TheRiVer schreef:
De line-up is inderdaad vaak hetzelfde bij AOD feesten maar dat mag de pret niet drukken. Ik vermaak mij altijd prima op feesten als Dominator en MoH. De aankleding en sfeer zijn vaak wel erg goed. En met wat vrienden erbij is het altijd een hele dag/avond beuken!
Dit en:
- Het is een mooie locatie
- Het is voor mij eens minder dan een uur rijden (half uurtje ofzo)
- Ik hoor wel eens graag wat Hardcore
- Lekker van stage naar stage wandelen
- Het weer is ook vaak goed die periode
- Veel vrienden die gaan
Enige nadeel is de inkomprijs, maar ik heb het er wel voor over.