Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Nov 2014
Vette aftermovies!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Solutio wrote:
TiMOTHYb wrote:Haha nee nog nooit gedaan, raadt het iedereen aan. 't was niet eens m'n eigen idee ook.

Zoek trouwens nog een track uit die S&I en C1 set, je hoorde (volgens mij) één woord en vervolgens een keihard stuk. Heb die track wel eens vaker gehoord volgens mij, dus was iig niet de eerste keer dat ze hem draaide. Denk eigenlijk dat hij van S&I is.
Welk woord? :P
2.17 misschien, 'blackout' en dan een hard stuk?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wow maat die plaat is wel zo gruwelijk he..Zou hem het liefst in een setje draaien waar ook Another Blackout in zit :innocent:
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2012
last seen Jul 2013
Ik begin Theracords steeds meer te waarderen. Altijd hard om daar te staan :P
Stiekem ga ik eigenlijk nooit naar de mainstages enzo. De kleinere stages zijn altijd veel sfeervoller :love:
Danny H wrote: Mijn moeder vond theracords leuker dan wat er op de main te horen was, mensen gingen meer los in de tent dan op de xxleratorstage naar haar zeggen.
Wacht... Jij neemt je moeder mee naar zo'n feest?
Ik snap echt niet dat mensen dat doen. Kun je me uitleggen waarom je moeder meeging? :P
P
Hardtraxxer
195 posts member since 2012
last seen Aug 2014
XtD wrote:
Solutio wrote:
TiMOTHYb wrote:Haha nee nog nooit gedaan, raadt het iedereen aan. 't was niet eens m'n eigen idee ook.

Zoek trouwens nog een track uit die S&I en C1 set, je hoorde (volgens mij) één woord en vervolgens een keihard stuk. Heb die track wel eens vaker gehoord volgens mij, dus was iig niet de eerste keer dat ze hem draaide. Denk eigenlijk dat hij van S&I is.
Welk woord? :P
2.17 misschien, 'blackout' en dan een hard stuk?
of Solutio - Sanctum, maar die werd alleen niet gedraaid!
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
DrFurioux wrote:Ik begin Theracords steeds meer te waarderen. Altijd hard om daar te staan :P
Stiekem ga ik eigenlijk nooit naar de mainstages enzo. De kleinere stages zijn altijd veel sfeervoller :love:
Danny H wrote: Mijn moeder vond theracords leuker dan wat er op de main te horen was, mensen gingen meer los in de tent dan op de xxleratorstage naar haar zeggen.
Ik snap echt niet dat mensen dat doen. Kun je me uitleggen waarom je moeder meeging? :P
Ik heb liever een extra moeder op het festival dan een extra kwijlende tabakspruimer
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Moeders die meegaan naar zo'n festivals zijn sowieso wel chiller dan andere moeders denk ik als je zelf ook van de muziek houd. Je kan er denk ik niet echt over oordelen als je zelf niet zo'n moeder hebt. Ik oordeel er ook maar niet over dan :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
FUZZYLOGiC wrote:Moeders die meegaan naar zo'n festivals zijn sowieso wel chiller dan andere moeders denk ik als je zelf ook van de muziek houd. Je kan er denk ik niet echt over oordelen als je zelf niet zo'n moeder hebt. Ik oordeel er ook maar niet over dan :P
Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat mijn ouders naar feesten van welke EDM stijl dan ook zouden gaan maar oké.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
DrFurioux wrote:Ik begin Theracords steeds meer te waarderen. Altijd hard om daar te staan :P
Jup was haar eerste keer dat ze na zon feest ging, ze hoort van en mijn zusje allerlei verhalen over zulke grote festivals en heeft ook wel eens een dvd gezien van decibel en/of defqon en vindt die laser shows helemaal prachtig om te zien.

Dat wou ze dus een keer ook allemaal in het echt zien, dit feest was voor ons mooi dicht in de buurt dus waarom niet? Ik had er geen problemen dat ze meeging en mijn zusje vond het ook een leuk idee.
Ze vondt het prachtig, genoot van de sfeer en muziek. Gaf zelfs aan dat deze muziek meer uit hun verf komt live dan thuis als ik het beluister op de pc en dat ze het zelfs leuk vind klinken.
Donateur
last seen Aug 2024
Solutio wrote: Welk woord? :P
Haha ja als ik dat had geweten had ik wel "Lololyrics Solutio <woord>" gedaan. Weet nog dat het een beetje aan het begin van de set was en dat mr_vertigo iets van "Deze is veéét" riep. Maar goed, daar heeft niemand wat aan.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
wootum wrote:filmpje
1.39 t/m 1.42... fucking vet!!
TiMOTHYb wrote:
Solutio wrote: Welk woord? :P
Haha ja als ik dat had geweten had ik wel "Lololyrics Solutio <woord>" gedaan. Weet nog dat het een beetje aan het begin van de set was en dat mr_vertigo iets van "Deze is veéét" riep. Maar goed, daar heeft niemand wat aan.
hahahaha, ik zei dat best wel vaak tijdens deze set :P maar ik denk dat je 2.17 bedoelt. Zoals hierboven ook al werd gezegd.
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
mr_vertigo wrote:Hahahaha, ik zei dat best wel vaak tijdens deze set :P
Genieten :D!
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Klos wrote:
mr_vertigo wrote:Hahahaha, ik zei dat best wel vaak tijdens deze set :P
Genieten :D!
Haha, ja en oefenen! Jezus wat een timing gozer :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
View on YouTube
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
waarom post je die nog een keer?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Oh, ik zie hem nu pas staan lol. Sorry :$
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Iemand die nieuwe mashup gehoord bij AVIO ?
gvd vergeten van welk nr hij was :p

en ze reageren wat traag op tweets ;)
Donateur
last seen Aug 2024
Niet die van de launch?
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Hij heeft volgens mij ook weer een nieuwe edit van Bazzleggerz - Heads Will Be Bootlegged
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
TiMOTHYb wrote:Niet die van de launch?
volgens 1 of 2 nummers daarvoor!
iig een oud nummer van hun, die opbouwde tot een dikke anticli ^^
kan dus ook wel geen mashup zijn hoor... ik weet t ook niet meer :p
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Niet die Play the games edit?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Iemand nog foto-sites?
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
tommetjeuh wrote:Niet die Play the games edit?
Ze draaiden het origineel toch?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Volgens mij de Alpha's Q-Base edit?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Nope, die q-base edit is gewoon play the games met de lost in dreams melodie.. deze edit is een anti met verschrikkelijk harde gated kicks en de vocal "i make the rules" herhaald