Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je hebt ons nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
rakkietakkie schreef:
Apart dat ik dan om 21u gewoon mijn flesje vul bij de main

Jij bent redelijk apart ja.. heb je je flesje met zwemwater gevuld?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

Dyland schreef:
rakkietakkie schreef:
Y-me schreef:
Zo jammer dat ze niet genoeg water hadden, rond half 6 was het al op.


Water op? Weet niet op welk feest jij bent geweest, maar heb overal water kunnen krijgen. En er ligt nog een hele zwemplas aan water dat niet verdampt


Tapwater bij de toiletten bij de main en het kraanwater was inderdaad rond een uur of 6 op.


Was even op je, maar daarna deed de kraan het weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Henkie-Jan schreef:
Was even op je, maar daarna deed de kraan het weer


Zonder context is dit een prachtig liefdesverhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 09:00 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Henkie-Jan schreef:
Was even op je, maar daarna deed de kraan het weer


Zonder context is dit een prachtig liefdesverhaal :lol:


Spelfoutje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super feestje gehad afgelopen weekend :thumbsup:, maar niet de beste editie van Dominator waar ik ooit ben geweest. Waren met een leuke groep en hadden heerlijk weer, wat al veel goed maakt. Vrienden van me hadden op het begin van de middag al een gast in zijn scootmobiel half out zien gaan :lol: was blijkbaar ook een bijzonder (treurig) aanzicht.

Ik vond alleen aardig wat dj's op de main aardig tegenvallen (vooral later op de dag), met name de setjes van Angerfist & Miss K8, Peacock (wordt iets de happy en intro-rijk naar mijn mening) en Neophyte. Ik had bij deze allemaal helaas best hoge verwachtingen. Vooral Neophyte zn set leek meer een oude megamix op youtube i.p.v. een fatsoenlijke dj-set op dominator. Erg lange intro's en een laag BPM, erg zonde voor het afsluitende uur op Dominator waarop gewoon flink geramd moet worden. Sowieso vind ik veel hardcore nummers op het moment redelijk matig qua kwaliteit.

Verder ontzettend dikke set gehoord van Sefa, dit was ondanks de drukte in de tent echt geweldig. Het wordt tijd dat ze deze jongen is op grotere podia laten optreden :D. Verder leuke sets gehoord van D-Fence, Paul Elstak, Dyprax en N-Vitral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag nog foto´s voorbij komen van een gast op Dominator met een hakenkruis op zn rug als tattoo
Man man man wat een droeftoeter zeg :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten