Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Jason Payne's tweede setje was de beste van de hele dag. Donkey Rollers live was ook erg vet! Was erg warm en druk in de tent al was er vaak genoeg ruimte aan de dichte lange zijde


inderdaad ! leuke verrassing :D hij stond ook enorm te genieten volgens mij, de tent was tijdens zijn set ook al behoorlijk druk. :thumbsup:

met weinig verwachting hier naartoe gegaan, maar is me 100% mee gevallen, heb gewoon een hele leuke dag gehad, muziek in de raw was ook echt meer dan prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft hij gedraaid? en in z'n openingsset?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wat heeft hij gedraaid? en in z'n openingsset?


openings set ben ik niet geweest, we kwamen tijdens de set van Activator (2e set van Jason Payne dus) binnen, en heb echt van alles gehoord, hoorde veel nummers terug van z'n Xxlerator liveset, heeft zich niet ingehouden dus.

Hij stond ook voor X-pander & Alpha2, dus qua opbouw heeft hij geen rekening gehouden met z'n tijdstip, maar denk dat je dat ook niet zo snel moet verwachten als je iemand neer zet die een contest heeft gewonnen, die wil toch laten zien wat hij in huis heeft.

Was in ieder geval heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het een zeer geslaagd feestje! Precies om 3 uur stonden we bij de Xxlerator stage om de dag te beginnen.

De torenhoge verwachtingen van Mashup Jack zijn helaas niet helemaal uitgekomen, de reden daarvan was dat hij na Wp en Rebourne en voor Wildstylez draaide. Zonde want hierdoor kreeg je een hele aparte set met goede kicks, eigen kicks en hele softe kicks. Al met al wel echt gewoon een hele gave set, voor mij de vetste set die de hardstyle scene momenteel te bieden heeft, maar het niveau van Qapital is niet geƫvenaard.

Verder beviel de Xxlerator stage mij heel erg en de ruimte was echt heerlijk. Bij elke set altijd genoeg ruimte kunnen vinden en op ideale plekken kunnen staan. Sfeer bij de Xxlerator stage was vrij behouden door de vele dagjesmensen.

Verder heb ik de twee beste hardstyle nummers van het moment mogen aanschouwen, R.E.M. sleep en Psycho van de B-freqz. Wat een tracks zeg!

+++Crypsis & Frequencerz, met afstand de set van de dag!
++Wasted Penguinz & Rebourne, op de Flute remix na was dit echt een heerlijke set om de dag mee te beginnen
++Donkey rollers live, Virtuvius :loving:
+B-front en Ran-D, allebei gewoon zoals altijd een lekker setje neergezet.

-Drukte tijdens Supreme team, het was trouwens tot mijn verbazing wel half leeg bij Radical Redemption
-Jupiler bier
-Dagjesmensen bij de Xxlerator stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
het was trouwens tot mijn verbazing wel half leeg bij Radical Redemption


wij hebben er ook heel bewust voor gekozen om Radical over te slaan, kan z'n muziek best waarderen, maar hij staat echt overal, en mag ook bijna overal afsluiten, dan ken je z'n setjes inmiddels wel uit je hoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Paultheone schreef:
het was trouwens tot mijn verbazing wel half leeg bij Radical Redemption


wij hebben er ook heel bewust voor gekozen om Radical over te slaan, kan z'n muziek best waarderen, maar hij staat echt overal, en mag ook bijna overal afsluiten, dan ken je z'n setjes inmiddels wel uit je hoofd :P


Radical heeft altijd de sleutels. dus opzich logisch dat ie altijd moet sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Rickzel schreef:
Paultheone schreef:
het was trouwens tot mijn verbazing wel half leeg bij Radical Redemption


wij hebben er ook heel bewust voor gekozen om Radical over te slaan, kan z'n muziek best waarderen, maar hij staat echt overal, en mag ook bijna overal afsluiten, dan ken je z'n setjes inmiddels wel uit je hoofd :P


Radical heeft altijd de sleutels. dus opzich logisch dat ie altijd moet sluiten


Aaah vandaar ! logisch ook wel :D doet ook altijd de lampen aan toch?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten