Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje op Ticketswap gekocht zojuist, overal even kijken. Zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in. Dagje met m'n gabbermaten op stap. Zal wel niveautje Peacock, Sefa etc. bezoeken worden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxxer

Omw met een dikke partybus. 0 zin maar een dagje veel biertjes drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Angerfist zijn Twitter:
Tomorrow is the day! Doing my last set as Menace II Society, b2b with Crucifier aka @Crypsis at the early stage 18:00 - 19:00

Was dit al bekend :huh: ?

Hopelijk komt hij daarna met wat anders opzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hopelijk doet hij het daarna gewoon onder Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker raw setje ook van angerfist en miss k8
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Lekker raw setje ook van angerfist en miss k8


Wat viel die set tegen zeg.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigen wel een prima dagje gehad.
Setje van Dither, Negative A, Panic, Dr. Peacock, N-Vitral, I:GOR en Menace II society meegepakt. Voor de rest wat opgevuld met rondhangen bij de early en wat eten.

Ben om 22u gegaan, had niks met die vent van Neophyte en als je er om 11u al bent bende redelijk gaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 12:15 
 
Hardtraxxer

Redelijk offtopic, maar wat is eigenlijk de reden (en meerwaarde) dat Q-Dance en AOD dit samen organiseren? Een organisatie als Q-Dance zou toch capabel moeten zijn zo'n feest alleen neer te kunnen zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Redelijk offtopic, maar wat is eigenlijk de reden (en meerwaarde) dat Q-Dance en AOD dit samen organiseren? Een organisatie als Q-Dance zou toch capabel moeten zijn zo'n feest alleen neer te kunnen zetten?

Ik heb het vermoeden dat dat wel eens te maken kan hebben met het feit dat Art of Dance samenwerkt met Most Wanted waar de meeste hardcore artiesten bij zitten. AoD heeft simpelweg meer expertise met hardcore (zou je niet zeggen met elk jaar de zelfde line up, maar goed).

Een andere mogelijke reden die ik ergens gelezen heb (weet niet meer waar, vind ik ook wat minder waarschijnlijk) is dat het met financiële middelen te maken heeft en dat het eigenlijk van AoD kwam, maar Q-dance de naam er bij mag zetten en in de winst mag meedelen door extra geld te schieten. Als dat in eerste instantie zo was, lijkt het me dat dat nu niet meer nodig is maar je trekt je natuurlijk niet terug uit zo'n winstgevend concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niet normaal ziek hoeveel mensen er naar Sefa (probeerden) te gaan. Echt nog nooit zoiets gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Echt niet normaal ziek hoeveel mensen er naar Sefa (probeerden) te gaan. Echt nog nooit zoiets gezien.

Zijn populariteit is nu inderdaad zo groot dat je hem eigenlijk niet meer op de kleine stages kunt laten draaien. Wordt dan echt zo een mierenhoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een grote stofzooi op dat terrein, nog nooit zo erg gezien als dat t hier was >.<

Niet gek met deze weersomstandigheden, maar echt overal zat zand
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Een grote stofzooi op dat terrein, nog nooit zo erg gezien als dat t hier was >.<

Niet gek met deze weersomstandigheden, maar echt overal zat zand

Dit was te merken aan mijn stem tijdens het voorlichten. Jezus was echt kapot na die twee uur

Klopt mijn spotify analyse dus wel weer wat betreft Sefa :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Een grote stofzooi op dat terrein, nog nooit zo erg gezien als dat t hier was >.<

Niet gek met deze weersomstandigheden, maar echt overal zat zand



Mijn lijf heeft een gratis scrub beurt gehad op plekken waar ik normaal niet scrub
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Echt niet normaal ziek hoeveel mensen er naar Sefa (probeerden) te gaan. Echt nog nooit zoiets gezien.


Wij hadden een plekje in de tent, Jezus wat bizar druk.. Dat het zelfs afgesloten was door security niet meegekregen. Over security trouwens, bij het fouilleren zat diegene ff goed in mn zak te graaien een goeie 5 seconden. Toen ik zei zo wat denk je er ondertussen van hoorde het bij het beleid zei die.. xd. Rare security
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo jammer dat ze niet genoeg water hadden, rond half 6 was het al op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Echt niet normaal ziek hoeveel mensen er naar Sefa (probeerden) te gaan. Echt nog nooit zoiets gezien.


Die filmpjes joh :surrender: Security sloot de stage af maar had geen zin in natte voeten waardoor iedereen de schoenen uit deed en door het water die kant op ging xd Was voor de security ook geen beginnen aan.. Maar echt ongekend die populariteit van Sefa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat was het geluid op veel stages in en in triest zeg. Echt schaamteloos voor die 80 ballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Zo jammer dat ze niet genoeg water hadden, rond half 6 was het al op.


Water op? Weet niet op welk feest jij bent geweest, maar heb overal water kunnen krijgen. En er ligt nog een hele zwemplas aan water dat niet verdampt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:13 
 
Hardtraxx Newbie

rakkietakkie schreef:
Y-me schreef:
Zo jammer dat ze niet genoeg water hadden, rond half 6 was het al op.


Water op? Weet niet op welk feest jij bent geweest, maar heb overal water kunnen krijgen. En er ligt nog een hele zwemplas aan water dat niet verdampt


Ook geen seconde last van gehad. Hele feest water kunnen drinken, en ook zeker gedaan. Wil niet weten hoeveel liter ik heb gedronken... (en gezweet)

Heerlijk feest. Genoten. Leuke groep mensen en knallen maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Y-me schreef:
Zo jammer dat ze niet genoeg water hadden, rond half 6 was het al op.


Water op? Weet niet op welk feest jij bent geweest, maar heb overal water kunnen krijgen. En er ligt nog een hele zwemplas aan water dat niet verdampt


Tapwater bij de toiletten bij de main en het kraanwater was inderdaad rond een uur of 6 op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apart dat ik dan om 21u gewoon mijn flesje vul bij de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Apart dat ik dan om 21u gewoon mijn flesje vul bij de main

Jij bent redelijk apart ja.. heb je je flesje met zwemwater gevuld?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten