Lekker bezig
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik lees het, ik lach me rot.wrote:Ja, dat weet ik.. hoop dat ie leest hoeveel haat ik uit wil stralen naar hem
Mag ik dan wel mooie bloemen op mijn kist zodat ik op jullie praalwagen mag naast Dysphoria?
Leer lezen, dat zet ik er ook gewoon bij.wrote:Waarom wil je hem in eerste instantie wel aanpassen dan?
Last edited by rakkietakkie on , edited 1 time in total.
Je hebt je punt iets te vroeg gemaakt.wrote:Leer lezen, dat zet.ik er ook gewoon bijwrote:Waarom wil je hem in eerste instantie wel aanpassen dan?
Vecht het even ergens anders uit, niet hier op het forum. Anders kunnen jullie beide vertrekken.
Ontopic
Ontopic
Kut feest, kut line up, kut art of dance, kut hardcore.
Slotje.
Slotje.
Altijd vervelend die zaterdag dip na een donderdag feest...wrote:Kut feest, kut line up, kut art of dance, kut hardcore.
Slotje.
Man manwrote:Altijd vervelend die zaterdag dip na een donderdag feest...wrote:Kut feest, kut line up, kut art of dance, kut hardcore.
Slotje.
-
THardtraxxer
- 64 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
De line-up is inderdaad vaak hetzelfde bij AOD feesten maar dat mag de pret niet drukken. Ik vermaak mij altijd prima op feesten als Dominator en MoH. De aankleding en sfeer zijn vaak wel erg goed. En met wat vrienden erbij is het altijd een hele dag/avond beuken!
Dit en:wrote:De line-up is inderdaad vaak hetzelfde bij AOD feesten maar dat mag de pret niet drukken. Ik vermaak mij altijd prima op feesten als Dominator en MoH. De aankleding en sfeer zijn vaak wel erg goed. En met wat vrienden erbij is het altijd een hele dag/avond beuken!
- Het is een mooie locatie
- Het is voor mij eens minder dan een uur rijden (half uurtje ofzo)
- Ik hoor wel eens graag wat Hardcore
- Lekker van stage naar stage wandelen
- Het weer is ook vaak goed die periode
- Veel vrienden die gaan
Enige nadeel is de inkomprijs, maar ik heb het er wel voor over.
Laatste tickets guys⚠ WARNING ⚠
Entrance tickets for Dominator Festival 2017 WILL SELL OUT TODAY. Get yours at dominatorfestival.nl/tickets before it's too late. Don't say we didn't warn you...
Dat is snel, maar om nou te zeggen dat ze ons niet hebben gewaarschuwd? Wat als je nu moet werken of de hele dag niet thuis bent. Ze kunnen beter iets plaatsen zoals 50%, 75%, 80%, maargoed.
Ik weet van vorig jaar dat dat verdomd snel kan gaan. 1 uur na het bericht op Facebook was het uitverkocht, toen gelukkig via Eventtravel nog kaarten kunnen kopen.
Und ausverkauft.
Edit: FU Joey
Edit: FU Joey
Uitverkocht!
Edit: fuck jullie melvin en joey!!!
Edit: fuck jullie melvin en joey!!!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Pssst, ik hoorde net via mijn bron binnen Q-dance dat het uitverkocht is.
Fuck jou RTM93wrote:Pssst, ik hoorde net via mijn bron binnen Q-dance dat het uitverkocht is.
Is Dominator al uitverkocht?
wrote:Angerfist
Dyprax
Bloodcage
Detest
Thrasher
Innominate
Dolphin
Menace II Society
Catscan
Le Bask
Maissouile
Nosferatu
Thorax
Predator
Hellfish
Bfront
Delete
Artifact
Zo op het eerste gezicht staan er genoeg namen waar ik me meer dan prima mee kan vermaken
Ben wel erg benieuwd naar N-Vitral met de Bombsquad.... die 2 tracks klinken best goed
Ik vind het maar pleurisherrie, belachelijk dat Blackburn & Aeros voor die kut shit hun naam moeten veranderen.wrote:Ben wel erg benieuwd naar N-Vitral met de Bombsquad.... die 2 tracks klinken best goed
Maargoed die uptempo ongein is nou eenmaal populairder, doe mij maar die langzamere trackies van N-Vitral
Dat stukje heb ik dan weer gemist.... maar vind de drive die erin zit wel erg fijn. En nee, ik heb totaal niks met uptempowrote:Ik vind het maar pleurisherrie, belachelijk dat Blackburn & Aeros voor die kut shit hun naam moeten veranderen.wrote:Ben wel erg benieuwd naar N-Vitral met de Bombsquad.... die 2 tracks klinken best goed
Maargoed die uptempo ongein is nou eenmaal populairder, doe mij maar die langzamere trackies van N-Vitral
Dan heb je dat onbewust wel, want dat is letterlijk wat dit iswrote:maar vind de drive die erin zit wel erg fijn. En nee, ik heb totaal niks met uptempo
Mjah.... zal wel dan. Ergens zou ik nog best wel een Synapse vs Sei2ure willen zien op Dominator....wrote:Dan heb je dat onbewust wel, want dat is letterlijk wat dit iswrote:maar vind de drive die erin zit wel erg fijn. En nee, ik heb totaal niks met uptempo