Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Dream Village
Datum/Tijden:
Weekend
31-08-2018 16:00 - 23:00
01-09-2018 11:00 - 23:00
02-09-2018 13:00 - 23:00
Locatie: Lage Aard, Bavel
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.dreamvillage.nl/
Prijs: €38,95 - €59,95

Line-up:
Vrijdag
tba

Zaterdag
District 1: The Source
Adrenalize
D-Block & S-te-fan
D-Fence
Da Tweekaz
Delete
Devin Wild
Dr. Rude
E-Force
Mark with A K
Neophyte
Psyko Punkz
MC DL

Red Light District: Members of Hardstyle
Ceazar
Jason Payne
Malice
Mind Dimension
Myst
Neroz
Regain
Rooler
The Purge
Udex "Code Red" LIVE
Unresolved
MC Livid

Red Light District - Vendetta
Andy The Core
Angernoizer
Anime Chaotic
Hostility
Deadly Guns
DRS
F. Noize
Lady Dammage
Mental Penetration
Partyraiser
System Overload
MC RG

Zondag
District 1 - The Source
Bass Chaserz
Demi Kanon
Frequencerz
Phuture Noize
Ran-D
Rebelion
Rejecta
Sefa
Sound Rush
Sub Zero Project
MC Livid
MC DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal zou ik naar Fuze gaan maar die line-up lijkt dit jaar helemaal nergens op. Is dit een beetje aan te raden op basis van eerdere ervaringen? Line up staan zat leuke dingen tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 09:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Normaal zou ik naar Fuze gaan maar die line-up lijkt dit jaar helemaal nergens op. Is dit een beetje aan te raden op basis van eerdere ervaringen? Line up staan zat leuke dingen tussen.



Mijn weekend ticket is binnen in ieder geval, hier vorig jaar de zaterdag geweest en een van de leukste festivaldagen van het jaar gehad. Muzikaal was het prima te doen, nergens te druk en goede organisatie over het algemeen. Sfeer was ook redelijk bij de hardstyle stages, af en toe wel wat vage types en dagjesvolk wat rondliep maar dat blijf je houden als je er een urban stage tussen propt. Verder gewoon brabantse gezelligheid daar, aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Desley DD schreef:
Normaal zou ik naar Fuze gaan maar die line-up lijkt dit jaar helemaal nergens op. Is dit een beetje aan te raden op basis van eerdere ervaringen? Line up staan zat leuke dingen tussen.



Mijn weekend ticket is binnen in ieder geval, hier vorig jaar de zaterdag geweest en een van de leukste festivaldagen van het jaar gehad. Muzikaal was het prima te doen, nergens te druk en goede organisatie over het algemeen. Sfeer was ook redelijk bij de hardstyle stages, af en toe wael wat vage types en dagjesvolk wat rondliep maar dat blijf je houden als je er een urban stage tussen propt. Verder gewoon brabantse gezelligheid daar, aanrader!


Heb inmiddels mijn Fuze tickets verkocht en hier tickets voor aangeschaft. Ben benieuwd, ik laat mezelf verrassen. Viel me wel op dat het redelijk vlak op het feest nog steeds early bird tickets zijn, de verkoop lijkt niet heel goed te lopen dan.

Hopelijk staan The Purge en Mind Dimension apart, maar ik ga er niet vanuit eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Desley DD schreef:
Normaal zou ik naar Fuze gaan maar die line-up lijkt dit jaar helemaal nergens op. Is dit een beetje aan te raden op basis van eerdere ervaringen? Line up staan zat leuke dingen tussen.



Mijn weekend ticket is binnen in ieder geval, hier vorig jaar de zaterdag geweest en een van de leukste festivaldagen van het jaar gehad. Muzikaal was het prima te doen, nergens te druk en goede organisatie over het algemeen. Sfeer was ook redelijk bij de hardstyle stages, af en toe wel wat vage types en dagjesvolk wat rondliep maar dat blijf je houden als je er een urban stage tussen propt. Verder gewoon brabantse gezelligheid daar, aanrader!


Dit strookt totaal niet met wat je zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Normaal zou ik naar Fuze gaan maar die line-up lijkt dit jaar helemaal nergens op. Is dit een beetje aan te raden op basis van eerdere ervaringen? Line up staan zat leuke dingen tussen.

Vorig jaar daar een friendscamping gehad en dat is ons meer dan prima bevallen.
De camping was toen zéér klein (denk aan ?400? mensen), waardoor er een super gezellige sfeer hong. Zo klein dat iemand van de organisatie onze spullen mee heeft helpen dragen.
Het festival zelf is "simpel" maar niets op aan te merken. Het leek precies een festival waar "alles" mocht zolang je je gezond verstand gebruikte. Dat 'trailerpark' met al die attributen die 's avonds door de hardstyle tent gingen, geniaal :lol:

Groot pluspunt voor campeerders is de silent disco die elke nacht tot 4 uur doorgaat.
Alle muziek genres bij elkaar in één tent op verschillende kanalen. Sta je lekker los te gaan en naast je staan 2 vrouwen tegen elkaar te schuren op weet ik veel welke muziek... dikke prima :P

Dit jaar weer aanwezig op de friendscamping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar kaarten gekregen voor de zondag, wat dikke prima was. Dit jaar wellicht weer. Beviel wel, rustig op de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
David_ schreef:
Desley DD schreef:
Normaal zou ik naar Fuze gaan maar die line-up lijkt dit jaar helemaal nergens op. Is dit een beetje aan te raden op basis van eerdere ervaringen? Line up staan zat leuke dingen tussen.



Mijn weekend ticket is binnen in ieder geval, hier vorig jaar de zaterdag geweest en een van de leukste festivaldagen van het jaar gehad. Muzikaal was het prima te doen, nergens te druk en goede organisatie over het algemeen. Sfeer was ook redelijk bij de hardstyle stages, af en toe wel wat vage types en dagjesvolk wat rondliep maar dat blijf je houden als je er een urban stage tussen propt. Verder gewoon brabantse gezelligheid daar, aanrader!


Dit strookt totaal niet met wat je zegt xd


Omdat dat niet zo zeer aan het feest zelf lag. Die hele dag sloeg gewoon nergens op, op de goede manier. Van mensen die op de skelter voorbij kwamen rijden tot vriendengroepen die hele bomen in plantenbakken probeerden 'mee naar huis te smokkelen'. Alles kon en mocht daar inderdaad zolang het maar een beetje netjes bleef natuurlijk :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig op de zaterdag. Geen idee wat de vrijdag moet voorstellen, iemand ervaring met de vrijdag?

Zie nu ook maar 2 namen staan voor de vrijdag. Er staan dan toch ook gewoon hardstyle namen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 07:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Waarschijnlijk aanwezig op de zaterdag. Geen idee wat de vrijdag moet voorstellen, iemand ervaring met de vrijdag?
Zie nu ook maar 2 namen staan voor de vrijdag. Er staan dan toch ook gewoon hardstyle namen?

Vorig jaar was er op vrijdag een pre-party van 17 tot 23 uur met een freestyle/hardstyle area en een eclectic area.
Hoop toch ook wel dat deze terug komt met enkele deftige hardstyle namen. Vorig jaar hebben we daar het weekend goed ingezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Goldenstyle schreef:
Waarschijnlijk aanwezig op de zaterdag. Geen idee wat de vrijdag moet voorstellen, iemand ervaring met de vrijdag?
Zie nu ook maar 2 namen staan voor de vrijdag. Er staan dan toch ook gewoon hardstyle namen?

Vorig jaar was er op vrijdag een pre-party van 17 tot 23 uur met een freestyle/hardstyle area en een eclectic area.
Hoop toch ook wel dat deze terug komt met enkele deftige hardstyle namen. Vorig jaar hebben we daar het weekend goed ingezet :P


Miss dat ik dan vrijdag ook nog erbij ben, zag dat je voor vrijdag ook los een kaartje kan kopen. Dus mag ik hopen dat er dan inderdaad vette preparty is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag dus alleen een silent disco... Kan me niet voorstellen dat iemand daar €20 voor neer gaat leggen.
Verder is de lineup nu compleet! Staan toch wat aardige namen tussen, eerste feestje weer na Dreamfields dus ik heb er zin in :thumbsup:

Pluspunten ook voor The Purge en Mind Dimension solo in plaats van weer een setje samen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Vrijdag dus alleen een silent disco.


Balen.. Maar goed zaterdag aanwezig en daar veel zin in! :yay: Sowieso Udex, D-Block & S-Te-Fan en Myst bezoeken. Even kijken of de timetable het toelaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Pluspunten ook voor The Purge en Mind Dimension solo in plaats van weer een setje samen!


Is toch nog niet zeker zonder timetable? Vorig jaar waren er ook veel uiteindelijk vs setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
David_ schreef:
Pluspunten ook voor The Purge en Mind Dimension solo in plaats van weer een setje samen!


Is toch nog niet zeker zonder timetable? Vorig jaar waren er ook veel uiteindelijk vs setjes.


Als je op facebook kijkt zijn bijvoorbeeld Adrenalize & Devin Wild en D-Fence & Neophyte samen op de lineup gezet. Lijkt mij dat de vs sets dus gewoon op die lineup staan als ze het zo presenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Desley DD schreef:
David_ schreef:
Pluspunten ook voor The Purge en Mind Dimension solo in plaats van weer een setje samen!


Is toch nog niet zeker zonder timetable? Vorig jaar waren er ook veel uiteindelijk vs setjes.


Als je op facebook kijkt zijn bijvoorbeeld Adrenalize & Devin Wild en D-Fence & Neophyte samen op de lineup gezet. Lijkt mij dat de vs sets dus gewoon op die lineup staan als ze het zo presenteren.


Ah zo, ik hoop het! Zou gelukkig worden van een The Purge solo setje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Time Table staat online
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde dat ik de zaterdag moet missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind Dimension en The Purge aparte setjes en geen overlap met Delete :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Mind Dimension en The Purge aparte setjes en geen overlap met Delete :worship:


Tussendoor even een half uurtje kijken bij Rät n Frikk en verder sluit dit inderdaad allemaal mooi op elkaar aan. Sowieso ook bij Udex en Myst te vinden. De rest van de dag vooral hangen bij de main en onder lichte dwang meegesleurd worden door mn vriendin naar de freestyle stage.

Zaterdag te herkennen aan een 'Make you Fly' shirt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 09:03 
 
Hardtraxxer

Zaterdag & Zondag aanwezig! Altijd gezellig klein festivalletje :thumbup:
Geluid bij de main was vorige jaar prima :thumbsup: In de raw tent was die iets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aantal tickets gewonnen dus aanwezig mits het een beetje gunstig te bereiken is via ov :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Aantal tickets gewonnen dus aanwezig mits het een beetje gunstig te bereiken is via ov :thumbup:


Naar station Breda, vanaf daar met de pendelbus. Kan haast niet makkelijker. :thumbsup:

De zaterdag en zondag hier aanwezig, weer ziet er weer goed uit dus we hebben er weer zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Vriendin zo ver gekregen om te bobben dus met zn 2en aanwezig. Kijk wel uit naar de spoontech setjes en delete! De rest maakt me niet veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Appic kun je nu kaarten winnen, (vrijwel) iedereen heeft prijs.
Ik sla ‘m over door de slechte editie van vorig jaar :thumbdown:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten