Broken Balance schreef:
Want Art Of Dance en want de hardcore is verpauperd naar een hoopje eentonige troep.
Tja, je ziet in de hardcore een beetje ontstaan wat een aantal jaar geleden in de hardstyle is gebeurd, met de scheiding tussen raw en euphorisch. Raw dat heel populair werd en dit kwam de kwaliteit bepaald niet ten goede.
Uptempo is eigenlijk de raw van de hardcore. Heel veel nieuwe producers die dit gaan maken, maar het klinkt allemaal precies hetzelfde. En helaas doen de bekende dj's hierin, Partyraiser en Destructive Tendencies, vrolijk mee.