Poster: Dreamfields Festival
Past

Dreamfields Festival

Price
Zaterdag: 42,50, Zondag: 17,50
  • –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Als er dan toch mensen op jacht gaan naar hardtraxxers, ik ben te herkennen aan een wit shirt met blauwe boompjes erop, een baardje en slechte danspasjes.
Artist
3579 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Bohhh zin in!! Flink wat gekke kicksels en klaplong de raw in bonjouren! Tot zeaux! :D
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 14 days ago
DjThera wrote:Bohhh zin in!! Flink wat gekke kicksels en klaplong de raw in bonjouren! Tot zeaux! :D
Te herkennen aan...?
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Helden setjes: Noisecontrollers , Andy SVGE / B-Front, Phuture Noize
Dat in combinatie met t dikke sound system op de main :worship:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nou eindelijk eens een fatsoenlijke berg HT'ers ontmoet, als ik ze allemaal ga opnoemen vergeet ik er wss een paar, maar was gezellig :thumbsup:

Mooi dagje gehad bij de main en uitstapje naar Delete VIP :thumbsup:

Wel echt belachelijk hoeveel dubbele tracks er langskwamen, 4 x tonight remix gehoord, 3 keer the Unknown, die nieuwe Wildstylez plaat 3 x plus nog in de eindshow. En zo waren er nog een paar. Begon wel beetje irritant te worden.

Maar zoals elk jaar Dreamfields gewoon prachtig dagje (L)
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Super dag gehad! Meest genoten van phuture noize en D-sturb. Was op de main wel nog even zoeken met een vriend naar een plek waar het goed losging. Grotedeels van de dag belandt bij een grote groep waarvan de dames over klaplongstampen begonnen xd, dat zij dat konden haha. Dus waaarschijnlijk bij paar van hier gestaan, maar geen idee wie...Anyway, dreamfields zeker voor herhaling vatbaar, ohja wat stond het geluid hard zeg bij de main op gegeven moment :surrender:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Stond de main nou in de fik?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Heerlijk feestje gehad weer. Eigenlijk alleen bij de mainstage geweest en af en toe een rondje gelopen of in de botsauto's geweest (hoe mooi was dat). Geluid was echt goed de hele dag, op het einde zelfs een beetje te hard eigenlijk. B-Front en Andy SVGE, Phuture Noize (Strike You Down :love: ) en Noisecontrollers (You Know I Like It :loving: :loving: ) waren de hoogtepunten van de dag. Enige waar ik meer van had verwacht was 15 years Scantraxx, was wel een poosje weg maar kan me niet heel veel oude platen herinneren.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Weinig oude platen idd, Rock Civilization en the Space We Created vgm? Maar meer niet echt. Vond die nieuwe platen allemaal wel steengoed trouwens. Euforisch met ballen, en een paar mindere platen van the Prophet tussendoor haha. Maar grotendeels beviel me eigenlijk wel :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Broken Balance wrote:Stond de main nou in de fik?
Jup, was ook vrij snel uit. Hmm het was nog wel een behoorlijk fikkie zag ik net op beelden xd

Ik heb me prima vermaakt bij vooral de main. Setjes van de dag waren voor mij wel Rebourne, Delete VIP ( :drool: :drool: ), Requiem (Crypsis & B-Front - Universe in zn geheel gemist, kwam binnen lopen bij de 2e climax :cry: :cry: ) en Noisecontrollers.
Requiem opende trouwens ook met Angel :loving:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Had Delete nog nieuwe VIP Edits?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Een heel gezellige dag gehad. Lekker tussen alle stages heen en weer gelopen. Hoogtepunten van de dag waren Moksi en Delete VIP. :D

Ook nog Exterkate en Rickzel ontmoet. :)
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Wat een vette dag was het! Dat geluid op de main :love: Ook bijna alleen maar goeie sets gehoord. Alleen Minus Militia als afsluiter vond ik minder! Heb het nu allemaal wel een keer gehoord :whistle:

Dreamfields tot volgend jaar :thumbup:
Hardtraxx Veteran
Wat trouwens ook erg chill is bij Matrixx is dat je bij de toiletten gratis gebruik kunt maken van deo en haargel als je wilt. Kijk dat noem ik nou service! :thumbup:
De aanwezigheid van botsauto's vond ik geniaal :D
Zo alles bekijkend, ticketprijs, muntprijs, aanbod van eten, service, aandacht voor stages en relaxpunten, is het in mijn ogen 1 van de betere organisaties :)
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
yannickvk wrote:Lekker op tijd aanwezig morgen. Waarschijnlijk te herkennen aan zwart shirt met donker groene pet.

Tot morgen xxxxxxxxxx
Zamble wrote:Om en nabij 13:00 uur binnen. Korte spijkerbroek aan met wit shirt en gekleurde streepjes. Bij warm weer te herkennen aan een hemdje of MelvinFR zijn shirt.
Deze jongens heel toevallig herkent aan de hand van deze nauwkeurige omschrijving!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
hurricane wrote:Wat trouwens ook erg chill is bij Matrixx is dat je bij de toiletten gratis gebruik kunt maken van deo en haargel als je wilt. Kijk dat noem ik nou service! :thumbup:
De aanwezigheid van botsauto's vond ik geniaal :D
Zo alles bekijkend, ticketprijs, muntprijs, aanbod van eten, service, aandacht voor stages en relaxpunten, is het in mijn ogen 1 van de betere organisaties :)
Organisatie van Matrixx is idd een heel goed georganiseerde organisatie. Altijd alles is top geregeld hier. Gisteren was alleen jammer dat de sla op was voor de Turkse pizza's, mja was iemand zo vriendelijk om even te vertellen dat je naar de hamburgertent kon voor sla.
Hardtraxxer
last seen Mar 2023
kegel77w wrote:Had Delete nog nieuwe VIP Edits?
Malfunction, Popped & Locked Remix, Hardstyle Matters Remix, Fix Your Speakerz en hij had de edits van Punishment, The Baddest en Level een update gegeven
Last edited by maikelo on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
Unknown wrote: Organisatie van Matrixx is idd een heel goed georganiseerde organisatie. Altijd alles is top geregeld hier. Gisteren was alleen jammer dat de sla op was voor de Turkse pizza's, mja was iemand zo vriendelijk om even te vertellen dat je naar de hamburgertent kon voor sla.
Haha alsnog mooi geregeld, sla hoort erbij! :D
Hardtraxxer
last seen Mar 2023
Eigenlijk de hele dag bij de Hardstyle Main gestaan, enkele uitstapjes gehad naar The Opposition, Delete VIP en even een rondje over het terrein gemaakt waarbij regelmatig bij de barretjes gestopt werd om te kijken wat ze daar in huis hadden, ging dus behoorlijk hard met de munten :lol:

Vond het feest zelf en de sets dit jaar niet heel erg bijzonder, vooral de Scantraxx 15 Years Set was grote tegenvaller, had toch wel een hoop klassiekers verwacht maar dit viel vies tegen.

Maar ondanks dat toch een superleuk feest gehad dankzij alle gezelligheid :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
yannickvk wrote: Ook nog Exterkate en Rickzel ontmoet. :)
Kwam dat groene petje van jou op een gegeven moment wel heel vaak tegen haha :thumbsup:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Heerlijk feest gehad! Noisecontrollers :love:

Nog meer mensen die ruzie gezien aan de rechtkant van de mainstage bij de eet-tentjes? Er werd 1 kerel echt finaal in elkaar geramd.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:Kwam dat groene petje van jou op een gegeven moment wel heel vaak tegen haha :thumbsup:
Ik weet op wie ik ga stemmen voor de "loopt alleen maar rondjes" award dit jaar. :P
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen 2 days ago
hurricane wrote:
Unknown wrote: Organisatie van Matrixx is idd een heel goed georganiseerde organisatie. Altijd alles is top geregeld hier. Gisteren was alleen jammer dat de sla op was voor de Turkse pizza's, mja was iemand zo vriendelijk om even te vertellen dat je naar de hamburgertent kon voor sla.
Haha alsnog mooi geregeld, sla hoort erbij! :D
Konden ze die jongens van gierige gasten niet even bellen?? :P
Ik denk dat die graag ff een paar kroppen sla waren komen brengen
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dit was echt een geslaagd feest! Wederom met een grote groep van hier. De "barren toch" was inderdaad genieten!
Baco, Apfelkorn en Sex On The Beach gingen er goed in.

Prima setjes gehoord. Delete VIP was weer maximaal genieten. Hulde voor Requiem die op verzoek van Blear en mij Pattern 1 draait. Andy Svge en B-Front was ook mooi.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Top dag gehad!
Erg goed georganiseerd en fijn geluid

Setjes die er boven uit sprongen waren B-Front & Andy SVGE, SZP, NC en de beste van de dag: Phuture Noize :loving:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators