Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas geen vrij kunnen krijgen, had me er best kunnen vermaken vanaf E-Force tot Radical Redemption, en had Yellow Claw wel eens graag willen zien :P andere keer dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwt wat Adaro gaat doen. Staat meteen na Ran-D. 9 van de 10 draaien die wel een beetje hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt een super festival, lekker dichtbij, top weer, alles was goed verzorgt. Op de living area werd echt heel lekker gedraaid, ook veel oudere hardcore klassiekers kwamen voorbij, geluid stond ook prima hard.

Maar de meeste tijd wel op de A² area gestaan, Brumo was beetje veel hitjes, Audiofreq was echt saai, dat wijf zong super vals en waren alleen maar pitchkicks die tot de maan gingen maargoed. Voor de rest prima sets van Arkaine, Artic, het geluid deden ze gelukkig ook naarmate meer publiek kwam steeds harder zetten dus t was echt lekker knallen, vooral vanaf E-Force was het echt heerlijk en Adaro en Radical Redemption draaide echt snoeiharde sets! Volgend jaar zeker weer. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten