Ik vond het een zeer geslaagd feestje! Precies om 3 uur stonden we bij de Xxlerator stage om de dag te beginnen.
De torenhoge verwachtingen van Mashup Jack zijn helaas niet helemaal uitgekomen, de reden daarvan was dat hij na Wp en Rebourne en voor Wildstylez draaide. Zonde want hierdoor kreeg je een hele aparte set met goede kicks, eigen kicks en hele softe kicks. Al met al wel echt gewoon een hele gave set, voor mij de vetste set die de hardstyle scene momenteel te bieden heeft, maar het niveau van Qapital is niet geƫvenaard.
Verder beviel de Xxlerator stage mij heel erg en de ruimte was echt heerlijk. Bij elke set altijd genoeg ruimte kunnen vinden en op ideale plekken kunnen staan. Sfeer bij de Xxlerator stage was vrij behouden door de vele dagjesmensen.
Verder heb ik de twee beste hardstyle nummers van het moment mogen aanschouwen, R.E.M. sleep en Psycho van de B-freqz. Wat een tracks zeg!
+++Crypsis & Frequencerz, met afstand de set van de dag!
++Wasted Penguinz & Rebourne, op de Flute remix na was dit echt een heerlijke set om de dag mee te beginnen
++Donkey rollers live, Virtuvius
+B-front en Ran-D, allebei gewoon zoals altijd een lekker setje neergezet.
-Drukte tijdens Supreme team, het was trouwens tot mijn verbazing wel half leeg bij Radical Redemption
-Jupiler bier
-Dagjesmensen bij de Xxlerator stage