip voortaan goede bodem leggen en niet 12 bier opzuipen in de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, veel hardtraxxers gemeet!

Hulde voor de setjes van Noisecontrollers, Phuture Noize en B-Front & Andy Svge, echt ontzettend staan genieten!
Audiotricz en 15 years of Scantraxx vielen me echt ontzettend tegen..

Vond de bediening ook echt ontzettend traag, en met het eten schoot het ook totaal niet op..

+++ NC, PN en B-Front & Andy Svge
++ Stage :loving:

- Bediening
--------------- 3x over een massale vechtpartij waarbij ik er bij één ineens midden in stond. Hoorde achteraf dat het NEC en Vitesse "supporters" waren ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
--------------- 3x over een massale vechtpartij waarbij ik er bij één ineens midden in stond. Hoorde achteraf dat het NEC en Vitesse "supporters" waren ofzo?

Wat kansloos zoiets op een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
StanDuif schreef:
--------------- 3x over een massale vechtpartij waarbij ik er bij één ineens midden in stond. Hoorde achteraf dat het NEC en Vitesse "supporters" waren ofzo?

Wat kansloos zoiets op een festival.


Het is sowieso kansloos, ook buiten een festival :x
Ben zelf ook supporter van FC Twente, ga alle uit- en thuiswedstrijden, maar om nou iemand te slaan omdat hij/zij een andere club support :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
DerBeuker schreef:
StanDuif schreef:
--------------- 3x over een massale vechtpartij waarbij ik er bij één ineens midden in stond. Hoorde achteraf dat het NEC en Vitesse "supporters" waren ofzo?

Wat kansloos zoiets op een festival.


Het is sowieso kansloos, ook buiten een festival :x
Ben zelf ook supporter van FC Twente, ga alle uit- en thuiswedstrijden, maar om nou iemand te slaan omdat hij/zij een andere club support :huh:

Oops! Ja sowieso ook buiten een festival. Volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:06 
 
Hardtraxxer

Ik heb hier een geweldig dagje gehad zeg!
Zat echt goed in mekaar: prachtige stages & super geluid. :love:
Was de eerste keer, maar zeker een herhaling waard.

Jammer dat Phutere Noize geen Aftershock draaide :$
SZP ging nog een keer zwaar in de fout, maar hun sound en stijltje bevalt me erg goed! :loving:

Van de vechtpartijen helemaal niets meegekregen.
Enige waardeloze was de terugreis. Geen taxi te bekennen en als er één was vond die de afstand naar ons hotel te kort...
Daardoor nog 9,5 killing kilometertjes moeten lopen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoelang deed je over 9.5 kilometer als ik vragen mag? Dat is echt nog wel een afstand.. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:27 
 
Hardtraxxer

03:15 uur kwamen we taxi tegen, 03:30 in het hotel. Op de heenweg duurde het 15 min rijden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
03:15 uur kwamen we taxi tegen, 03:30 in het hotel. Op de heenweg duurde het 15 min rijden :huh:


Hetzelfde dan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Koever schreef:
03:15 uur kwamen we taxi tegen, 03:30 in het hotel. Op de heenweg duurde het 15 min rijden :huh:


Hetzelfde dan toch?

Haha ja dit idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen is Dreamfields niet pas om 3:00 afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

After?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:01 
 
Hardtraxxer

Hebben helemaal omgelopen. Konden moeilijk over de snelweg lopen. Echt drama...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Heb niet vaak meegemaakt dat ik na een feest heel erg snel weg was maar dit sloeg echt alles. Is dit elk jaar zo bij Dreamfields?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij waren binnen 10 min van de parkeerplaats af en binnen 20 min op de snelweg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

StanDuif schreef:
Wij waren binnen 10 min van de parkeerplaats af en binnen 20 min op de snelweg :P


Wij ook! Best georganiseerde feest waar ik ben geweest, waren zo'n vier barren rond de main xd Ook de lineup was leuk, 15 years viel wel tegen... Rebourne setjj van de dag

Volgend jaar kans om weer te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja alles op het festival terrein zelf is altijd tot in de puntjes geregeld, een overvloed aan barren en wc's. Geen moment ECHT te druk gehad (zoals bijv Intents main eindshow). Gewoon prima allemaal. Alleen dat wegrijden daar is kut. Ritje van normaal 40 minuten heeft nu bijna 2 uur geduurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Echt een top dag gehad hier! Kwam redelijk laat binnen dus helaas Rebourne gemist. Eerst beetje rond gelopen en wat biertjes gedronken. Daarna even Theracords meegepakt, poah dikke kicks kwamen er voorbij. Hierna eigenlijk alleen maar bij de main gestaan. Wat zag die er vet uit zeg! Heerlijke plaatjes gehoord bij NC, PN (geen Aftershock :cry: ), SZP en B-Front & ANDY SVGE. Heerlijke combinatie was dat. MM was minder, t wordt een beetje saai allemaal. Geluid, lichten en vuurwerk waren erg goed dit jaar. Volgend jaar zeker weer aanwezig! :)

+++ NC, PN en B-Front & ANDY SVGE
++ Geluid en show
+ Broodjes beenham :drool:

- Drukte op snelweg van te voren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wij waren met een bus uit het dorp en het duurde ook wel een flinke poos voordat we daar weg konden rijden, maarja na een festival vind ik dat niet zo'n enorm probleem, was volgens mij rond een uur of 2 thuis. Na een nachtfeestje is een ander verhaal :P Verder eigenlijk 0 organisatorische minpunten voor zover ik me voor me kan halen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten