Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 20:46 
 
Hardtraxxer



Dream Village 2012 – ZATERDAG 15 september

Op 15 september 2012 presenteert EYE4Dance de derde editie van Dream Village. Net als vorig jaar wordt het festival gehouden op het terrein van VV Oosterhout. Dit jaar nog beter! Dream Village wordt door vele bezoekers beschreven als de gezelligste afsluiter van het zomerseizoen. En daar doen wij als organisatie natuurlijk ons uiterste best voor. Om het nog gezelliger te maken hebben we het festival verplaatst naar de zaterdag i.p.v. de zondag. Dus: Nog harder feesten en geen brakke gezichten op het werk.

En dat is nog niet alles! Dit jaar zal Dream Village niet meer bestaan uit 2 area’s, maar 3! Naast de welbekende house area en de hardere stijlen area wordt er plaats gemaakt voor The Living Area! Een volwaardige area die de honger van vele classics en freestyle liefhebbers zal stillen.

Op de hoogte blijven van nieuws en ontwikkelingen omtrent Dream Village? “Like” de Facebookpagina van EYE4Dance en volg Dream Village op Twitter.

De hosting partners en Line up zijn bekend voor Dream Village 2012:

Area 1: A2 records (Raw Hardstyle en Hardstyle)
Alpha2
Ran-D
Adaro
E-Force
Dj the Viper
Frequencerz
Audiofreq LIVE
Radical Redemption
Artic
Arkaine
Brumo
MC Da Syndrome

Area 2: Lipstick (House)
Yellow Claw
Gregor Salto
Vato Gonzalez & MC Tjen
La Fuente
Sandro Silva
Biggi
Ralvero
Suyano
Mell Tiera
Naviday
Briano Il Vanneau
MC Apster

Area 3: The Living (Freestyle, Classics, Early)
Dark-E vs. Bjorno
Dr. Phunk vs. Pat B
Francois vs. Genius
DJ Yves
Dr Rude
EJC vs. Ferdo
Pascal Rolay vs. Demis H.
Living Room Dream Team
Jurgen Fransen

vind Dream Village leuk op http://www.facebook.com/DreamVillageFestival
en meld je aan bij het evenement Dream Village Festival 2012 http://www.facebook.com/events/310618295677834/
om altijd van alles als eerste op de hoogte te zijn!

http://www.dreamvillage.nl
http://www.facebook.com/eye4dance
http://twitter.com/eye4danceevents
http://twitter.com/dream_village

Prijs: 22.50
Early Bird: 17.50
Ticket + Pendelbus = 27.50
Early bird ticket + pendel bus = 22.50
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

HS classics :drool:
16+ of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:14 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
HS classics :drool:
16+ of niet?


In oosterhout en omstreken weten ze wel hoe het moet qua freestyling dus op dit vlak gaat de bezoeker zeker verwend worden!

Het is inderdaad net als de afgelopen twee jaar 16+
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Wout1997 schreef:
HS classics :drool:
16+ of niet?


In oosterhout en omstreken weten we wel hoe het moet qua freestyling dus op dit vlak gaat de bezoeker zeker verwend worden!

Het is inderdaad net als de afgelopen twee jaar 16+

optie ben dan 15 alleen hopelijk kom je makkelijk binne.
wilde eerst continent met vriende maar wilde hun niet. Hun wilde Adrenalize wilde ik niet
Dit lijkt mij lekker dichtbij en gaaf

of is het daar maar saaie boel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:23 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
optie ben dan 15 alleen hopelijk kom je makkelijk binne.
wilde eerst continent met vriende maar wilde hun niet. Hun wilde Adrenalize wilde ik niet
Dit lijkt mij lekker dichtbij en gaaf

of is het daar maar saaie boel?


Dat kunnen alleen de bezoekers beoordelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Misschien dit jaar wél een kijkje nemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Misschien dit jaar wél een kijkje nemen ^^

Dit dus, ligt toch dichtbij m'n kamer :P. Maar wel Q-base het weekend ervoor als het goed is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Fijne is dat het op een zaterdag is en NIET meer op een zondag trouwens! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, vorig jaar niet aanwezig helaas, twee jaar geleden mn eerste feestje ooit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Is het niet op dezelfde dag als Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:21 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Is het niet op dezelfde dag als Q-Base?


Dat weet geen mens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:57 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Is het niet op dezelfde dag als Q-Base?


En nu weten we 't wel! in plannen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:25 
 
Hardtraxxer

De hosting partners zijn bekend voor Dream Village 2012:

Area 1: A2 records (Raw Hardstyle en Hardstyle)
Area 2: Lipstick (House)
Area 3: The Living (Freestyle, Classics, Early)

Volg twitter.com/dream_village vast,
vind Dream Village leuk op http://www.facebook.com/DreamVillageFestival
en meld je aan bij het evenement Dream Village Festival 2012 http://www.facebook.com/events/310618295677834/
om altijd van alles als eerste op de hoogte te zijn!

Meer info over tickets, exacte line up etc volgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:33 
 

A2 Records..
nou, yeuh..

Das een trend aan het worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Oohja shit dat is er ook nog. Lekker dichtbij, misschien dat ik daar ook maar is een keer naartoe ga :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

de week na q-base toch?
en dan twee weken na Ground zero, lijkt me wel leuk maar denk niet dat ik daar heen ga ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
de week na q-base toch?
en dan twee weken na Ground zero, lijkt me wel leuk maar denk niet dat ik daar heen ga ^^


Mijn beeld bij een festival in Oosterhout is: polo petjes en nek-tasjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:51 
 

Basshunterzz schreef:
ttthijss schreef:
de week na q-base toch?
en dan twee weken na Ground zero, lijkt me wel leuk maar denk niet dat ik daar heen ga ^^


Mijn beeld bij een festival in Oosterhout is: polo petjes en nek-tasjes.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:27 
 
Hardtraxxer

de trailer:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Even de line-up afwachten, is een optie!
Ook leuk voor vrienden van me, die niet van hardstyle houden, dat er een house area is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:23 
 
Hardtraxxer

Zo, alsjeblieft. de line up! (zie boven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard line-up, te ver weg.
Inderdaad wel best goedkoop, alsnog heb ik 't geld er niet voor over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:13 
 
Hardtraxxer

Op http://www.dreamvillage.nl ondergaan een aantal acts een interview!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:34 
 
Hardtraxxer

Dream Village Festival 2012: De laatste info

Op 15 september is het tijd voor Dream Village festival. Om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het leukste festival uit de regio, hebben we belangrijke informatie in dit bericht voor je opgesomd.

Nog geen kaartje voor Dream Village festival? De kaartverkoop loopt harder als de 2011 editie! Vis niet achter het net en bestel je kaartje op www.dreamvillage.nl, of haal een fysiek kaartje bij 1 van de 400 Primera Stores door geheel Nederland. Afhankelijk van de voorverkoop zullen er aan de deur ook kaarten te verkrijgen zijn.

Lockers:
Op het festivalterrein zijn voldoende kluisjes aanwezig. De kluisjes zijn tegen een kleine vergoeding te huur, hierin kun je je persoonlijke spullen veilig opbergen! Hiervoor wordt € 5,- borg gerekend, bij inlevering van je sleutel krijg je de borg terug.

Pinnen:
Op Dream Village festival staat geen PIN-Automaat om contact geld op te nemen. Wel is het mogelijk om munten te pinnen bij de kassa’s. Zorg er dus voor dat je altijd contant geld op zak hebt voor bijvoorbeeld de kluisjes of onvoorziene omstandigheden. Niet alleen jouw telefoon, maar ook onze pinautomaten zijn afhankelijk van een stabiele netwerkverbinding.

Deurbeleid:
De minimale leeftijd voor Dream Village festival bedraagt 16 jaar. Voor Dream Village festival geldt een zero tolerance beleid. Pas dus op wat je meeneemt, iedereen wordt gevisiteerd. Drugs, deospray, parfumflesjes en paraplu’s zijn niet toegestaan op het evenement. Ook in en uitlopen is niet toegestaan.

Eten & Drinken:
Op het terrein is voldoende eetgelegenheid. Ook is er genoeg variatie in het aanbod, zo is er voor ieder wat wils. Het meebrengen van eten of drinken is niet toegestaan. Weer:
Zonnebril vergeten? Op het terrein zijn verschillende ‘zonwerende’ artikelen te koop, denk hierbij aan zonnebrillen, petjes, hoedjes en waaiers. Bij extreme hitte worden er extra maatregelen genomen. Neem bij koeler weer een trui of jas mee, deze kun je opbergen in je kluisje!

Camera’s:
Het is toegestaan om fotocamera’s (ook spiegelreflex) en handheld videocamera’s mee te nemen naar Dream Village festival. Professionele videoapparatuur is niet toegestaan.

Toiletten:
Op het festival zijn genoeg toiletten aanwezig. Deze zijn uiteraard gratis. Maak hier dus ook gebruik van.

Locatie:
Evenemententerrein VV Oosterhout ligt vlak aan de A27. Vanaf Breda neem je afslag 17, vanaf Utrecht neem je afslag 17. Je navigatie kun je instellen op ‘Vijf Eikenweg 5, Oosterhout (NB)’ of op postcode; ’4903 RK’.

Openbaar vervoer + pendeldienst
Voor de feestgangers heeft de organisatie een pendeldienst opgezet. De pendelbus rijdt tussen NS Station Gilze Rijen en Busstation Oosterhout naar Dream Village festival. Deze bus rijdt van 11.30u tot 17.00u naar het terrein. Ga je op de terugweg met de trein naar huis, zorg dan dat je op tijd de bus terug neemt naar het station. Dit in verband met mogelijke drukte en de laatste treinen. De enige 4 pendelritten terug naar het station vertrekken van het festivalterrein om 22:00 en 00.00u. Kijk voor de actuele dienstregeling van de NS op www.9292OV.nl.

Auto:
Er is parkeergelegenheid naast het festivalterrein. Deze is toegankelijk vanaf 11:30. Let op, vol = vol. Er worden verkeersregelaars ingezet om het verkeer in goede banen te leiden.

Fiets:
Voor bezoekers die met de fiets komen is er vlakbij de ingang een fietsenstalling ingericht.

Samen uit, samen thuis!
Een dagje feesten kost veel energie. Zorg dat je goed op jezelf en je mede partyganger(s) let. Zorg dat je voldoende drinkt en op tijd je energiebehoefte aanvult, zo kun je er weer tegenaan! Mocht je je toch niet lekker voelen, er is een professionele EHBO post aanwezig.

Veiligheid:
Tijdens en de dagen rond het festival is er voldoende beveiliging aanwezig. Is er iets aan de hand? Je kunt altijd direct terecht bij de beveiliging op het terrein.

Timetable:

Area 1; A2 Records
12:00 – 13:30 Brumo
13:30 – 14:30 Arkaine
14:30 – 15:30 Artic
15:30 – 16:00 Audiofreq live
16:00 – 17:00 E-Force
17:00 – 18:00 Frequencerz
18:00 – 19:00 Alpha²
19:00 – 20:00 Ran-D
20:00 – 21:00 Adaro
21:00 – 22:00 Radical Redemption
22:00 – 23:00 The Viper
MC Da Syndrome

Area 2; Lipstick
12:00 – 13:00 Naviday
13:00 – 14:00 Briano il Vanneau
14:00 – 15:00 Mell Tierra
15:00 – 16:00 Suyano
16:00 – 17:00 Ralvero
17:00 – 18:00 La Fuente
18:00 – 19:00 Gregor Salto
19:00 – 20:00 Biggi
20:00 – 21:00 Sandro Silva
21:00 – 22:00 Vato Gonzalez
22:00 – 23:00 Yellow Claw
MC Apster

Area 3; The Living Area
12:00 – 13:30 Jurgen Fransen
13:30 – 15:00 EJC vs Ferdo
15:00 – 16:00 Dr Rude
16:00 – 17:00 Pascal Rolay vs Demis H
17:00 – 18:00 Living Room Dream Team (Brumo, BKX, Deftone)
18:00 – 19:00 Francois vs Genius
19:00 – 20:00 Dr Phunk
19:00 – 20:00 Pat B
20:00 – 21:00 Dark E vs Bjorno
21:00 – 22:30 Yves

Benieuwd naar Dream Village festival? Bekijk hier de trailer!

See you @ Dreamvillage 2012!

EYE4Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uitgenodigt door vrienden om mee te gaan, denk dat ik wel ga :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten