Vind de vocals van Alee best nice in dit anthem.
Deze lice act kende ik niet. Mijn fout hahawrote:Partyraiser is toch echt nog steeds onderdeel van Scarphase.wrote:Sector 79 is niet de main
Deze lice act kende ik niet. Mijn fout hahawrote:Partyraiser is toch echt nog steeds onderdeel van Scarphase.wrote:Sector 79 is niet de main
Heeft die nog 'geluk'wrote:Succes, op ticketswap zoeken ruim 4000 met jou ook een kaartje.
Geloof dat bloemkool ook 150 euro had gekregen voor zijn ticketwrote:Vandaag mijn ticket binnen gekregen vanuit het 10000hours dominatorproject. Nu nog die ene verkopen. Had bod van 160 euro door fransman, maar geloof daar weinig van..
Dit bericht kregen vrienden van mij die op de normale manier kaarten hebben gekocht. Ik heb mijn kaart via ticketswap. Ik kan dus nooit personaliseren. Beetje vreemde gang van zaken.We have noticed you have not personalized your Dominator 2016 order yet. Please use the link below to personalize your order before Tuesday July 12th 23:59 CET.
Please make sure to personalize your order before Tuesday July 12th 23:59 CET. Any order which has not been personalized in time, will be cancelled.
The attendee information given during the personalization process should correspond with the ID of the actual visitor.
Je kon volgens mij pas je ticket downloaden als je je eigen ticket had gepersonaliseerd, dus je ticket moet wel gepersonaliseerd zijn omdat je hem anders nooit op ticketswap had kunnen zettenwrote:Dit bericht kregen vrienden van mij die op de normale manier kaarten hebben gekocht. Ik heb mijn kaart via ticketswap. Ik kan dus nooit personaliseren. Beetje vreemde gang van zaken.We have noticed you have not personalized your Dominator 2016 order yet. Please use the link below to personalize your order before Tuesday July 12th 23:59 CET.
Please make sure to personalize your order before Tuesday July 12th 23:59 CET. Any order which has not been personalized in time, will be cancelled.
The attendee information given during the personalization process should correspond with the ID of the actual visitor.
Ja maar die laatste zit klopt dan toch niet :'The attendee information given during the personalization process should correspond with the ID of the actual visitor."wrote:Je kon volgens mij pas je ticket downloaden als je je eigen ticket had gepersonaliseerd, dus je ticket moet wel gepersonaliseerd zijn omdat je hem anders nooit op ticketswap had kunnen zettenwrote:Dit bericht kregen vrienden van mij die op de normale manier kaarten hebben gekocht. Ik heb mijn kaart via ticketswap. Ik kan dus nooit personaliseren. Beetje vreemde gang van zaken.We have noticed you have not personalized your Dominator 2016 order yet. Please use the link below to personalize your order before Tuesday July 12th 23:59 CET.
Nop, naam van de verkoper staat er nog op.wrote:Als het goed is werkt Ticketswap in het geval van Paylogic tegenwoordig met secure swap, waardoor jouw naam erop komt te staan.
Maar als ik mijn kaart via Ticketswap heb gekocht. En de officiële eigenaar krijgt nu die email en doet er niks mee, kan het zijn dat mijn kaart dan gecanceld wordt?wrote:Die loyalty tickets worden al gebonden aan je NAW via je Paylogic account. Ik denk dat je die daarom niet hoeft te / moet personaliseren. Verder met betrekking tot doorverkoop:
https://scontent.xx.fbcdn.net/t31.0-8/1 ... 7372_o.jpg
Godver, ik dacht dat jij altijd alles wist Tim. Moet ik zelf weer wat gaan doenwrote:Ja ik snap je, geen idee verder maar ik kwam dit tegen ergens. Ik zou even Q mailen en vraag direct even waarom ze in vredesnaam zo onduidelijk zijn als ze een systeem veranderen dat al jaar en dag hetzelfde is.
Klopt. Soms staat de naam van Party-vervoer er of degene waar Bjorn het bij heeft geregeldwrote:Combitickets via pv heb ik nooit hoeven te personaliseren.
Volgens mij staat er ook de naam van het vervoersbedrijf op en niet je eigen naam