Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:28 
 
Hardtraxxer

Wegens gebrek aan ruggengraat zaterdag aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis kaartjes dus zondag even aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 10:23 
 
Hardtraxx Addict

Met 4 maten gratis kaarten gewonnen dus zaterdag maar even een kijkje nemen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite

Denk rond 14.00 uur binnen met de meid.
Even uit verveling een TT gemaakt.

14.30 - 15.30 Myst
16.00 - 17.00 Andy The Core
17.00 - 17.30 Regain & 'n uur Bizzey voor de vriendin godverdomme.
18.00 - 18.30 Devin Wild
18.30 - 20.30 Mind Dimension & The Purge
21.00 - 22.00 Delete
22.00 - 23.00 ???

Zoiets zal het wel gaan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

via I'm in ook gratis kaarten gewonnen, 2 voor de zaterdag en 4 voor de zondag.
Maar we gaan waarschijnlijk niet vanwege Qbase volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net als vorig jaar kaarten gewonnen voor de zondag. Wordt heerlijk weer, dus lekker op het gemakje een kijkje gaan nemen.

Oh ja:

"Alsof de aanwezigheid van de beste vrouwelijke DJ’s van Nederland nog niet genoeg was?! Zondag zijn alle missen van Miss Beauty of the Netherlands aanwezig bij de We Are Female stage! Beautiful, isn’t it?"

Bron: Dream Village Facebook.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Wegens gebrek aan ruggengraat zaterdag aanwezig

@Seeker of Fire?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 08:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om 13:00 aanwezig om hier bij te zijn:


De rest van de dag is het op en neer lopen van de main naar Members of Hardstyle.
Thuiswedstrijd, dus rollend naar huis. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN!

Te herkennen aan zwart Q-dance shirtje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor van vrienden dat t echt ruk was gister. Vooral t geluid zou ondermaats en heel wisselvallig zijn. Klopt dit? Dan bespaar ik mijzelf een ritje van 100km.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Hoor van vrienden dat t echt ruk was gister. Vooral t geluid zou ondermaats en heel wisselvallig zijn. Klopt dit? Dan bespaar ik mijzelf een ritje van 100km.


Ja dat kan ik opzich wel bevestigen.
Heb me toch prima vermaakt gister ondanks dat en het grote aantal dagjesmensen.
Delete die nog even Inner Strenght draait :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 15:26 
 
Hardtraxx Elite

Opzich prima vermaakt voor een gratis feestje. Zou er volgend jaar best nog eens gratis heen willen. Maar zou er niet voor betalen, geluid was niet best, sfeer ook niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook wel prima vermaakt, maar geluid was niet altijd even goed nee. Sfeer bij main was wel te doen opzich.

Naja prima dagje gehad uiteindelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Goed vermaakt hier, maar zou hier echt geen 40 euro voor neergelegd hebben. Geluid was af en toe niet best. Veel te weinig barpersoneel, soms echt wel 10 minuten moeten wachten en ook bij het eten. Een iemand die de bestellingen deed en een iemand die de broodjes moest maken, tja dat gaat niet echt werken. Mja setjes waren prima, gezellig gehad met vrienden en ook nog een leuke eindshow. Laatste uurtje naar Dr Phunk gegaan zonder verwachtingen en nog Sound Rush - One en We Are The Fallen gehoord, dus was een leuke verrassing. :)

++ Adrenalize & Devin Wild, Delete
+ Eindshow
- Lang wachten voor parkeren, munten en bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 10:48 
 
Hardtraxx Elite

Uniforce schreef:
Goed vermaakt hier, maar zou hier echt geen 40 euro voor neergelegd hebben. Geluid was af en toe niet best. Veel te weinig barpersoneel, soms echt wel 10 minuten moeten wachten en ook bij het eten. Een iemand die de bestellingen deed en een iemand die de broodjes moest maken, tja dat gaat niet echt werken. Mja setjes waren prima, gezellig gehad met vrienden en ook nog een leuke eindshow. Laatste uurtje naar Dr Phunk gegaan zonder verwachtingen en nog Sound Rush - One en We Are The Fallen gehoord, dus was een leuke verrassing. :)

++ Adrenalize & Devin Wild, Delete
+ Eindshow
- Lang wachten voor parkeren, munten en bar


Het geduld is inderdaad goed op de proef gesteld bij dit festival. Les voor een eventuele volgende keer, op tijd er zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich wel een leuk feestje gehad, maar zou er idd geen geld voor neergelegd willen hebben. Geluid was ondermaats bij de hardstyle (bij de we are female stage was het imo wel goed) en veel te weinig bar personeel.
Hoogtepunten waren Phuture Noize en Sub Zero Project (heel vet dat ze euphorische platen als ghost stories, the humming, en valkyries draaiden :loving: ). En dikke + voor de kebab :worship: .
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat er heel veel kinderen aanwezig waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Opzich wel een leuk feestje gehad, maar zou er idd geen geld voor neergelegd willen hebben. Geluid was ondermaats bij de hardstyle (bij de we are female stage was het imo wel goed) en veel te weinig bar personeel.
Hoogtepunten waren Phuture Noize en Sub Zero Project (heel vet dat ze euphorische platen als ghost stories, the humming, en valkyries draaiden :loving: ). En dikke + voor de kebab :worship: .
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat er heel veel kinderen aanwezig waren?


Jep, ticket gescant en ff fouilleren en je kon zo doorlopen. Werd geen rekening gehouden met ID controle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
En dikke + voor de kebab :worship: .


Vond je? Ik vond hem wel lekker, maar moest toch wel goed zoeken om überhaupt stukjes vlees te vinden. En dat voor 3 munten..

Leuk dagje gehad, zeker voor een gratis feest. Kwalitatief allemaal wel flink achteruit gegaan t.o.v. bijvoorbeeld twee jaar geleden. Simpele opzet, waardoor de loopafstanden wel lekker klein waren, dat wel. Binnen bij Sound Rush en lekker een dagje staan ouwehoeren met bekenden in het heerlijke zonnetje. Nog uitstapjes naar Sefa en de vrouwenstage (zeer toevallig ook net aanwezig toen alles miss-es het podium op kwamen), waar overigens wel heel lekker gedraaid werd (heerlijke tech-house). Rond 8en weer naar huis gegaan aangezien ik vanmorgen weer vroeg op kantoor moest zijn.

Weer terug bij de parking aangekomen (na een kwartier lopen terwijl er zo'n 5 weilanden voor de deur leegstonden, maar goed) enorm blij dat we eerder weg gingen: weiland rammetje vol, met maar 1 uitgang waar 1 auto per keer doorheen kon. Kan me zoiets voorstellen dat dat redelijk kut was na 11 uur. En dat voor 15 piek per auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat er heel veel kinderen aanwezig waren?


Het was gisteren ook 12+ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren even geweest, op zich gezellig maar qua muziek navolgend Deadly Guns, Sefa, JeBroer en Rebelion doet mij niet heel erg goed. Mja lekker weer en wat bier, dus 9/10. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
LV1 schreef:
Is het trouwens meer mensen opgevallen dat er heel veel kinderen aanwezig waren?


Het was gisteren ook 12+ :P

alle leeftijden, volgens mij. Ik kwam er in ieder geval een boel tegen die never 12 waren.

Bij dat reggae-podium nog met een aantal random hippies zitten blowen en vervolgens met mijn billen gaan schudden bij Freddy Moreira. Vond het gisteren best leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:13 
 
Hardtraxxer

Fijn daggie gehad :thumbsup: begonnen met een heerlijk divers setje van Sound Rush en kippenvel momentjes tijdens Bass Chaserz ^^ +1 voor het huwelijksaanzoek tijdens hun set :P Phuture Noize & SZP blijven baasjes. Het weer was ook top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis kaartjes en daarom wel een leuk dagje gehad, als ik had betaald had ik wel teleurgesteld geweest. Maar het was al stukken beter dan voorgaande jaren op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk weekend gehad, prima setjes. Maar inderdaad ook genoeg op aan te merken. Geluid was niet super en bij de hardcore al helemaal waardeloos, parkeren was vrij dramatisch geregeld en bij de bar werd je geduld aardig op de proef gesteld. Los daarvan gelukkig goed vermaakt, vooral tijdens The Purge, Mind Dimension, Phuture Noize en Sefa Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan er ver over uitweiden maar samengevat was het kwalitief een pak minder als vorig jaar. De sfeer was niet goed (zowel op het festival als op de afterparty... vorig jaar was precies één groot gekkenhuis :x ) en het geluid was met momenten echt slecht. Snap ook niet dat je 3 velden moet doorkruisen met je camping spullen terwijl je net zo goed voor de deur kan parkeren in het laatste veld...

Uiteindelijk wel een zeer leuk weekend gehad op de camping. Is een traditie/thuiswedstrijd voor ons en iedereen van onze vriendengroep kon/wou er nog eens bij zijn, wat de laatste tijd uitzonderlijk is. Om een weekendje marginaal te doen is dit een prima festival voor ons :D.

Verder wel pluspunten voor de gratis douches die 24/24 open zijn, propere toiletten op de camping en de hot tub...
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten